خرید و فروش سنگ های ساختمانی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

خرید و فروش سنگ های ساختمانی

مصالح ساختمانی

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

8 ماه پیش 24373 بازدید
خرید و فروش سنگ های ساختمانی

در این مقاله چه میخوانیم؟

 فروش سنگ های ساختمانی


خرید و فروش سنگ های ساختمانی این روزها به صورت آنلاین و از طریق سایت های مختلف صورت می گیرد. بنابراین مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. سنگ های ساختمانی از نظر مدل و طرح شرایط خاص خود را دارند. برخی از سبک ها بسیار ویژه هستند. برخی به واسطه رنگ و سایز قیمت گذاری می شوند. سنگ های ساختمانی می توانند از قیمت ارزان تا بسیار گران عرضه شوند.

 فروش سنگ های ساختمانی

 فروش سنگ های ساختمانی

معمولاً فروش سنگ های ساختمانی بر اساس نوع آنها در نظر گرفته می شود. سنگ های ساختمانی مرمریت و گرانیت گزینه مناسبی برای کف ساختمان و پلکان ها هستند. سنگ های ساختمانی برای کف و پلکان باید قطعاً مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی داشته باشند. سنگ های ساختمانی می بایست قابل برش باشد. از سوی دیگر مواد اسیدی نباید روی کیفیت سنگ های ساختمانی تاثیر بگذارد.

فروش سنگ های ساختمانی برای نماکاری که این روزها بازار بسیار داغی دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً سنگ های ساختمانی تراورتن گزینه مناسبی برای نمای ساختمان هستند. شرایط متغیر جوی، تابش نور خورشید، یخبندان و گرد و غبار و همینطور باران های اسیدی و آلودگی نباید روی کیفیت سنگ ساختمانی تاثیر بگذارد.

سنگ های ساختمانی برای دیوارهای حائل و شالوده نیز به کار می رود. در واقع سنگ های ساختمانی با این کاربرد به شکل نامنظم و بدون شکل خاص اجرا می شود. این موضوع سبب می شود تا صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز رخ دهد. سنگ ساختمانی متخلخل با لایه بندی مخصوصی که دارد گزینه مناسبی برای اجرا خواهد بود. سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص نیز در این راستا اجرا می شوند.  سنگ ساختمانی باید از نظر کیفیت تضمین شده باشد. کیفیت این سنگ ها معمولاً متفاوت است و باید بر اساس سبک اجرایی در نظر گرفته شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

 

خرید سنگ های ساختمانی

خرید سنگ های ساختمانی برای پوشش دیوارهای داخل ساختمان یکی از مواردی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مثلاً استفاده از سنگ های ساختمانی برای دیوارهای داخلی می تواند ظاهری باشکوه و بی نظیر ایجاد کند. استفاده از سنگ های ساختمانی در نوع خاص برای حمام و سرویس بهداشتی و ساختمان های اداری نیز گزینه مناسبی است. سنگ ساختمانی برای سالن های غذاخوری نیز استفاده می شود. بنابراین خرید سنگ های ساختمانی به طور کلی می تواند بر اساس نوع کاربرد و سطح نیاز سنجیده شود.

سنگ های ساختمانی که روی دیوار کاربرد دارد باید ظاهری زیبا داشته باشد. سطح آن باید جلا خورده باشد. همینطور نیاز است که تخلخل آن کم باشد و بر اساس شستشو با مواد شوینده دچار آسیب نشود.

از سنگ های ساختمانی برای پوشش های پشت بام نیز استفاده می شود. البته امروزه این رویکرد کمتر است. سنگ های ساختمانی برای بام باید وزن سبکی داشته باشند و بدون تخلخل باشند. همینطور نیاز است که غیر قابل نفوذ باشند. مقاومت خمشی برای سنگ های ساختمانی مناسب پشت بام اهمیت زیادی دارد. همینطور سنگ های ساختمانی که برای پوشش پشت بام استفاده می شود باید توسط لایه های مسطح و نازک تقسیم شود. شیست های کلریتی نیز بخش مهمی از کار هستند.

خرید سنگ های ساختمانی برای دکوراتیو کردن ساختمان رویکرد دیگری دارد. سنگ هایی که از نظر رنگ و ظاهر مناسب هستند. علاوه بر دوام بالا نیاز است که مقاومت خمشی و کششی خوبی نیز ایجاد شود. این مدل از سنگ ساختمانی برای تزئینات داخل ساختمان نیز استفاده می شود. از سنگ های ساختمانی دکوراتیو برای تزیین دیوار شومینه و ستون ها و قابل درب و پنجره به کار می رود. مثلاً سنگ های ساختمانی آنتیک می توان یک گزینه مهم و ضروری محسوب شود.

انواع سنگ ساختمانی

انواع سنگ ساختمانی

چه خوب است پیش از خرید در مورد انواع سنگ های ساختمانی اطلاعات کافی داشته باشید. سنگ کوارتزیت برای پوشش دیوارها و نماکاری ساختمانی استفاده می شود. از سنگ های ساختمانی برای سطح پله ها و کف زمین استفاده می شود. سنگ ساختمانی کوارتزیت به طور کلی در برابر هوازدگی بسیار مقاوم است. قیمت سنگ های ساختمانی کوارتزیت به نسبت سایر سنگ ها ارزانتر است. در واقع این موضوع بخش مهمی از کیفیت سنگ را شامل می شود. استفاده از سنگ های ساختمانی کوارتزیت برای ساختمان مقرون به صرفه است. سنگ مرمر به واسطه صیقل پذیری بالایی که دارد و همینطور سطح آینه ای خود گزینه خوبی محسوب می شود. این سنگ دارای جلای بالا و رنگ زیبا است. از این سنگ برای کفپوش ها و ستون ها و همینطور تزئینات داخل ساختمان استفاده می شود.

سنگ تراورتن برای نما کاری ساختمان است. این سبک برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. این سنگ ها برای مناطق گرمسیر گزینه خوبی هستند. البته یک سری سنگ های دیگر نیز وجود دارد که در لیست انواع سنگ های ساختمانی قرار گرفته اند اما بسته به موقعیت بنا استفاده می شوند. مثلاً ماسه سنگ در این لیست قرار دارد. خرید و فروش سنگ ساختمانی با سود بالایی همراه است.

 

 

 

 

هموطنان عزیز لطفاًنظرات خودتان رازیرهیمن پست باملکیتا به اشتراک بگذارید.

 
ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support