ارایه طرح های فوق العاده جهت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

ارایه طرح های فوق العاده جهت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک

تاسیسات وتجهیزات ساختمانی

نویسنده:پشتیبانی ملکیتا

8 ماه پیش 39243 بازدید
ارایه طرح های فوق العاده جهت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک

دراین مقاله می‌خوانیم:


یکی از بخش های خانه که در ساعاتی از روز، اعضای خانواده در آنجا به منظور صرف وعده های غذایی یا پختن غذا جمع شده و با هم صحبت می کنند، آشپزخانه است. از این رو، این فضا بایستی از یک دکوراسیون شیک برخوردار بوده و محیطی جذاب و لذت بخش باشد. در این مقاله می خواهیم به ارایه طرح هایی جذاب جهت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک بپردازیم.

زیرا که دورهمی های خودمانی و مهمانی های بین خانم ها، از فضای آشپزخانه شروع می شود. به همین دلیل، عده ای از افراد تمایل به ایجاد تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه خود دارند. تغییراتی از قبیل به روز کردن فضای آن یا نوسازی این مکان و یا حتی نظافت آن.

چرا محیط آشپزخانه اهمیت دارد؟

چرا محیط آشپزخانه اهمیت دارد؟

بر اساس مطالب ذکر شده در بالا، آشپزخانه ممکن است محیطی لذت بخش باشد یا از بخش های آزاردهنده خانه محسوب گردد. زیرا که خانم ها با درست کردن غذایی خوشمزه می توانند محیط شادی را برای همسر و فرزندان خود به وجود آورند و برعکس، با پختن غذاهای سوخته و بدمزه، می توانند سبب ناراحتی اعضای خانواده شوند.

قابل توجه است که بکارگیری طراحی منحصر به فرد و دلنشین جهت برخورداری از دکوراسیون آشپزخانه شیک می تواند ایده ای جذاب برای افرادی باشد که می خواهند به طراحی آشپزخانه ای پر انرژی و ایده آل پرداخته و از این طریق سبب ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون خانه خود شوند. 

البته افراد دارای سلیقه های متفاوتی بوده و شاید فردی به دنبال یک مدل سنتی و قدیمی که دارای رنگ تیره است، باشد و شخص دیگری به استفاده از شیوه های جذاب و مدرن روی آورد. و همچنین فردی نیز علاقه به هر دو مدل نشان دهد و در پی پیاده سازی ایده ای ترکیبی در دکوراسیون داخلی منزل خود باشد.

ایده هایی جهت زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

ایده هایی جهت زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه

در صورت نشستن پای صحبت برخی از خانم ها، مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی از آنها تمایل به داشتن خانه  بزرگی دارند. زیرا که بیشتر آقایان در جوامع امروزی توان خرید خانه را نداشته و اقدام به اجاره آن با درآمد اندک خود می کنند. علاوه بر آن، ممکن است یکی از آرزوهای خانم ها داشتن آشپزخانه بزرگ باشد. ولی چنین امری به جهت شیوه زندگی آپارتمانی میسر نخواهد بود. 

همچنین خانه های آپارتمانی از بخش های کوچکی تشکیل شده اند که این امر در مورد آشپزخانه نیز صادق است. با این حال، امکان استفاده بهینه از فضای آشپزخانه های کوچک خانه های آپارتمانی با بکارگیری یکسری نکات وجود دارد و از این طریق می توان به این فضا جلوه بزرگتری بخشید. 

کارشناسان ملکیتا اطلاعاتی را در حوزه خرید آپارتمان، زمین و خانه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهند داد تا صاحب یک خانه بزرگ به همراه آشپزخانه ای وسیع شوید. در ادامه به ارایه طرح هایی فوق العاده جهت داشتن دکوراسیون آشپزخانه شیک خواهیم پرداخت.

دکوراسیون شیک آشپزخانه

  • بکارگیری طرح های تیره و روشن

بعضی از افراد علاقه زیادی به رنگ های تیره داشته و از رنگ های روشن استقبال چندانی نمی کنند. البته امکان استفاده از تک رنگ برای محیط آشپزخانه شما نیز وجود دارد و می توانید در دیوار پشت سینک یا پیشخوان از رنگ سفید یا سیاه بهره گیرید. در صورت برخورداری از آشپزخانه بزرگ، می توانید اقدام به سیاه و سفید کردن قسمت های مربوط به ظروف نمایید، انجام این کار، هماهنگی بین رنگ ها را به همراه خواهد داشت.

  • استفاده از رنگ آرامش بخش آبی

می توانید اقدام به استفاده از رنگ های جدید، جهت تغییر رنگ کابینت ها نمایید. رنگ آبی خیلی روشن یا کمرنگ می تواند به جای رنگ های پر رنگ و لعاب و شاد به کار رود، زیرا که با ایجاد آرامشی خاص سبب می شود که صرف غذا توسط اعضای خانواده بدون استرس صورت گیرد.

  • فضای خالی را با وسایل قدیم پر کردن

ممکن است شما صاحب یک آشپزخانه بزرگ باشید و ندانید که دقیقاً باید چه کاری با فضای اضافه آن انجام دهید. سعی کنید با اندکی جست و جو در اینترنت و یا بهره گیری از ایده یک معمار ساختمان بتوانید با استفاده از رنگ ‌های مختلف از قبیل خاکستری، کرم و سفید مایل به کرم، آشپزخانه بی روح خود را تبدیل به یک فضای دلنشین نمایید. حتی می توانید از وسایل غیر قابل استفاده جهت جذابیت دکوراسیون آشپزخانه به نحو مطلوبی استفاده نمایید.

به کارگیری طرح‌های تیره وروشن

  وصل کردن آشپزخانه به سالن جهت ایجاد جلوه ای زیبا

در واقع آشپزخانه ای که به سالن وصل می باشد، تاثیر بسزایی در ایجاد یک فضای جذاب برای دکوراسیون دارد و جلوه ای زیبا را پدید می آورد. ناگفته نماند که به کارگیری یک میز غذای مناسب و یا بازی های شبانگاهی در این فضا کمک شایانی می ‌کند که بعد از صرف غذا با آرامش کامل به محل کار باز گردید.

  بهره‌ گیری از رنگ ‌های جلا دهنده برای زیباسازی آشپزخانه

افرادی هستند که طرفدار آشپزخانه های مدرن می‌ باشند. بر این اساس، جهت زیباتر جلوه دادن دکوراسیون آشپزخانه، از رنگ های جلا دهنده، براق و برجسته استفاده می ‌کنند. معمولا طراحان داخلی ساختمان، کابینت های سفید و قرمز رنگ را به دیگر رنگ های مورد نیاز در فضای آشپزخانه می ‌افزایند تا محیط دلنشینی را به 

وجود آورند. در این خصوص، پیشنهاد می گردد که برای سایر لوازم و ابزار آشپزخانه از به کارگیری رنگ های متفاوت خودداری نمایید و سعی کنید از همین ترکیب رنگی بهره بگیرید.

  استفاده از کابینتها و کمد های کوچک با طرح های فوق العاده

در حقیقت جهت جذابیت هر چه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه، باید به سایز آنها نیز دقت نمایید. زیرا مثلا به کاربردن لوازم کوچک و غیر کاربردی در یک مکان بزرگ به هیچ عنوان مناسب نمی باشد. همچنین استفاده از کابینت و کمد های کوچک نیز همین ویژگی را دارد. برای کسانی که تمایل به استفاده از رنگ ‌های تیره برای زیبا نمودن فضای آشپزخانه دارند، به کارگیری رنگ بادمجانی تیره بر روی بخش بالایی کابینت یک انتخاب بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که ایجاد تناسب رنگ در لوازم آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای مثال پهن نمودن یک قالیچه زرشکی روشن و نورپردازی مناسب، باعث جذابیت محیط می گردد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

  به وجود آوردن یک فضای سرسبز در آشپزخانه

در واقع آشپزخانه سفید هیچگاه از مد نمی ‌افتد. همانطور که می دانید، این رنگ از زمان ‌های قدیم برای آشپزخانه استفاده می شد و همچنان جهت آشپزخانه های مدرن امروزی نیز به کار می ‌رود. باید بدانید که این آشپزخانه ‌ها به گونه ای ساخته شده اند که با بهره‌ گیری از سنگفرش کف و نورافکن های سقفی و همچنین مدل میز چوبی، یک فضای روستایی را ایجاد می نماید.

از این رو، بهتر است که برای آرامش خودتان و اینکه حس کنید در یک فضای سرسبز و طبیعی قرار دارید، با یک طرح روستایی، یعنی خوردن یک فنجان قهوه و نشستن روی صندلی و میز چوبی، از طبیعت منحصر به فردی که برای خود ایجاد کرده اید، نهایت لذت را ببرید.

  استفاده از ترکیب سبک های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه

طبق آنچه که در مقاله بیان نمودیم، افراد مختلف جهت ساخت خانه و یا خرید آن، سلیقه ‌های مختلفی دارند. برخی از آنها به سبک های مدرن علاقه مند می باشند و بعضی دیگر آشپزخانه های سنتی را انتخاب می‌ کنند و عده‌ ای نیز هر دو را می پسندند. بر این اساس، به اینگونه افراد توصیه می‌ کنیم که حتماً از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرند تا بتوانند با ترکیب این دو سبک، یک زیبایی بی نظیری را به وجود آورند.

  زیباتر جلوه دادن آشپزخانه های کوچک با وسایل مختلف

برای زیباتر نشان دادن دکوراسیون آشپزخانه آپارتمان ها، بهتر است از طرح های کلاسیک و رنگ های شاد استفاده نمایید. از آنجایی که محیط آشپزخانه استرس را از اعضای خانواده دور می‌ کند و آنها را دعوت به دوستی و همدلی بیشتر می نماید، لازم است که روزهایی را به خانواده اختصاص دهید و در کنار آنها باشید و با همکاری یکدیگر یک سری وسایل غیر کاربردی را به کار بگیرید. همچنین با تهیه وسایل تزیینی طبق سلیقه خودتان و قرار دادن آنها در مکان ‌های مختلف، یک محیط شادی بخش و آرامش بخشی را ایجاد نمایید.

 

هموطنان عزیز وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات خودتان رادرزیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support