بازاریابی املاک و مستغلات چه مزایایی دارد؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

بازاریابی املاک و مستغلات چه مزایایی دارد؟

بازاریابان ملکیتا

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 70724 بازدید
بازاریابی املاک و مستغلات چه مزایایی دارد؟

بازاریابی املاک و مستغلات به عنوان یکی از بهترین مشاغل در حال حاضر، رکن اساسی و اصلی موفقیت و پیشرفت در زمینه املاک است. مشاور املاک شغلی پر از چالش و استرس است. زیرا در این حرفه افراد مختلف با سلایق متنوع با یکدیگر مواجه می شوند. تنها برای این که بتوانند با یکدیگر به معامله پرداخته و بهترین خرید یا فروش را داشته باشند. در اصل هر انسانی دارای سلیقه خاصی است. 

این سلیقه زمانی ممکن است ایجاد مشکل نماید، که دو شخص با دو سلیقه متفاوت تصمیم به خرید یا فروش ملک نمایند. در چنین شرایطی بدون تردید افراد موفق نخواهند شد به راحتی ملک مورد نظر خود را بیابند. البته این مشکلات در زمان های گذشته بیشتر نمود داشت. زیرا امروزه با پیشرفت تکنولوژی، می توان به ساده ترین شکل ممکن ملک مورد نظر خود را خرید یا به فروش رساند. 
خدماتی که بازاریابی املاک و مستغلات در اختیار مالک و خریدار قرار می دهد، کار بسیاری از مشاوران املاک را آسان نموده است. همانطور که هر حرفه ای برای شناخته شدن نیاز به تبلیغ و بازاریابی دارد، مشاور املاک نیز باید معرفی شود؛ تا افرادی که تمایل به خرید و فروش یا سرمایه گذاری در زمینه ملک و املاک دارند، بتوانند به سادگی این عمل را انجام دهند. 
اما در چنین شرایطی این سوال مطرح می شود که به چه روش هایی می توان اقدام به بازاریابی املاک و مستغلات نمود؟ آیا لازم است برای ورود به این حوزه فعالیتی دانش خاصی کسب کرد؟ یا این که تنها تجربه بازاریابی می تواند به کسب نتیجه مطلوب کمک شایانی نماید؟ ما در این مطلب به طور کامل به این مسیله خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

منظور از بازاریابی املاک چیست؟

بازاریابی املاک و مستغلات به مجموعه ای از تلاش ها، فرایندها و ارتباط های مختلف گفته می شود که با هدف خاصی انجام می شوند. این فعالیت ها در اصل نوعی خدمت به مشتری و افزایش مشتری برای خرید و فروش املاک و در نهایت رسیدن به درآمد بالا در زمینه املاک به شمار می روند. هر کسب و کاری به دنبال آن است که راهکاری مطلوب یافته و برای رسیدن به درآمد بیشتر تلاش کند. 
بازاریابی املاک و مستغلات می تواند یک راهکار عالی و مقرون به صرفه برای رسیدن به هدف افزایش درآمد مشاوران املاک باشد. مشاوران املاک تنها باید با روش های درست بازاریابی آشنا شوند. سپس هر یک از این روش ها را برای رسیدن به درآمد بالا انجام دهند. اگر فعالیت بازاریابی مشاوران املاک درست زمینه سازی شود، بدون تردید می تواند موفقیت را برای آنها به ارمغان آورد. 
همچنین مشتریان نیز رضایت خاطر کاملی از مشاور املاک مورد نظر خواهند داشت. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، مشاوران املاکی که از روش های مختلف بازاریابی استفاده می کنند، نتیجه بهتری دریافت می کنند. آنها با استراتژی های کاربردی و موثر آشنا می شوند و می توانند با استفاده از این استراتژی ها، به کسب درآمد بالا دست یابند. 
علاوه بر آن مشتریان نیز از طریق بازاریابی املاک و مستغلات سود بهتر و بیشتری به دست می آورند. زیرا آنها نیز با ساده ترین روش به خواسته خود می رسند. پس به طور کلی این روش هم برای مشاوران املاک و هم برای مشتریان مزایای بسیاری خواهد داشت. 

مطالعه کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

مطالعه کتاب بازاریابی املاک و مستغلات

مشاور املاک به عنوان یک حرفه و شغل پر درآمد در ایران شناخته می شود. اما هر شخصی نمی تواند به سادگی در این حوزه فعالیتی به موفقیت برسد. می دانیم که مسکن و ساختمان نیازهای مهم و ضروری انسان ها در زندگی هستند. اما ورود به بازار خرید و فروش کار هر شخصی نخواهد بود. مگر آنکه شخصی در کنار مهارت و تجربه، دانش لازم را نیز در این حوزه کسب کرده باشد. 
افرادی که کتاب
بازاریابی املاک و مستغلات را مطالعه نموده اند، بدون تردید می توانند در این حوزه کسب و کار به موفقیت دست یابند. زیرا دانش بازاریابی به آنها کمک خواهد نمود که بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنند. روشی که مشاوران املاک را به سود زیاد و کسب درآمد بالا برساند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این حوزه فعالیتی، به توان اقتصادی مردم کشور نیز وابسته است.
از این رو بازاریابان باید تکنیک های مشخصی را برای جذب مشتری به کار بگیرند. البته بعد از خوراک و پوشاک، مهمترین نیاز انسان ها تهیه مسکن برای زندگی است. اما با این حال هر شخصی قادر نخواهد بود استراتژی مناسبی را برای بازاریابی املاک انتخاب کند. مطالعه کتاب های آموزش بازاریابی شیوه های علمی بسیاری را به افراد یاد می دهند؛ تا با استفاده از این شیوه ها در زمینه خرید و فروش فعالیت موثری داشته باشند. 

راه های بازاریابی مشاور املاک

راه های بازاریابی مشاور املاک 

می توان به روش های مختلفی اقدام به بازاریابی املاک و مستغلات نمود. اما برای انتخاب یکی از این روش ها، لازم است ابتدا از دانش لازم برخوردار شوید. بازاریابی املاک یک تعریف کلی دارد. هیچ توضیح جزیی در مورد این که باید به چه صورت برای افزایش مشتری و کسب درآمد بیشتر تلاش کرد، بیان نشده است. پس بازاریابان باید بسته به برخی عوامل خاص بهترین روش را برای بازاریابی انتخاب کنند. 
برای
بازاریابی املاک و مستغلات نیاز است به نیاز بازار روز املاک، فازها و بخش های مختلف بازاریابی املاک توجه کرد. تنها افرادی که این بخش ها و فازها را شناسایی می کنند، می توانند به موفقیت مطلوب در کسب درآمد دست یابند. بازاریاب باید بداند در چه زمانی نیاز است اقدام به تبلیغات مجازی یا محیطی نماید تا عمل او منجر به افزایش درآمد شود. از جمله روش ها و فازهای بازاریابی املاک و مستغلات باید به موارد زیر اشاره کنیم:
اولین روش برای بازاریابی املاک، بازاریابی تلفنی است. افراد بسیاری تصور می کنند که این روش بازاریابی بی فایده است. اما باید بگوییم بازاریابی تلفنی از بهترین تکنیک ها و روش های بازاریابی املاک به شمار می رود. بازاریابانی که از این روش بازاریابی استفاده می کنند، همیشه چند نکته مهم را در نظر می گیرند. 
آنها هرگز برای بازاریابی املاک و مستغلات به صورت تلفنی به سراغ لیست رجیستری نمی روند. حتما نام این لیست به گوش شما نیز رسیده است. در لیست رجیستری" تماس نگیرید" شماره هایی وجود دارد که نباید برای تبلیغات و بازاریابی با آنها تماس برقرار نمود. در صورت انجام این کار عواقب قانونی در انتظار بازاریاب خواهد بود. از این رو بازاریابان پیش از برقراری تماس برای بازاریابی، ابتدا لیست شماره های تلفن را مورد بررسی قرار می دهند. 
از سوی دیگر بازاریابان املاک و مستغلات، از ابزار CRM برای سازماندهی مشتریان خود استفاده می کنند. با این کار آنها قادر خواهند بود برای
بازاریابی املاک و مستغلات با شماره هایی تماس بگیرند که از پیش تعیین شده اند. این ابزار سیستمی قابل اعتماد برای بازاریابی است که می توان به راحتی از آن استفاده کرد. 
علاوه بر این موارد، بازاریابان املاک می دانند در روز باید چند تماس تلفنی برقرار کنند. بازاریابان باید حداقل 2 ساعت در طول روز بازاریابی تلفنی را کنار بگذارند. این نکته اجازه می دهد تا قلمرو تحت پوشش بازاریابان املاک افزایش یابد. در نهایت باید بگوییم بازاریابی تلفنی یک راهکار عالی برای جذب مشتری و افزایش درآمد مشاوران املاک خواهد بود. 

بازاریابی شبکه ای املاک

بازاریابی شبکه ای املاک

بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای، یکی دیگر از روش های بازاریابی املاک و مستغلات است. در این روش بدون آنکه مشاور املاک نیازی به انجام تبلیغات داشته باشد، خدمات خود را به مشتری عرضه می کند. همچنین بازاریابی شبکه ای املاک نیازی به واسطه نیز نخواهد داشت. زیرا خدمات مشاور املاک به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. 
در این روش
بازاریابی املاک و مستغلات، مشاوران املاک افرادی را انتخاب نموده و در ازای دستمزد از آنها تقاضای بازاریابی حضوری می نمایند. باید بیان کنیم که این روش بازاریابی بدون شک برای مشاوران املاک نتایج بهتری را نسبت به روش های دیگر به همراه خواهد داشت. زیرا اگر ملکی در منطقه خاصی از تهران قرار داشته باشد، بازاریابی حضوری می تواند سریع تر منجر به فروش ملک در آن منطقه شود.  
بازاریاب هایی که برای شرکت های مشاور املاک کار می کنند، تنها زمانی می توانند پورسانت خود را دریافت کنند که بتوانند محصول مورد نظر را به فروش برسانند. پس اگر بازاریابی بتواند برای مشاور املاک مشتری بیاورد، بسته به معامله ای که بین طرفین انجام می شود، از طرف شرکت به ایشان پورسانت تعلق خواهد گرفت. پس لازم است در این روش بازاریابی فرد نهایت تلاش و دقت خود را به کار گیرد.
هر چه تعداد مشتریان در
بازاریابی املاک و مستغلات به صورت شبکه ای بیشتر باشد، بازاریاب پورسانت بیشتری از هر معامله دریافت خواهد کرد. به همین دلیل این روش، یک روش کسب درآمد عالی برای فردی خواهد بود که در این زمینه مشغول به فعالیت است.
در نهایت باید به یکی دیگر از روش های بازاریابی املاک اشاره کنیم. بازاریابی اینترنتی املاک امروزه توسط بیشتر کسب و کارهای املاک مورد توجه قرار گرفته است. زیرا افراد بسیاری در کشور بیشتر زمان خود را صرف فضای مجازی می کنند. بنگاه های املاک نیز می توانند از این مسیله نهایت استفاده را ببرند. تنها باید با تکنیک های بازاریابی اینترنتی آشنا باشند. 
در سالهای دور که استفاده از اینترنت تا این میزان بین مردم کشور رواج نداشت، بنگاه ها با روش های دیگر به
بازاریابی املاک و مستغلات می پرداختند. اما در طی چند سال اخیر استفاده از شبکه های مجازی بسیار در میان مردم کشور رونق یافته است. این مسیله باعث شده است که بیشتر کسب و کارها وارد این حوزه تبلیغاتی شده و نتایج مطلوبی را نیز به دست آورند. بنگاه های املاک نیز از این قایله مستثنی نبوده اند. 
بازاریابی املاک و مستغلات به صورت اینترنتی با چند روش مختلف انجام می شود. ماز جمله:

  1. طراحی سایت شخصی 
  2. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی 
  3. استفاده از سایت های مختلف 
  4. بازاریابی از طریق پیام رسان ها 
  5. بازاریابی با استفاده از برنامه های موبایلی و سایت هایی همچون شیپور و دیوار

هر یک از این روش های بازاریابی املاک، ویژگی ها و مزایای خاصی دارند. از این رو تنها افرادی می توانند به نتیجه مطلوب دست یابند، که با نحوه استفاده از این روش ها آشنا باشند. 

بازاریابی املاک در اینستاگرام

بازاریابی املاک در اینستاگرام 

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در سطح جهان، مکانی عالی برای بازاریابی به شمار می رود. اما نمی توانیم به صراحت بیان کنیم که راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی می تواند یک ایده عالی برای بازاریابی املاک باشد. زیرا راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی، زمان، هزینه و انرژی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل شخصی باید تمام زمان خود را صرف کند تا از طریق این فضا اقدام به بازاریابی املاک نماید. 
البته بازاریابی املاک و مستغلات صرفا با هدف تبلیغ در اینستاگرام می تواند یک ایده خوبی به شما رود. اما آیا می دانید چرا می گوییم بازاریابی از طریق اینستاگرام مفید نیست؟ مثلا تصور کنید شما در منطقه 3 تهران ملکی دارید که آن را برای فروش یا اجاره قرار داده اید. آیا به نظر شما دنبال کننده هایی که در استان های دیگری هستند، می توانند برای فروش یا اجاره این ملک فایده ای داشته باشند؟ 
حتی اگر دنبال کننده های شما در منطقه 9 تهران نیز باشند، باز هم نمی توانند هیچ سودی برای شما داشته باشند. زیرا شما تمایل دارید ملکی را در منطقه 3 تهران به فروش برسانید یا اجاره دهید. پس نیاز دارید که مشتری شما از این منطقه یا حداقل نزدیک به این منطقه باشد. پس بازاریابی املاک در اینستاگرام نمی تواند ایده مطلوبی باشد. اما می توان از این فضا برای تبلیغ املاک استفاده کرد و نتیجه مناسب را به دست آورد.

فازهای بازاریابی املاک و مستغلات 

شاید تصور کنید که تنها آشنایی با روش های بازاریابی املاک، می تواند به کسب نتیجه مطلوب کمکم کند. اما باید بگوییم پیش از آنکه بخواهید از این روش ها برای بازاریابی و معرفی کسب و کار خود به دیگران استفاده کنید، باید با فازهای بازاریابی املاک آشنا شوید. از جمله مهمترین فازهای بازاریابی املاک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

معرفی کسب و کار خود به مشتری

معرفی کسب و کار خود به مشتری 

بنگاه های املاک که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده اند، نیاز دارند که برای جذب مشتری ابتدا خود را معرفی کنند. مشتریان تنها زمانی به سراغ یک بنگاه املاک می روند که در مورد توانایی ها، نقاط قوت و نقاط ضعف آن اطلاعات داشته باشند. زمانی که مشتری بتواند درک درستی از کسب و کار مورد نظر داشته باشد، می تواند با اطمینان بیشتری به سراغ بنگاه املاک مورد نظر رود. 
پس اولین و مهمترین فاز بازاریابی املاک و مستغلات، معرفی توانایی های بنگاه املاک به مشتری است. برای این کار بهتر است حتما ویژگی های مثبت بنگاه را بیشتر به مشتری نشان دهید. پس از آن می توانید منتظر افزایش تعداد مشتری ها و در نهایت رسیدن به درآمد عالی بمانید.

جلب توجه مشتری 

دومین فاز بازاریابی املاک و مستغلات که در اصل مکمل فاز اول است، جلب توجه مشتری است. این که کسب و کار شما به چه نحوی به مشتری معرفی شود، می تواند در جلب نظر مشتری تاثیرگذار باشد. از این رو باید در این مرحله از بهترین تکنیک ها برای جذب توجه مشتری به بنگاه املاک استفاده کنید. ساده ترین و موثرترین روش برای جلب نظر مشتری، توجه به نیازهای آنها است. 
بنگاه های املاکی که می دانند مشتری به دنبال چه چیزی است، بهتر می توانند مشتری را به سمت خود جذب کنند. پس باید با دقت در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به نتیجه مورد نظر دست یابید. می توانید با برقراری ارتباط با مشتری، در مورد خواسته ایشان اطلاعات به دست آورید. سپس با اطمینان نیاز مشتری را برآورده کنید. 

 حفظ مشتری

حفظ مشتری 

در نهایت زمانی که از طریق "بازاریابی املاک و مستغلات" موفق شدید نظر مشتری را به خود جلب کنید،  باید بتواند او را به مشتری وفادار و همیشگی تبدیل کنید. معمولا مشتریان بنگاه های املاک به دو دسته مشتریان رهگذر و مصرف کننده و سرمایه گذار و سازنده تقسیم می شوند. برخی از این مشتریان تنها یکبار از خدمات بنگاه استفاده می کنند. برای این که بتوانید ایشان را به مشتری وفادار تبدیل کنید، باید بتواند اعتماد و رضایت ایشان را جلب کنید. 
در حالی که برخی دیگر از مشتریان سازنده و سرمایه گذار هستند. می توانید با حفظ کردن این دسته از مشتریان، معاملات پرسود و موفق بسیاری انجام دهید. برای این کار باید تمام نیاز آنها را برآورده کنید و بهترین خدمات را به ایشان ارایه نمایید. پس از آن موفق خواهید شد درآمد خود را با استفاده از این نوع مشتریان به راحتی افزایش دهید. 

 ترفندهای بازاریابی املاک 

برخی از ترفندهای بازاریابی املاک و مستغلات، ترفندهای پولساز هستند. این که شما در کار مشاور املاک چه رفتاری داشته باشید، می تواند در کسب درآمد شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. حتما شما هم شاهد این مسیله بوده اید که برخی از مشتری ها به خاطر بدقولی مالک، از مشاور املاک ناراحت و عصبی شده اند. در چنین موقعیتی نوع رفتار مشاور املاک بسیار مهم است. 
برای آنکه بتوانید بهترین بازاریابی املاک و مستغلات را انجام دهید، باید بدانید در چنین موقعیتی چه واکنشی از خود نشان دهید. باید رفتاری داشته باشید که مشتری خوشش آمده و به شما وفادار باقی بماند. بهترین راهکار برای جلب نظر مشتری این است که فرکانس خود را با فرکانس مشتری منطبق نمایید. 
یعنی باید به کار خود ایمان داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا، این حس را نیز به مشتری منتقل کنید. در صورتی که به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستید، باید خودتان را به چالش بکشانید. بدون شک تلاش برای جلب نظر مشتری بدون هدف، نتیجه دلخواه را برای شما به همراه نخواهد داشت. از این رو شما نیاز دارید تا در دوره های آموزشی بازاریابی املاک شرکت کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید. 
دیگر ترفندهای مهم بازاریابی املاک و مستغلات را باید چنین بیان کنیم: 

  1. تعیین اهداف 
  2. شناسایی مخاطبان 
  3. افزایش حضور آنلاین 
  4. توجه به بازار آفلاین 
  5. سنجیدن موفقیت خود 
  6. تطبیق استراتژی های خود با معیارهایتان 
  7.  و

آموزش بازاریابی املاک برای مدیران و مشاوران

آموزش بازاریابی املاک برای مدیران و مشاوران  

مشاوران املاک افرادی هستند که باید به صورت تخصصی دوره آموزش بازاریابی املاک را سپری کنند. زیرا این دسته از افراد نمی دانند که آینده برای کسب و کار آنها چه برنامه هایی در نظر دارد. آنها نمی دانند که ممکن است با چه مشترها و سلیقه هایی ممکن است مواجه شوند. اگر مدیران و مشاوران املاک دوره بازاریابی املاک را سپری نکرده باشند، بدون تردید در آینده با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد.
تمام کسب و کارهای حوزه املاک برای این که بتوانند رونق گرفته و آن را حفظ کنند، نیاز دارند که در مورد روش های بازاریابی املاک و مستغلات اطلاعات داشته باشند. آنها باید در هر زمان و همواره در تمامی رسانه های تبلیغاتی حضوری فعال داشته باشند. تنها یک وقفه کوتاه در بازاریابی، می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای این نوع کسب و کارها شود.
اما زمانی که مدیران و مشاوران املاک در این حوزه آموزش های لازم را سپری کنند، می توانند به نتیجه مطلوب برسند و درآمد خود را افزایش دهند. در اصل باید بگوییم آموزش بازاریابی املاک و مستغلات هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای لازم و ضروری است. مدیران و مشاوران املاکی که با این تکنیک آشنا باشند، قدرت بیشتری برای رقابت با دیگر رقبای خود خواهند داشت.
پس اشخاصی که تمایل دارند در حوزه املاک از رقبای خود عقب نمانند، نیاز دارند تا در زمینه بازاریابی به روز باشند. هر چه اطلاعات مدیران و مشاوران املاک در این حوزه بیشتر شود، موفقیت و کسب سود بالاتر برای آنها به ارمغان خواهد آمد. تجارت نیاز به آموزش دارد. پس این مسیله را جدی بگیرید و تمام دوره های آموزش بازاریابی را با دقت سپری کنید.

مهمترین نکات بازاریابی املاک و مستغلات

مهمترین نکات بازاریابی املاک و مستغلات

اگر قصد دارید به عنوان یک متخصص بازاریابی املاک و مستغلات در این حوزه فعالیت کنید، باید چند نکته مهم را در خصوص بازاریابی املاک بدانید. از جمله:

تعیین میزان بودجه بازاریابی

همانطور که پیش از این نیز اشاره نمودیم، بازاریابی یک تکنیک عالی برای گسترش موفقیت در حوزه املاک و مستغلات است. این که شما تا چه میزان بتوانید در این حوزه فعالیت داشته باشید، به میزان بودجه ای وابسته است که برای این کار در نظر می گیرد. روش های بازاریابی در املاک بسیار متنوع هستند. از این رو برای انتخاب هر یک از این روش ها باید هزینه ای در نظر بگیرید.
مثلا برای این که بخواهید از طریق ایمیل، طراحی وب سایت، شبکه های اجتماعی و اقدام به بازاریابی املاک و مستغلات نمایید، نیاز به صرف هزینه خواهید داشت. پس بسته به این که از چه روشی برای بازاریابی استفاده کنید، باید هزینه و بودجه مناسب صرف کنید.

توجه به موقعیت جغرافیایی برای بازاریابی

نکته دیگری که باید برای بازاریابی املاک و مستغلات مد نظر قرار دهید، موقعیت جغرافیایی است. بدون شک برای این که بخواهید اقدام به فروش یا اجاره ملکی در تهران نمایید، روش های مختلف بسیاری وجود دارد. مثلا می توانید برای این کار از اینترنت استفاده کنید. یا این که از بازاریابی تلفنی استفاده کنید.
اما زمانی که شما قصد دارید ملکی را در روستا خرید و فروش کنید، استفاده از این روش های بازاریابی مطمین مناسب نخواهد بود. برای بازاریابی املاک در روستا باید از روش های دیگری استفاده کنید. پس حتما پیش از بازاریابی املاک به این مسیله توجه داشته باشید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

استخدام یک عکاس حرفه ای

از دیگر نکات مهم بازاریابی املاک و مستغلات، استخدام یک عکاس حرفه ای است. عکس رکن مهمی است که در فرایند بازاریابی بسیار کاربرد دارد. در اصل بیش از 90 درصد از مردم کشور، برای انجام معامله و خرید و اجاره ملک، به عکس ها توجه می کنند. برخی از بازاریابان خود اقدام به عکس گیری از ملک مورد نظر می نمایند. اما از آنجایی که این تصاویر به صورت حرفه ای نیستند، تاثیر چندانی بر روی جلب نظر مشتری نمی گذارند.
در حالی که وقتی عکس ملک مورد نظر توسط بهترین عکاس تهیه می شود، به خوبی توجه مشتری را به خود جلب می کند. تحت تاثیر قرار دادن مشتری پیش از معامله از طریق عکس، یک راهکار عالی برای کسب نتیجه مطلوب از بازاریابی املاک خواهد بود.

ساخت ویدیو و فیلم

بسیاری از بازاریابان برای این که بتوانند تاثیر بازاریابی املاک و مستغلات خود را افزایش دهند، اقدام به ساخت ویدیو و فیلم از ملک مورد نظر می نمایند. تمامی ویژگی ها و شرایط ملک و مستغلات آن را در ویدیو به مشتری نمایش می دهند. شاید برخی از افراد تصور کنند که برای انجام این کار باید هزینه زیادی صرف کنند. اما باید بگوییم چنین باوری درست نیست.
اگر تنها با استفاده از نرم افزارهای ویدیویی اقدام به ضبط ویدیو نمایید، می توانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت کنید. این روش تبلیغات و بازاریابی مجموعه شما را نسبت به رقبای خود متمایز خواهد نمود. حتی می توانید شاهد افزایش درآمد خود نیز باشید که با کمترین هزینه به دست آمده است.

به روز رسانی اطلاعات سایت املاک

بیشتر مدیران و مشاوران املاک به این مسیله می اندیشند که تنها راه اندازی وب سایت برای بازاریابی املاک و مستغلات کافی است. اما باید بگوییم یک وب سایت در صورتی که اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رسانی نکند، در جلب توجه مشتری موفق عمل نخواهد کرد. اگر به دنبال آن هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت دست یابید، بهتر است همیشه اطلاعات سایت املاک خود را به روز رسانی نمایید.
برای به روزرسانی اطلاعات و بازاریابی املاک و مستغلات از طریق سایت اینترنتی، می توانید از اخبار، خبرگزاری ها و برای به روزرسانی اطلاعات استفاده کنید. مثلا شما می توانید در سایت خود در مورد تغییر قوانین املاک و مستغلات، نرخ وام مسکن در حال حاضر، مزایای خرید خانه و اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار دهید.
این اطمینان را داشته باشید که تمام مشتریان از این اطلاعات استفاده خواهند کرد. همچنین از بنگاه املاک شما به عنوان یک بنگاه متعهد یاد خواهند کرد. پس به روزرسانی اطلاعات سایت املاک، هم برای مدیران و مشاوران و هم برای مشتریان مزایای عالی در چی خواهد داشت.

اهمیت بازاریابی مشاور املاک

بازاریابی املاک و مستغلات توسط مشاور املاک، از سیستم پیچیده ای برخوردار است. اما نتیجه ای که در نهایت از این روش بازاریابی به دست می آید، منجر شده است تا افراد زیادی تمایل به همکاری در این حوزه داشته باشند. برای این که بتوانید بهترین بازاریابی املاک را انجام دهید، نیاز به یک هماهنگی و همکاری منسجم خواهید داشت.
بازاریابان ملکیتا یک تیم منسجم و هماهنگ برای
بازاریابی املاک و مستغلات هستند. این بازاریابان بهترین تکنیک ها و روش ها را برای بازاریابی املاک انتخاب می کنند. خریداران و فروشندگان به سادگی از طریق ملکیتا می توانند نیاز خود را برطرف کنند. در اصل ملکیتا یک واسطه برای آشنایی خریداران و فروشندگان با یکدیگر است. بدون آنکه نیاز باشد شخصی طرفین معامله را به یکدیگر معرفی کند.
پس بازاریابی املاک و مستغلات و آشنایی با خریدار و فروشنده ملک بدون واسطه، تجربه یک معامله سریع و راحت را برای خریداران و فروشندگان به همراه خواهد داشت. تنها کافیست بدانید به دنبال چه هستید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف نمایید.

نحوه بازاریابی املاک طبق قوانین حقوقی 

افرادی که تمایل به خرید ملک دارند، در مورد قوانین حقوقی این حوزه کسب و کار اطلاعاتی ندارند. از این رو باید به افرادی مراجعه کنند که در مورد این قوانین اطلاعات دقیقی دارند. بازاریابان و مشاوران املاک، معمولا از قوانین حقوقی حوزه املاک اطلاعات دارند. به همین دلیل می توانند به راحتی اطمینان و اعتماد مردم عادی را جلب کنند. 
بازاریابی املاک و مستغلات مدیران و مشاوران املاک این امکان را به آنها داده است که در مورد تمامی قوانین سازمان ها و ارگان های مربوطه اطلاعات داشته باشند. به همین دلیل می توانند راهنما و مشاور خوبی برای خریداران و فروشندگان به شمار روند؛ تا آنها با نهایت دقت و اطمینان اقدام به معامله املاک و مستغلات خود نمایند. پس بهتر است حتما با یک مشاور و بازاریاب املاک پیش از انجام معامله مشورت نمایید. 

اارتباط بازاریابی و فروش املاک

ارتباط بازاریابی و فروش املاک 

بازاریابی املاک و مستغلات چند سالی است که موفق شده است در حوزه املاک تحولات گسترده ای ایجاد کند. در زمان های گذشته مردم برای این که بتوانند ملکی را خریداری کنند، به سراغ مشاوران املاک در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه می کردند. اما امروزه با رشد تکنولوژی دیگر روش های ساده تری برای خریدوفروش ملک در دسترس مردم کشور قرار دارد.
آنها می توانند در منزل خود بمانند و به سادگی از طریق اینترنت، ملک مورد نظر خود را بیابند. حتی می توانند با این روش به تمام اطلاعاتی که نیاز دارند نیز دست یابند. تمامی این تحولات در حوزه بازاریابی منجر شده است که خرید و فروش و معاملات املاک آسان شود. بازاریابان که در مورد نحوه بازاریابی املاک اطلاعات دارند، بهترین انتخاب را انجام می دهند. سپس موفق می شوند بهترین نتیجه را نیز از این روش بازاریابی خود به دست آورند. 
نکته مهمی که باید در مورد
بازاریابی املاک و مستغلات بدانید، این است که میان بازاریابی و فروش املاک ارتباط وجود دارد. اگر به مشاوران املاکی که بازاریابی انجام نمی دهند توجه کنید، متوجه میزان مشتری کم آنها خواهید شد. در حالی که مشاوران املاک دیگر که از روش های بازاریابی استفاده کرده اند، از هر سو با مشتری مواجه می شوند. 
بازاریابی املاک و مستغلات به یک مشاور املاک کمک می کند تا رهبر بازار املاک در شهر خود شود. زیرا این عمل منجر به شناخته شدن بنگاه شده و مردم با اطمینان بیشتری به سراغ آن خواهند رفت. در نهایت مشتری بنگاه افزایش یافته و درآمد مشاوران نیز بالا خواهد رفت. پس بازاریابی با میزان فروش املاک یک بنگاه ارتباط مستقیمی دارد. 

بازاریابی املاک در ملکیتا به چه صورت است؟

ملکیتا مجموعه ای است که خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارایه می دهد. این که افراد چگونه با یکدیگر آشنا شوند و ملک خود را معامله کنند، همیشه برای مردم دغدغه بوده است. در زمان های گذشته افرادی که متقاضی فروش ملک بودند، باید منتظر می ماندند تا مشتری یافته شود. اما امروزه دیگر می تواند به سادگی مشتری را به سمت ملک خود جلب کرد. 
ملکیتا به عنوان یک مجموعه
بازاریابی املاک و مستغلات، دسترسی خریداران و فروشندگان را به یکدیگر آسان نموده است. فروشندگان می توانند آگهی فروش ملک خود را در این سامانه به ثبت برسانند. سپس خریدار شرایط را مورد بررسی قرارداده و در صورت تمایل برای خرید یا اجاره ملک مورد نظر با ایشان ارتباط برقرار خواهد نمود.
در اصل باید بگوییم ملکیتا همچون واسطه ای عمل می کند که فقط طرفین معامله را به یکدیگر متصل می کند. این سامانه هوشمند
بازاریابی املاک و مستغلات در کشور، خرید و فروش ملک را سرعت بخشیده است. خریداران می توانند تنوع بالایی از املاک را در این سامانه مشاهده کنند. حتی اگر شخصی تمایل داشته باشد در شهر دیگری اقدام به خرید ملک نماید نیز، می تواند از این سامانه نهایت بهره مندی را ببرد. زیرا تنوع ملک در ملکیتا بسیار زیاد است. 

بازاریابی املاک و ساختمان در ملکیتا 

در حوزه املاک و مستغلات برخی از افراد برای برطرف کردن نیاز خود و برخی دیگر برای سرمایه گذاری فعالیت می کنند. آن دسته از افرادی که به دنبال رفع نیاز خود هستند، همیشه نگران یافتن ملکی مطمین برای زندگی هستند. در حالی که سرمایه گذاران همیشه به این نکته فکر می کنند که ملکی را در منطقه ای عالی با قیمت مطلوب خریداری کنند تا در زمان مناسب آن را به فروش برسانند. 
بازاریابی املاک و مستغلات در ملکیتا نیاز هر دوی این اشخاص را برطرف نموده است. به این صورت که هم سرمایه گذاران و هم افرادی که به دنبال ساختمانی برای خود هستند، به کمک ملکیتا به خواسته خود خواهند رسید.  ملکیتا املاک و ساختمان هایی که توسط فروشندگان ثبت می شوند، در معرض دید خریداران قرار می دهد. خریداران نیز پس از انجام بررسی های لازم، اقدام به انتخاب ملک مورد نظر خود خواهند نمود. 
بهتر است این نکته را نیز در مورد
بازاریابی املاک و مستغلات  ملکیتا بدانید، که این سامانه هوشمند کاملا قانونی عمل می کند. از این رو می توانید با اطمینان خاطر از آن برای انجام معامله در حوزه ملک و املاک استفاده کنید. در هر استانی که زندگی می کنید، می توانید ملک مورد نظر خود را بیابید. حتی اگر تمایل دارید از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید، می توانید ملک مورد نظر خود را از طریق این سامانه خریداری کنید. ملکیتا ساده ترین و مطمین ترین روش برای دسترسی به نیاز شما در کشور خواهد بود.  

خرید و فروش سریع ملک با بازاریابان ملکیتا 

بازاریابان ملکیتا خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارایه می دهند؛ تا با استفاده از آنها در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید و فروش ملک نمایند. دیگر مشاوران املاک نیازی نخواهند داشت که فردی را به عنوان بازاریاب استخدام کنند. آنها می توانند با خرید اشتراک در سامانه هوشمند ملکیتا، در کوتاه ترین زمان مشتری خود را بیابند. 
از سوی دیگر نی
ز بازاریابی املاک و مستغلات ملکیتا این امکان را به خریداران می دهد که به سادگی صاحب خانه شوند. خریداران دیگر نیاز نیست از بنگاه های املاک بسیاری برای خرید ملک بازدید کنند. یا آنکه زمان و هزینه زیادی صرف کنند تا به نیاز خود دست یابند. می توانند در منزل بمانند و تنها با چند دقیقه صرف زمان، ملک مطلوبی را در منطقه مورد نظر خود تهیه کنند. 
خریداران قادر هستند پس از انتخاب ملک و ساختمان مورد نظر خود، به صورت مستقیم با فروشنده قرار ملاقات بگذارند. تنها کافیست برای رسیدن به نتیجه مطلوب با بازاریابان متخصص ملکیتا ارتباط برقرار نمایند. آنها راهنمایی های لازم را به طرفین معامله خواهند نمود تا در سریع ترین زمان و به سادگی ملک مورد نظر خود را معامله کنند. 

بازاریابی املاک و مستغلات ملکیتا هزینه زیادی برای خریداران و فروشندگان در بر نخواهد داشت. آنها تنها با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه، به اطلاعاتی جامع در مورد ملک مورد نظر خود دست خواهند یافت. سپس با مالک اصلی تماس برقرار نموده و قرار ملاقاتی ترتیب خواهند داد. در نهایت نیز بدون آنکه نیاز باشد به مشاور املاک یا شخص واسطه پورسانتی تقدیم کنند، می توانند معامله نمایند. 
در کنار تمامی این موارد باید به این نکته نیز اشاره کنیم، که ملکیتا بازاریابان فعال بسیار زیادی دارد. این بازاریابان می توانند برای آژانس های املاک فعالیت نموده و پس از جذب هر مشتری پورسانت خود را دریافت کنند. از این رو مشاوران املاک و آژانس های املاک نیز می توانند از این سامانه هوشمند برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند.

 

 

 

هموطنان عزیز وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیرهمین پست بامادرمیان بگذارید.
 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support