مشاور املاک شیراز | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مشاور املاک شیراز

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

4 ماه پیش 77352 بازدید
مشاور املاک شیراز

مشاور املاک شیراز

خرید و فروش خانه یکی از مهمترین نقل و انتقالات مالی به شمار می رود. شما می توانید برای خرید و فروش خانه به بهترین مشاور املاک شیراز مراجعه کنید. برای ساده تر کردن این فرایند باید با کارشناسان مشاور املاک مشورت کنید. آنها به خوبی نکاتی که مربوط به خرید و فروش ساختمان می باشد را برای شما توضیح می دهند. پیش از انتخاب یکی از مشاورین املاک بهتر است که نیازهای خود را به خوبی بشناسید. در این صورت اقدامات لازم را به درستی می توانید انجام دهید. اگر نیازهایتان را بشناسید می توانید مسیله را به خوبی برای کارشناسان توضیح دهید.
اینکه شما برای انتخاب بهترین مشاوره املاک چندین مشاور را دیدار کنید بسیار مهم است. دیدار با چندین مشاور به شما امکان می ‌دهد که با این شغل آشنایی بیشتری به دست بیاورید. در انتخاب مشاورین املاک معتبر توجه داشته باشید که اگر مشاورین برای شما زمان کافی بگذارند محله مناسبی را می توانید انتخاب کنید. آنها نگرانی های شما را درک می کنند و بر اساس شرایط تان بهترین پیشنهاد را ارایه می دهند. اگر شما به مشتریان پیشین مشاورین املاک دسترسی دارید می توانید با آنها مشورت کنید تا شما را برای انتخاب بهترین مرکز خرید و فروش خانه راهنمایی کنند.

 به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بهترین مشاور املاک باید اشراف کافی به محله مد نظر شما داشته باشد. یکی از مهمترین وظایف مشاورین املاک این است که قادر باشند به تمامی پرسش های شما درمورد محله مد نظرتان و قیمت آن منطقه به طور کامل پاسخ دهند. دانستن نکاتی که مربوط به وضعیت امنیت محله،  قیمت محله، تعداد مدرسه ها و امکانات محله می باشد از جمله اطلاعاتی است که باید مشاورین داشته باشند. مطمین شوید که ساعات کار مشاور املاک با ساعات جستجوی شما هماهنگ است.

بهترین مشاور املاک شیراز

برای انتخاب بهترین مشاور املاک شیراز باید به خوبی نکات ضروری را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید یکی از بهترین مشاورین املاک را جهت خرید و فروش خانه های متفاوت انتخاب نمایید. بسیاری از افرادی که قصد اجاره ملک مسکونی و غیره را دارند باید با ویژگی‌ های بهترین مشاورین املاک آشنا باشند. همچنین شما برای مشارکت در ساخت و ساز و دیگر فعالیت‌ هایی که مربوط به اقدامات مشاورین املاک می ‌باشد باید بتوانید بهترین و معتبرترین مشاور املاک را انتخاب کنید. یکی از وظایف مهم مشاورین املاک این است که تمامی قوانین مربوط به خریدوفروش املاک را بدانند.
اینکه مشاور املاک با تبصره ها و قوانین اصولی خرید و فروش ملک آشنا باشد بسیار مهم است. در این صورت می‌ تواند اقدامات ضروری را جهت فروش و همچنین خرید قانونی انجام دهد. این مسیله که به صورت دایم مشاورین املاک پاسخگوی نیازهای کاربران خود باشند اهمیت زیادی دارد. جواب تمامی تماس های تلفنی و پیامک ‌های کاربران خود را باید در کمترین بازه زمانی دهند. یکی از مهمترین وظایف مشاورین املاک راهنمایی و کمک کردن به کاربران برای خرید خانه می باشد. در انتخاب کردن معتبرترین مشاورین املاک مهارت های ارتباطی آنها را باید بررسی کنید.
 ارتباط با دیگر مشاوران،  صاحب خانه ها و بسیاری از دیگر افراد در این شغل مهم است. به همین دلیل شبکه ارتباطی قوی یکی از ویژگی های بهترین مشاور املاک می باشد که باید آن را بررسی کنید. یکی از معیارهای مهم انتخاب مشاور املاک معتبر این است که به روز باشد. یعنی از خبرهای تازه مربوط به خرید و فروش املاک و مسکن اطلاع کسب کند. سامانه ‌های هوشمند مربوط به مسکن این روزها کمک زیادی به فرآیند پیدا کردن خانه می کند. به همین دلیل بهتر است که بهترین مشاورین املاک با این سامانه‌ها آشنایی داشته باشند و خرید و فروش انواع املاک را در این سامانه ‌ها به کاربران پیشنهاد دهند.

مشاور املاک اینترنتی شیراز

امروزه بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خود را در حیطه های متنوع به صورت اینترنتی دریافت می کنند. بر همین اساس مایل هستند که خدمات مربوط به مشاور املاک را از طریق اینترنت دریافت کنند. هر یک از خدماتی که مربوط به خرید و فروش املاک می باشد را شما می توانید از طریق وب سایت های مشاورین املاک دریافت نمایید. بیش از اینکه برای دریافت خدمات مربوط به خرید و فروش املاک به صورت اینترنتی اقدام کنید باید معتبر بودن وب سایت را بررسی کنید. وب سایت های زیادی هستند که امروزه در زمینه مشاورین املاک فعالیت می ‌کنند.
 اما برخی از وب سایت های مربوط به مشاور املاک معتبر نمی باشند. کلاهبرداران زیادی هستند که امروزه از فرصت های متفاوت سوء استفاده می کنند و خرید و فروش املاک را به صورت غیرقانونی انجام می‌ دهند. بر همین اساس شما باید به خوبی معتبر بودن وب سایت مشاور املاک را بررسی کنید و سپس خرید خانه، ملک تجاری و غیره را انجام دهید. کارشناسانی که در سامانه های مربوط به مشاورین املاک فعالیت می کنند به خوبی قادر هستند که خدمات اینترنتی املاک را به مشتریان ارایه دهند. آنها طبق استانداردها و فاکتورهای مشخص شده‌ ای فاکتورهای مربوط به خدمات اینترنتی مشاورین املاک را تحویل مشتریان خواهند داد.

 شما برای اینکه خدمات مربوط به مشاور املاک اینترنتی را دریافت کنید بهتر است که به صورت روزانه به وب سایت های مربوط به خدمات اینترنتی مشاورین املاک مراجعه نمایید. قیمت ملک به صورت روزانه فرق می ‌کند. بر همین اساس شما باید هر یک از پیشنهادات مربوط به خرید و فروش املاک را از طریق وب سایت های اینترنتی به صورت روزانه بررسی کنید. وب سایت ها بخش های متنوعی دارند و هر یک از آنها مربوط به خدمات متنوع هستند. بر اساس نیاز خود که مربوط به خرید، فروش، اجاره، مشارکت و ... می باشد باید به یکی از بخش های متنوع وب سایت ها مراجعه نمایید.
مشاور املاک آنلاین شیراز

مشاور املاک آنلاین شیراز

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید و فروش املاک در شیراز را دارند مایل هستند که به صورت آنلاین اقدامات لازم را انجام دهند. مشاور املاک شیراز تمامی اقدامات ضروری مربوط به خدمات املاک را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارایه می دهد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که مزیت های مربوط به خدمات آنلاین مشاورین املاک بسیار زیاد است. بر همین اساس بیشتر افرادی که مایل هستند از خدمات مربوط به خرید فروش اجاره مشارکت و غیره مشاورین املاک استفاده کنند به صورت آنلاین اقدامات لازم را انجام می‌ دهند.
 شما برای اینکه از طریق وب سایت ‌های اینترنتی و اپلیکیشن های متفاوت خدمات مشاوره املاک را دریافت کنید باید به خوبی معتبر بودن آنها را بررسی نمایید. هر یک از وب سایت های مربوط به خدمات آنلاین املاک دارای بخش های متفاوتی هستند. شما نیاز است که طبق بودجه خود محله های متفاوت شهر شیراز را بشناسید و قیمت ‌گذاری محله ها را بررسی کنید. برخی از محله های شهر شیراز قیمت بالایی دارند. به همین دلیل برای خرید و فروش املاک در آن محله ها باید هزینه بیشتری ارایه شود. برخی دیگر از محله های شهر شیراز هستند که قیمت خرید ملک در آنها پایین ‌تر و مناسب تر است. شما می توانید با قیمت کمتری انواع املاک را در این محله ها خریداری کنید.
 توجه داشته باشید که مشاور املاک آنلاین شیراز، قیمت هر یک از املاک را که برای فروش و خرید گذاشته است را به صورت روزانه اعلام می‌ کند. بر همین اساس شما جهت دریافت خدمات مربوط به مشاورین املاک به صورت آنلاین باید روزانه اقدام کنید. کارشناسانی که فروش و خرید آنلاین املاک را بر عهده دارند می ‌توانند راهنمایی‌ های لازم را به شما ارایه دهند. در این صورت شما در کمترین بازه زمانی قادر به دریافت خدمات آنلاین مشاورین املاک هستید.

تعرفه مشاور املاک در شیراز

حق کمیسیون مشاورین املاک یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید به خوبی به آن دقت داشته باشید. با توجه به بازار ملک حق کمیسیون مشاور املاک طبق مصوبه صنف برای هر یک از معاملات بر اساس فاکتورهای مشخص شده محاسبه می گردد. مشاورین املاک وظیفه دارند بر اساس تعرفه ای که هر ساله از سوی اتحادیه مشاورین املاک ابلاغ می گردد از طرفین حق کمیسیون دریافت کنند. فرمول محاسبه حق کمیسیون مشخص شده است. تعرفه کمیسیون هر یک از مشاورین املاک در شهر های متفاوت با یکدیگر فرق می کند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که تعرفه کمیسیون مشاور املاک در شهر شیراز نسبت به شهر تهران کمتر است.
 به عنوان مثال ملکی که مبلغ آن یک میلیارد تومان می ‌باشد و به فروش می رسد حق کمیسیون آن 25 درصد ارزش آن ملک می گردد. همچنین 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر یک از طرفین قرارداد مشخص خواهد شد. مشاورین املاک مجاز می باشند برای قراردادهای مربوط به اجاره ملک 25 درصد مبلغ اجاره ماهیانه را به عنوان حق تعرفه دریافت کنند. اگر در قرارداد مبلغی به عنوان رهن نوشته نشود فرد اجاره دهنده در ازای دریافت اجاره بها باید ملک خود را در اختیار مستاجر قرار دهد. به عنوان مثال اگر مبلغ اجاره بها در یکی از خانه های شهر شیراز ماهی 2 میلیون باشد حق کمیسیون بنگاه بر اساس مبلغ اجاره باید ضربدر 25 درصد شود.

 در قراردادهای مربوط به رهن کامل باید ابتدا مبلغ رهن به اجاره تبدیل شود. هر یک میلیون تومان رهن باید در 30 ضرب گردد. پس از آن 25 درصد عدد به دست آمده را به علاوه 9 درصد مالیات کرده و آن را به عنوان تعرفه مشاوره املاک محاسبه می‌ کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که محاسبه حق کمیسیون مشاورین املاک جهت رهن و اجاره ملک با خرید و فروش متفاوت است. قیمت نهایی ملک روی تعرفه یا حق کمیسیون مشاورین املاک تاثیر می گذارد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

تلفن مشاور املاک در شیراز

شما برای اینکه خدمات مشاوره املاک را جهت خرید و فروش ملک دریافت کنید بهتر است که تلفن دفتر را داشته باشید. کارشناسانی که پاسخگوی دفتر مشاوره هستند قادر می باشند که شما را به خوبی راهنمایی کنند. به طور کلی باید بدانید که مشاور املاک شیراز پاسخگوی نیازهای مشتریان خود برای خرید، فروش، رهن، اجاره، مشارکت و می باشد. شما می توانید با کارشناسان دفتر تماس بگیرید و هر پرسشی که در مورد خرید و فروش املاک دارید را از آنها بپرسید. توجه داشته باشید که در هر یک از حیطه های مربوط به خدمات مشاوره املاک باید آگاهی تان را افزایش دهید.
پس از اینکه با کارشناسان مشاورین املاک تماس گرفتید درخواست تان را جهت تماس تلفنی اعلام نمایید. اگر قصد خرید ملک دارید باید به آنها اعلام کنید که می خواهید برای خرید ملک در کدام یک از محله های شهر شیراز اقدام نمایید. اگر قصد فروش ملک دارید باید در مورد ویژگی ها و مشخصات ملک خود که در شهر شیراز قرار گرفته است اطلاعات دقیقی را به کارشناسان ارایه دهید. هر یک از نکات متفاوتی که مربوط به ملک مورد نظرتان می باشد را باید به کارشناسان از طریق تماس تلفنی اعلام کنید.

برای خرید یا فروش ملک بودجه مدنظرتان را به کارشناسان از طریق تماس تلفنی اعلام کنید. از این طریق آنها می دانند که چه محله هایی را جهت خرید ملک در شیراز به شما معرفی کنند. همچنین جهت فروش ملک باید مبلغ مورد نظرتان را به کارشناسان اعلام کنید. در صورتی که میزان مبلغ بیش از اندازه باشد آنها شما را راهنمایی می‌ کنند که با این قیمت ملک تان به فروش نمی رسد. همچنین قیمت مشخص و عرف ملک را به شما اعلام می نمایند تا فروش ملک تان را انجام دهید.
کانال تلگرام مشاور املاک شیراز

کانال تلگرام مشاور املاک شیراز

هر یک از اطلاعاتی که مربوط به خرید و فروش املاک می باشد را در کانال تلگرام مشاور املاک شیراز می توانید مشاهده کنید. اطلاعات وارد شده در کانال تلگرام به صورت روزانه بررسی می گردد. برای اینکه با کارشناسان مشاورین املاک مشورت کنید می ‌توانید با ادمین ارتباط برقرار نمایید. هر یک از فاکتورهای مربوط به قیمت گذاری املاک را در این کانال قادر خواهید بود بررسی کنید. امروزه بسیاری از افراد از طریق کانال ‌های شبکه ‌های اجتماعی درخواست ‌ها و خدمات مورد نیاز خود را دنبال می کنند. بر همین اساس اگر شما مایل هستید که اطلاعات دقیق و به روزی از نحوه خرید و فروش املاک و قیمت گذاری آنها داشته باشید می توانید در کانال تلگرام عضو شوید.
 کانال تلگرام مشاور املاک شیراز دارای تعداد زیادی کاربر است که هر یک از کاربران اخبار را دنبال می‌ کنند. پیش از عضویت در هر یک از انواع شبکه های اجتماعی خرید و فروش املاک باید در مورد معتبر بودن شبکه اجتماعی اطمینان خاطر کسب کنید. امروزه کانال های تلگرامی که مربوط به مشاور املاک است تعداد شان بالا می باشد. بر همین اساس شما جهت عضویت در هر یک از کانال های تلگرام باید ابتدا معتبر بودن کانال و پاسخگویی ادمین را مورد بررسی قرار دهید.

 ادمین کانال تلگرام برای ثبت درخواست شما در هر بازه زمانی می‌ تواند اقدامات لازم را انجام دهد. اگر شما پرسشی در مورد خرید ملک در محله های متنوع شیراز داشته باشید می توانید با ادمین تلگرام ارتباط برقرار نمایید. همچنین جهت فروش املاک در محله ‌های متفاوت شیراز ادمین تلگرام پاسخگوی پرسش های شما است. اگر شما می خواهید به صورت روزانه اطلاعات دقیقی در مورد اخبار ملک داشته باشید، بهتر است که در شبکه های اجتماعی عضو شوید. در کانال تلگرام مربوط به خرید و فروش ملک شیراز عضو شوید تا اطلاعات تان به روز باشد.
 

ثبت نام مشاور املاک شیراز

مجوز مشاور املاک یکی از مهم ترین مراحل برای آغاز کار املاک می باشد. برای تاسیس آژانس املاک نیاز است که مجوز دریافت نمایید. متقاضی که پروانه کسب املاک را می‌ خواهد دریافت کند باید دوره آموزشی را بگذراند. فرد متقاضی درخواست مجوز را باید ظرف سه ماه تهیه کند. برای صدور پروانه باید از طریق سامانه اصناف اقدام نماید. مجهز بودن به شبکه رایانه ‌ای و داده ها از جمله امتیازات مربوط به آژانس املاک درجه یک به شمار می رود. هییت عالی نظارت روی سازمان زندگی کشور شرط سنی را جهت دریافت مجوز مشخص کرده است.
 متقاضی که درخواست ثبت مشاور املاک در شهر شیراز را دارد باید دارای 18 سال تمام باشد. جواز کسب به صورت یک ساله دایم و یا به مدت 5 ساله ارایه می ‌شود. اتحادیه مشاورین املاک مرحله مشخص شده ای را جهت دریافت مجوز تعیین کرده است. ابتدا باید درخواست کتبی توسط فرد متقاضی جهت پروانه کسب ارایه شود. ارایه کد رهگیری به فرد متقاضی بعد از درخواست کتبی انجام خواهد شد. ارایه سند مالکیت و همچنین اجاره نامه رسمی به نام فرد متقاضی صادر می گردد. در مرحله بعدی باید فرد متقاضی اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی ،گذرنامه، کپی مدرک تحصیلی، تاییدیه کد پستی و غیره را به سازمان امور صنفی تحویل دهد.

 همچنین گواهی پایان خدمت، گواهی معافیت دایم، دفترچه آماده به خدمت و غیره برای آقایان ضروری است. هزینه ای را که جهت صدور جواز کسب باید پرداخت کنید هر ساله تغییر می کند. بعد از تکمیل کردن پرونده تقاضای شما جهت تایید مدارک به وسیله اتحادیه به جریان خواهد افتاد. تایید صلاحیت فرد متقاضی یکی از مراحل دشوار دریافت مجوز مشاوره املاک به شمار می رود. گواهی عدم اعتیاد، گواهی گذراندن دوره آموزشی، و غیره باید در این مرحله به سازمان ارایه شود.

حق الزحمه مشاور املاک شیراز

حق الزحمه ای که مشاور املاک شیراز برای ارایه خدمات دریافت می‌ کند بر اساس فاکتورهای متفاوت می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که حق الزحمه مربوط به خرید خانه با اجاره خانه متفاوت است. مقدار مبلغی که برای خرید و فروش ملک تعیین می‌ شود روی میزان حق الزحمه تاثیر می گذارد. در صورتی که ملک به فروش رسیده قیمت بالایی داشته باشد مشاور املاک هزینه بیشتری را از دو طرف دریافت می‌ کند. در واقع 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده هم روی این حق الزحمه آورده می شود.
بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که نیازی نیست برای دریافت خدمات مربوط به خرید و فروش خانه به مشاور املاک مراجعه کنند. اگر شما برای خرید و فروش املاک به مشاورین املاک مراجعه نکنید نمی توانید به صورت قانونی سند را ثبت کنید. هر یک از مراحل مربوط به خرید و فروش خانه، اجاره خانه، مشارکت در ساخت و ساز و غیره در دفاتر مشاورین املاک به صورت قانونی انجام می ‌شود. بر همین اساس شما نیاز است که جهت تکمیل کردن خدمات مربوط به خرید و فروش خانه به مشاورین املاک مراجعه کنید حق الزحمه ای که به مشاورین املاک پرداخت می‌ کنید درصد مشخصی دارد.

 این حق الزحمه امکان دارد که سالانه به دلیل تورم افزایش یابد. در صورتی که حق الزحمه مشاورین املاک افزایش یابد سازمان اصناف این مسیله را اعلام می کند. اگر شما ملکی را که به مبلغ دو میلیارد می ‌باشد به فروش برسانید باید حق الزحمه مشاورین املاک را که بر اساس درصد مشخص آن ملک است پرداخت کنید. جهت اجاره منزل یا ملک تجاری نیاز است که دو طرف حق الزحمه مشاورین املاک را پرداخت کنند. به طور کلی هر یک از خدماتی که مربوط به مشاورین املاک می باشد را اگر دریافت کنید باید دو طرف هزینه آن را پرداخت نمایید.
مشاور املاک حرفه ای شیراز

مشاور املاک حرفه ای شیراز

بسیاری از افرادی که قصد خرید و فروش ملک در شهر شیراز را دارند  مایل هستند که حرفه ای ترین مشاور املاک را انتخاب کنند. مشاورین املاک که حرفه‌ ای هستند به صورت قانونی خرید و فروش ملک را انجام می دهند. آنها اطلاعات کافی و دقیقی در مورد خرید و فروش ملک دارند. مشاورین املاک حرفه ای می توانند به درخواست های مشتریان خود در کمترین بازه زمانی پاسخ دهند. اگر یک مشتری به دنبال خانه ‌ای به مبلغ یک میلیارد باشد کارشناسان سریع می ‌توانند خانه مد نظر مشتری را پیدا کنند.
 تمامی فاکتورهایی که مشتریان برای خرید و فروش ملک در نظر دارند را می‌ توانند به کارشناسان مشاور املاک اعلام نمایند. آنها طبق درخواست های مشتری تمامی فاکتورها و پارامترهای متفاوتی که روی انتخاب شان تاثیر می‌ گذارد را برایشان توضیح می‌ دهند. در این صورت مشتری قادر است که تصمیم گیری درست و اصولی داشته باشد. مشاور املاکی که حرفه ‌ای است می‌ داند باید در چه بازه زمانی جهت خرید خانه مشتریان خود را ترغیب کند. همچنین قادر است که فروش ملک را در بازه زمانی مشخص شده با بهترین قیمت انجام دهد.

 هر یک از کارشناسانی که در مشاور املاک فعالیت می کنند هدفشان رضایت مشتریان می باشد. بر همین اساس قیمت‌ ها را به گونه ‌ای برای مشتریان تنظیم می نمایند که دو طرف از خرید و فروش ملک رضایت داشته باشند.اگر شما می خواهید بهترین و حرفه ای ترین مشاورین املاک را در شهر شیراز انتخاب کنید بهتر است که خدمات ارایه شده کارشناسان مشاور املاک را بررسی نمایید. میزان رضایت مشتریان از مشاورین املاک را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید یکی از بهترین و حرفه ای ترین مشاورین املاک را جهت دریافت خدمات مورد نظر خود انتخاب کنید.

اتحادیه صنف مشاور املاک شیراز

اتحادیه صنف مشاور املاک شیراز نظارت دقیقی روی تمامی مشاورین املاک شهر شیراز دارد. در صورتی که شما شکایتی علیه یکی از مشاورین املاک داشته باشید می‌ توانید به اتحادیه صنف مراجعه کنید. درخواست شما مورد بررسی قرار می‌ گیرد و در صورت نیاز پیگیری می شود. تمامی اقدامات مشاورین املاک شهر شیراز به صورت قانونی انجام می گردد. اما اگر یکی از مشاورین املاک بر اساس استانداردها و فاکتورهای مشخص شده اتحادیه اقدامات خود را انجام ندهد توبیخ می شود.
 هر یک از مشاورین املاک شهر شیراز برای خرید و فروش خانه، ملک تجاری، ملک اداری و غیره دوره‌ های آموزشی را گذرانده اند. آنها مدارک و فرم های متفاوتی را تحویل اتحادیه داده اند تا توانسته اند در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت کنند. اتحادیه صنف مشاور املاک شیراز یکی از مراکزی می باشد که خیال بسیاری از مشتریان را بابت فعالیت‌ های قانونی مشاورین املاک آسوده می سازد.

 هر یک از کارشناسان اتحادیه به صورت دوره‌ ای نظارت دقیق روی عملکرد مشاورین املاک شهر شیراز دارند. آنها تمامی اقدامات مربوط به خرید و فروش ملک مشاورین املاک را مورد بررسی قرار می دهند. در صورتی که مشاهده کنند یکی از مشاورین املاک طبق قوانین اتحادیه اقدام نکرده است جواز او را کسب می‌ کنند. بر همین اساس با وجود اتحادیه صنف مشاوره دیگر نیازی نیست که شما نگران فعالیت های غیرقانونی برخی مشاورین املاک باشید. بهتر است که تنها به مشاورین املاک اعتماد نمایید که زیر نظر اتحادیه فعالیت شان را انجام می دهند.

هزینه مشاور املاک شیراز

هزینه هایی که شما باید برای دریافت خدمات از مشاور املاک پرداخت می کنید متفاوت است. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هر ساله قوانین مشخص شده‌ ای جهت هزینه های پرداختی به مشاورین املاک اعلام می‌ شود. اتحادیه صنف مشاورین املاک هزینه های دریافتی را به مشاورین اعلام می‌ کند. آنها بر اساس قوانین و مشخصاتی که اتحادیه ارایه داده است اقدامات خود را انجام می‌ دهند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هزینه‌های مربوط به خرید ملک با اجاره ملک متفاوت است برای خرید و فروش ملک همیشه دو طرف حضور دارند.
 بر همین اساس هزینه ای که مشاور املاک از مشتریان خود دریافت می کند از دو طرف می باشد. فردی که خریدار ملک است باید مبلغی را به عنوان حق الزحمه به مشاورین املاک ارایه دهد. همچنین فردی که فروشنده ملک است باید مبلغی را به عنوان حق الزحمه پرداخت کند. اگر به عنوان مثال حق الزحمه مشاورین املاک 5 میلیون تومان شود باید دو و نیم میلیون تومان آن را فروشنده ملک بدهد و دو و نیم میلیون تومان دیگر را خریدار ملک بدهد. در این صورت به دو طرف فشار زیادی از نظر پرداخت حق الزحمه وارد نمی شود.

 هزینه‌ های مربوط به مشاوره املاک به نسبت بسیاری از دیگر هزینه هایی که در صورت نبودن مشاورین پرداخت می‌ شود کمتر است. اگر شما خدمات مربوط به مشاورین املاک را جهت خرید و فروش ملک دریافت نکنید امکان دارد که خطرات زیادی برای اقدامات انجام داده شده تان به وجود آید. بر همین اساس بهتر است که از خطرات جانبی جلوگیری نمایید. بسیاری از افراد به دلیل متفاوت امکان دارد که از دریافت خدمات مشاورین املاک خودداری کنند و خودشان اقدام به خرید و فروش ملک نمایند. آنها بعد از مدتی متوجه غیر قانونی بودن اقدامات خود می شوند.
دوره های آموزشی مشاور املاک شیراز

دوره های آموزشی مشاور املاک شیراز

هر یک از مشاورین املاک که در شهر شیراز فعالیت می‌ کنند دوره های آموزشی مربوط به مشاور املاک را گذرانده اند. در دوره‌ های آموزشی که مشاورین املاک می گذرانند تمامی اطلاعات لازم به آنها ارایه داده خواهد شد. اینکه خرید و فروش ملک به صورت قانونی توسط آنها انجام شود در این دوره ها آموزش داده خواهد شد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که کارشناسان مشاورین املاک در دوره‌ های آموزشی یاد می ‌گیرند که به صورت قانونی اقدامات مربوط به خرید و فروش ملک را انجام دهند.
مشاور املاک شیراز تمامی دوره‌ های آموزشی را از طریق اتحادیه می گذراند و پس از گذراندن دوره های آموزشی باید مدارکی را به صنف ارایه دهد. این مدارک مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورتی که مدارک ارایه شده تایید شود با ثبت مجوز فرد متقاضی موافقت خواهد شد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر فردی تمامی مدارک مورد نیاز جهت ثبت مشاور املاک را داشته باشد، ولی دوره ‌های آموزشی را نگذراند نمی تواند برای ثبت دفتر اقدام نماید.
 جهت ثبت دفتر مشاور املاک باید مجوز دریافت شود. مجوزی که به مشاورین املاک ارایه داده می ‌شود تنها در صورتی معتبر است که دوره های آموزشی توسط کارشناسان گذرانده شده باشد. این دوره‌ های آموزشی برای هر یک از افرادی که قصد ثبت مجوز مشاور املاک دارند ضروری است. به طور معمول حدود سه ماه دوره های آموزشی مربوط به مشاورین املاک زمان می‌ برد.

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیر همین مقاله کامنت کنید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support