صفر تا صد در مورد دوره مشاوره املاک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

صفر تا صد در مورد دوره مشاوره املاک

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 204951 بازدید
صفر تا صد در مورد دوره مشاوره املاک

معرفی دوره مشاوره املاک

دوره مشاوره املاک چیست؟ قصد شرکت در دوره مشاوره املاک را دارید؟ با ما همراه باشید. در ادامه ی این مقاله در نظر داریم به طور جامع به دوره های بازاریابی، آموزش و مشاوره ی املاک بپردازیم و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دوره های موجود در شهرهای مختلف کشورمان هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می شوند. شما می توانید با حضور در دوره آموزش مشاوره املاک دلخواه، سطح آگاهی خود را افزایش داده و از مزیت آن بهره مند شوید. به منظور شرکت در دوره های موجود، کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید. 
دوره مشاوره املاک به شما فرصت می دهد بتوانید اطلاعات کامل در مورد خرید و فروش املاک و ارایه ی مشاوره ی لازم به خریداران را به دست آورید. شما زمانی قادر خواهید بود که کمسیون خوب دریافت کنید که مشاوره ی حرفه ای در اختیار دیگران قرار دهید. بسیاری از مشاورین املاک به دلیل نداشتن آگاهی و دانش کافی در این زمینه، با نارضایتی های زیادی مواجه هستند. به همین دلیل حضور در این نوع از دوره ها از اهمیت زیادی برخوردار است. برای یک کارشناسی حرفه ای باید قیمت گذاری املاک را به خوبی بلد باشید. اگر به دنبال پیشرفت در حرفه ی خود هستید، پیشنهاد می شود از شرکت در دوره های آموزش مشاوره املاک غافل نباشید. در ادامه به ارایه ی اطلاعات مفید در مورد سرفصل های موجود در این دوره ها، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دوره بازاریابی املاک

دوره بازاریابی املاک چیست؟ در صنف املاک توجه به بازاریابی املاک از اهمیت زیادی برخوردار است. بدین دلیل دوره بازاریابی املاک به عنوان یکی از دوره های پرطرفدار در نظر گرفته می شود. به عنوان یک مشاور املاک، علاوه بر توانایی مذاکره باید توانایی متقاعد کردن مشتری را نیز داشته باشید. در این صورت قادر به جلب توجه خریداران خواهید بود. اگر بتوانید مهارت لازم برای بازاریابی املاک را به دست آورید، می توانید زودتر از مشاورین دیگر، قرارداد فروش یا اجاره ی ساختمان های مد نظر خود را نهایی کنید.
دوره بازاریابی املاک از مهمترین دوره های موجود می باشد. حضور در این دوره ها به شما اجازه می دهد توانایی های خود را افزایش دهید. فرق یک مشاوره املاک حرفه ای با سایر مشاورین در این مورد است. یکی از آنها تخصص لازم را به دست آورده است، به همین دلیل به راحتی می تواند در حرفه ی خود سود کلانی را به دست آورد. در حالیکه سایر افراد با دانش اندک، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند و همین امر سبب شده در طول قراردادهای مختلف به بن بست برسند. شما در یک دوره بازاریابی املاک می توانید مباحث زیر را به صورت تخصصی فرا بگیرید:

  • دانستن اصول بازاریابی و تبلیغات در املاک
  • نکات زیر بنایی در این کسب و کار
  • دانستن فوت و فن بازاریابی در صنف املاک
  • ترفندهای افزایش درآمد از صنف املاک
  • بازاریابی دیجیتال یا آنلاین املاک
  • بررسی انواع مختلف از رسانه‌ها
  • آشنایی با رسانه‌ها مقید در صنف املاک
  • استفاده از روش‌های گوناگون به منظور انتشار یک محتوا
  • دانستن نکاتی تبلیغات
  • دسترسی به تکنیک‌های تبلیغات مدرن
  • برندسازی
  • نکات اجرایی به منظور مدیریت یک دفتر املاک
  • سیستم‌سازی دفتر املاک

 

دوره آنلاین بازاریابی املاک

دوره آنلاین بازاریابی املاک چه مزایایی دارد؟ با توجه به شرایط فعلی و شیوع یافتن ویروس کرونا حضور در دوره آنلاین بازاریابی املاک مزایای زیادی دارد. به همین دلیل علاوه بر برگزاری دوره های حضوری بازاریابی، دوره های آنلاین را نیز در اولویت قرار داده ایم. شما می توانید به راحتی در هر جای کشور که هستید در این دوره ها شرکت کنید و از مزیت آنها بهره مند شوید. شرایط شرکت در دوره های آنلاین دوره مشاوره املاک و بازاریابی املاک در وب سایت ما درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با ما در تماس باشید. دوره آنلاین بازاریابی املاک مناسب چه افرادی است؟

  • مدیران و صاحبان دفاتر املاک
  • مشاورین املاک
  • فعالان در زمینه ی خرید و فروش ملک

همه ی دوره ها توسط بهترین و مجرب ترین مدرسین و اساتید ما برگزار می شود. همه ی مدرسین دارای تخصص و تجربه ی کافی در این زمینه هستند و با شیوه ی بسیار آسان، ترفند و راهکارهای لازم را برای موفقیت شغلی شما ارایه خواهند داد. شما با دریافت راهنمایی های لازم می توانید بحران های موجود را به راحتی مدیریت کنید و همیشه سود خوبی از قرارداد های گوناگون به دست آورید.
دوره حضوری املاک

دوره حضوری املاک

دوره حضوری املاک نیز یکی از دوره های محبوب می باشد. علاوه بر دوره های آنلاین بازاریابی و  مشاوره، ما دوره مشاوره املاک و بازاریابی را به صورت حضوری در شهرهای مختلف برگزار می کنیم. دوره های حضوری در مقایسه با دوره های آنلاین مزایای خاص خود را دارند. شما می توانید تعامل مستقیم داشته باشید. همچین با بسیاری از مشاورین املاک در ارتباط خواهید بود و می توانید از توانایی و ایده های آنها نیز بهره مند شوید.
دوره مشاوره املاک برای همه ی مشاورین املاک مفید است.  اگر قصد آن را دارید به صورت یک مشاوره ی حرفه ای در حوزه ی خریدوفروش املاک فعالیت کنید، لازم است در دوره مشاوره املاک شرکت کرده و دانش خود را افزایش دهید. زمانی که سطح اطلاعات شما افزایش می یابد به راحتی می توانید جلوی خسارت های مختلف را بگیرید و قرارداد را با رضایت طرفین نهایی کنید.

حضور در این دوره ها اگر چه هزینه بر است و نیازمند صرف زمان می باشد ولی ارزش آن را دارد.  کمیسیونی که یک مشاوره ی حرفه ای دریافت می کند به هیچ وجه قابل مقایسه با کمیسیون دریافتی توسط افراد مبتدی در این زمینه نیست. از سوی دیگر اگر شما تجربه  و تخصص بیشتری داشته باشید به سرعت می توانید در منطقه ی خود به شهرت و محبوبیت کافی دست یابید. در این صورت در اولویت بسیاری از خریداران املاک خواهید بود.

دوره آموزشی مشاور املاک

دوره آموزشی مشاوره املاک یک دوره ی بی نظیر و البته فرصت ارزشمند برای مشاورین املاک است. نیاز انسان به مسکن سبب شده است که همواره به دنبال بهترین مکان برای اقامت باشد. به همین دلیل شغل مشاوره ی املاک همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. دریافت آموزش فروش ملک برای افرادی که در این حوزه فعالیت دارند بسیار مهم است. از مهمترین وظیفه ی یک مشاوره ی املاک، فروش ملک، ارایه ی مشاوره در خصوص خرید و فروش زمین های مختلف، قیمت گذاری و ... می باشد. شما با فراگیری اطلاعات لازم از طریق شرکت در دوره مشاوره املاک می توانید به راحتی از شغل خود کسب درآمد کنید. از جمله سرفصل های دوره مشاور املاک می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:
1- دریافت اصول مشاور املاک به منظور بستن قرارداد
2- تکنیک های جذب مشتری و همچنین تبدیل او به خریدار واقعی 
3- تکنیک های نایاب به منظور نتیجه بهتر
4- راهکارهای مفید برای جذب خریدار و فروشنده  
به منظور راه اندازی سایت فروش آنلاین املاک لازم است دوره های مختلف را فرا بگیرید. تا بتوانید با ساخت یک سایت املاک، مشتریان خود را به صورت آنلاین جذب کنید. در حال حاضر اینترنت و گوشی های هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ی ما دارند. اگر بتوانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، به مراتب به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت. شما با شرکت در دوره آموزشی مشاوره املاک می توانید ایده های مطلوب برای بهره وری از یک سایت مشاوره املاک را به دست آورید.

 

دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای

دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای با توجه به استراتژی های بازاریابی و مشاوره ی املاک به روز برگزار می شود. در این دوره شما می توانید اطلاعات نوین و جدید در حوزه ی کاری خود را به دست آورید. برای شرکت در این دوره، هم می توانید به صورت آنلاین و هم حضوری شرکت کنید. ما پکیج های ویژه ای نیز در این حوزه در اختیار شما قرار داده ایم. کلیه ی آموزش ها با بیانی ساده و همچنین متدهای حرفه ای ارایه می شود. شما در هر سنی که باشید و هر سوادی که در این حوزه دارید می توانید از دوره های ما بهره مند شوید. آموزش های ارایه شده در دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای، کارآمد هستند. به همین دلیل است که همواره دوره های ما از استقبال بالایی برخوردار می باشند.
دوره مشاورین املاک فنی حرفه ای ما، فقط به آموزش های تیوری محدود نیست. بلکه ما در تلاش هستیم تجارب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. شما بعد از فراگیری آموزش های دوره مشاوره املاک به راحتی و به سرعت می توانید وارد بازار کار شوید. شما می توانید پاسخ های مفید برای چالش های گوناگون خود در زمینه ی خرید و فروش املاک از طرف کارشناسان ما به دست آورید. با توجه به اینکه در کشورمان صنف املاک جزو پردرآمدترین مشاغل طبقه بندی می شود، در صورتی می توانید به سود خوبی در این زمینه دست یابید که بتوانید اصول کار را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

 دوره بین المللی املاک

دوره بین المللی املاک

با شرکت در دوره بین المللی املاک و دریافت مدرک بین المللی املاک است که می توانید در شهر خود با اختلاف زیاد نسبت به رقبای خود فعالیت کنید. امروزه مشاورین املاک می توانند با راه اندازی وب سایت اختصاصی به فعالیت خود به صورت آنلاین ادامه دهند. شما قادر خواهید بود با دریافت این نوع از دوره ها، در پیشرفت حرفه ی خود گام مهمی بردارید. از جمله مهمترین مباحثی که در دوره بین المللی املاک در اختیار شما قرار می گیرد می توان موارد زیر را نام برد:
کلیات موضوع پیرامون کار
آشنایی با صنف املاک
-خصوصیات مهم یک مشاور حرفه ای
عوامل شکست در این صنف
مدیریت دقیق اطلاعات مشتریان
کارشناسی در امور مختلف
نحوه سرویس و همچنین بازدید
اصول و البته فنون مذاکره
آشنایی کامل با اصول
اطلاعات مفید در مورد ساختمان ها
نکات مهم در اتاق قرارداد
شناخت قوانین موجود
دوره بین المللی املاک هم به صورت آفلاین و هم به صورت حضوری در شهرهای مختلف برگزار می شود. مدرس دوره به صورت آنلاین در کنار شما خواهد بود. شما می توانید از دانش و تجربیات اساتید برجسته بهره مند شوید. دوره ی بین المللی املاک یکی از دوره های بین المللی MBA است که به طور اختصاصی در حوزه ی کسب و کار املاک و مستغلات آن اجرا می شود. افرادی که در این نوع از دوره های مشاوره املاک شرکت می کنند به مراتب دارای اطلاعات زیادی هستند. به همین دلیل به آسانی می توانند در چالش های گوناگون شرکت کنند. هر یک از این دوره ها به شما اجازه می دهد تا بتوانید به صورت حرفه ای عمل کنید. اگر به دنبال پیشرفت هستید از مزیت دوره مشاوره املاک غافل نباشید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 


 

دوره آموزش بنگاه املاک

دوره آموزش بنگاه املاک دارای اهداف ویژه ای برای افزایش مهارت مشاورین املاک است. در این دوره ها شما مجهز به ابزارها، رویکرها و البته مهارت های مختلف خواهید بود تا بتوانید به راحتی تصمیم گیری کرده و قراردادها را به سود طرفین و البته سود خود، جمع بندی کنید. به همین دلیل به افراد تازه کار و حتی افراد فعال در این حوزه با سال ها تجربه، پیشنهاد می شود در دوره های جدید و به روز آموزش بنگاه املاک شرکت کرده و اطلاعات خود را افزایش دهند. در دوره مشاوره املاک شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را محک بزنید. مخاطبین دوره های آموزش بنگاه املاک می تواند:
·         کارشناسان املاک
·         مشاورین املاک و  البته مستغلات
·         اعضای صنف املاک
·         کارآفرینان صنف املاک
·         پیمانکاران در حوزه ی ساخت ساختمان
·         سرمایه گذاران در این حوزه
·         بنگاه های مختلف مسکن
·         بنگاه های بین المللی املاک

باشد. علاقه مندان به امور املاک و مسایل مربوط به آن، لازم است این فرصت ارزشمند را از دست ندهند. محتوای دوره های موجود کاملا منطبق با بازار شرایط فعلی کشورمان است. شما به راحتی می توانید بعد از شرکت در این دوره ها، ترفندهای موجود را به کار گیرید. تمامی دوره هایی که توسط ما ارایه می شود، معتبر بوده و بعد از تکمیل شدن دوره، شما می توانید مدرک مربوط را دریافت کنید. اگر می خواهید میزان تاثیر گذاری و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید، از شرکت در این نوع از دوره های آموزشی غافل نباشید.

دوره های کارشناسی املاک

دوره های کارشناسی املاک چیست؟ در دوره ی کارشناسی املاک چه نکات و سر فصل هایی در اولویت قرار می گیرد؟ افراد برای خرید و فروش یک ملک، نیازمند مشاوره هستند تا بتوانند از این طریق هم از قیمت گذاری انجام شده مطمین باشند و هم رضایت کافی از خرید  و فروش ملک دلخواه خود به دست آورند. مشاورین املاک نیز در این راستا به خریداران و فروشندگان کمک می کنند. به همه ی پروسه ی مربوط به بازدید از محل، قیمت گذاری و ... کارشناسی املاک می گویند. شما برای اینکه بتوانید اظهار نظر خوبی داشته باشید و رضایت مخاطبان خود را به دست آورید، نیازمند شرکت در دوره های کارشناسی املاک هستید.
به طور کلی کارشناسی املاک در دو دسته ی ویژه طبقه بندی می شود. اولین نوع کارشناسی بدین صورت است که خریدار یا فروشنده نیازمند اطلاعاتی در مورد قیمت ملک است و باید راهنمایی لازم متناسب با فاکتورهای گوناگون صورت گیرد. برای این امر با بازدید از محل و ارزیابی پارامترهای گوناگون می توانید ارزش یک ملک را شناسایی کنید. در کارشناسی نوع دوم، قیمت ملک مشخص شده است و مشاور املاک باید ارزیابی لازم را انجام دهد تا بتواند در حوزه ی بازاریابی به خوبی عمل کند.
در صنف املاک، ارایه ی مشاوره یکی از مهمترین اقداماتی است که انجام می شود. برای اینکه بتوانید مشاوره مطلوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید در ابتدا لازم است در دوره مشاوره املاک شرکت کنید. هیچ مشاوره املاکی نمی تواند بدون کارشناسی حرفه ای ملک، موفق شود. اگر بسیاری از افراد در این حرفه به بن بست رسیده اند و نتوانسته اند به فعالیت خود ادامه دهند، دلیل این امر آن است که آنها تخصص لازم را نداشته اند و هیچ گامی نیز برای کسب مهارت برنداشته اند.

 

دوره مشاور املاک تهران

شغل مشاوره ی املاک به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل های موجود، توسط بسیاری از افراد در اولویت قرار می گیرد. در سراسر دنیا این شغل جزو شغل های پرطرفدار است. شما در صورتی می توانید از طریق مشاوره و بازاریابی املاک به سود خوبی دست یابید که در دوره مشاوره املاک شرکت کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید. ما بهترین و کاملترین دوره ی مشاوره ی املاک را در تهران برگزار کرده ایم. تهرانی های عزیز می توانند هم به صورت آنلاین هم حضوری در دوره های آموزش خرید و فروش ملک شرکت کرده و اطلاعات لازم را به دست آورند. مشاوره ی املاک یک شغل آسانی نیست و برای اینکه بتوانید به درآمد زایی خوبی دست یابید، لازم است دانش و تجربه ی خود را افزایش دهید. شرکت در این دوره ها یک فرصت بی نظیر برای شما خواهد بود.
 

دوره آموزشی مشاور املاک در کرج

دوره مشاوره املاک در بسیاری از شهرهای کشورمان به صورت حضوری برگزار می شود. هموطنان عزیزمان در شهر کرج می توانند هم اکنون ثبت نام خود را برای حضور در دوره های آموزشی ما تکمیل کنند. زمان آن رسیده است که به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت کنید. در این دوره ها، شما از طریق تبادل نظر و دریافت ترفند های لازم می توانید به راحتی پیشرفت کنید. دوره ی آموزشی مشاوره املاک در کرج شامل کارگاه های مختلفی است که زیر نظر اساتید حرفه ای برگزار می شود. در هر یک از این کارگاه ها شما می توانید به پایه های مهم برای خرید و فروش ملک دست یابید. با تکمیل این دوره ها، قادر خواهید بود در کسب و کار خود وارد یک مرحله ی جدید شوید. این امر در میزان درآمد شما نیز نقش بسیار مهمی خواهد داشت.
 

دوره مشاور املاک در شیراز

دوره مشاوره املاک در شهر شیراز نیز برگزار می شود. در حال حاضر بازار رقابت در هر کسب و کاری سخت شده است. شما در صورتی می توانید در بین رقبای خود به موفقیت دلخواه دست یابید که بتوانید پیشرفت کنید. شرکت دردوره مشاوراملاک شیراز یک فرصت بی نظیر برای شیرازی های عزیز است. در جلسه ی اول اطلاعات کامل در مورد سرفصل دوره ها در اختیار شما قرار می گیرد.
 شما می توانید با دریافت توضیحات لازم هر چه سریع تر پله های موفقیت در این حوزه را طی کنید و به عنوان یکی از حرفه ای ترین مشاورین املاک شهر شیراز مشغول به فعالیت باشید. دوره مشاوره املاک از سطح مبتدی تا VIP  برگزار می شود. اطلاعات ارایه شده در هر یک از دوره ها نیز با توجه به سطح مربوط، فرق دارد. به منظور دریافت راهنمایی لازم برای شرکت در این کلاس ها، تردید نکنید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

دوره مشاور املاک اهواز 

دوره مشاور املاک اهواز

دوره مشاوره املاک اهواز نیز یک فرصت مطلوب برای هموطنان عزیزمان در شهر اهواز می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین در دوره مشاوره املاک شرکت کنید و تجربیات خود را ارتقا دهید. اگر شما نیز به تازگی حرفه ی خود را آغاز کرده اید و تجربه ی چندانی ندارید لازم است در دوره ی مشاوره املاک اهواز شرکت کنید. اهمیت و مزیت این نوع از دوره ها به قدری زیاد است که همواره مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد. هدف ما در این نوع از دوره ها این است که مهارت های پایه مشاوره املاک، به صورت صحیح و با زبانی ساده در اختیار شما قرار گیرد. شرکت کنندگان با حضور در این دوره ها می توانند به راحتی با ریز و بم شغل مشاوره املاک و بازاریابی ملک آشنا شوند. برای اطلاع از زمانبندی کلاس ها و هزینه ی درخواستی برای حضور در دوره ها آموزشی املاک می توانید با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید.
 

دوره مشاور املاک شمال

دوره مشاوره املاک شمال را از دست ندهید. اساتید فعال در اکادمی ما هر کدام جزو اساتید شاخص و برتر در زمینه ی ارایه ی دوره های مشاوره املاک هستند. به همین دلیل است که ما با سال ها تجربه و تخصص توانسته ایم در اولویت شما عزیزان باشیم. شمالی های عزیز می توانند در دوره های حضوری و آنلاین مشاوره املاک و بازاریابی ملک با ما در تماس باشند.
ما در برخی از شهر های شمال کشورمان، دوره های لازم را برگزار کرده ایم. اگر فرصت و زمان کافی برای شرکت در دوره های حضوری را ندارید، میتوانید در دوره های مجازی مشاوره املاک شرکت کنید. فرقی ندارد چه تجربه و چه دانشی در خصوص خریدوفروش ملک دارید، شما می توانید در دوره های ما، اطلاعات مفیدی به دست آورید. دلیل این امر آن است که دوره مشاوره املاک در سطوح مختلفی برگزار می شود و فقط به افراد بی تجربه و تازه کار محدود نمی شود. اگر با ترفندهای جدید آشنا شوید قادر خواهید بود در بین رقبای خود در این حوزه موفق شوید.

 

دوره مشاور املاک اصفهان

اصفهانی های عزیز، فرصت شرکت در دوره مشاوره املاک برای شما نیز به صورت حضوری و آنلاین فراهم است.  مشاورین عزیز، شما یک شغل پر چالشی دارید، به همین دلیل مدام باید اطلاعات خود را در این حوزه ارتقا دهید تا بتواند حضوری پررنگ داشته باشید. دانستن اصول مشاوره و بازاریابی املاک برای همه ی افراد فعال در این شغل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. برای اینکه بتوانید بازده کاری خودتان را افزایش دهید شرکت در دوره مشاوره املاک الزامی است. به عنوان مثال بازاریابی برای جلب توجه مشتریان نقش بسیار مهمی دارد.
دوره مشاوره املاک  اصفهان را هم اکنون می توانید در اولویت خود قرار دهید. سعی کنید در بازاریابی به روز باشید. در این صورت در کوتاه مدت از مزیت آن بهره مند خواهید شد. اگر بخواهید در امور مشاوره املاک، یک تجارت موفق داشته باشید باید دوره های آموزشی گوناگونی را انتخاب کنید. بررسی ها نشان می دهد حدود 78 درصد از خریداران با دریافت مشاوره املاک، ملک مد نظر خود را خریداری می کنند. به همین دلیل است که تاکید می کنیم آگهی خود را در این حرفه ارتقا دهید.

 

دوره مشاور املاک رشت

دوره مشاوره املاک را در شهر رشت به صورت حضوری با بهره مندی از مدرسین حرفه ای برگزار می کنیم. دوره های مربوط در سطح گوناگون ارایه می شود. شما می توانید متناسب با فعالیت و تجربه ی خود به راحتی در این کلاس ها شرکت کنید. ما استراتژی های لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. یک دوره مشاوره املاک پیشرفته از اصلی ترین نیازمندی های مشاورین حرفه ای است.  
بدون برنامه ریزی و کسب تجارت نمی توانید موفق شوید. موفقیت به صورت تصادفی رخ نمی دهد. بلکه نیازمند تلاش و پشتکار است. شما می توانید در دوره بازاریابی املاک اطلاعات لازم برای جذب مشتریان خود در فرایند خرید و فروش ملک را به دست آورید. مقصد نهایی این دوره ها آن است که بتوانید مشتریان خود را افزایش داده و اعتماد آنها را به دست آورید. در حال حاضر بازاریابی به دو دسته ی سنتی و مدرن طبقه بندی می شود. شما باید هر دو فاکتور را مد نظر قرار دهید زیرا با تنوع زیادی از مخاطبان روبرو هستید.

 دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد

دوره مشاوره املاک مشهد را برای هموطنان عزیزمان در شهر مشهد در نظر داریم. با توسعه فروش ملک از طریق دریافت ترفندهای گوناگون، زمان آن رسیده است که بتوانید پیشرفت کنید. شما میتوانید با دریافت آموزش های لازم در بین رقبای خود در منطقه ی دلخواه به موفقیت برسید. شما به پاسخ بسیاری از پرسش های خود در این دوره ها دست خواهید یافت. این امر به شما اجازه می دهد هم مشاوره ی مفید ارایه دهید و هم بازاریابی مطلوبی داشته باشید.
 این نوع از دوره ها به شما اجازه می دهد تا بتوانید شانس خود را برای پیروزی و کسب درآمد بیشتر، افزایش دهید. اگر در آینده ی نزدیک در تلاش هستید که بتوانید در این شغل فعالیت کنید، پس شرکت در دوره های آموزشی مشاور املاک مشهد را جدی بگیرید. ما با ارایه ی مدرک معتبر، دوره های مربوط را برگزار می کنیم. پشتیبانی کامل نیز از سوی ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کافی است فقط در یکی از دوره های آموزش مشاوره املاک شرکت کنید، بدون شک به کیفیت آموزش اساتید ما پی خواهید برد.

دوره مشاور املاک همدان

دوره مشاوره املاک همدان نیز در سطوح گوناگون برگزار می شود. اگر به منظور شرکت در این دوره ها نیازمند دریافت مشاوره هستید از راهنمایی کارشناسان ما غافل نباشید. همکاران ما متناسب با تجربه و تخصص شما، دوره ی مناسبی را معرفی خواهند کرد. یک بنگاه دار حرفه ای باید اصول خاصی را برای خرید و فروش ملک در نظر بگیرد. ترفندهایی که برای انجام یک معامله به کار می برید می تواند نقش بسیار مهمی در فروش آن ملک داشه باشد. البته کار مشاورین املاک فقط به این مورد محدود نمی شود، شما می توانید با دریافت اطلاعات لازم، در حوزه ی قیمت گذاری املاک گوناگون نیز به خوبی عمل کنید.
زمانی که قیمت گذاری به خوبی انجام شود، شما قادر خواهید بود سود خوبی از معامله ها به دست آورید. در تلاش هستیم دوره های فشرده و مفیدی را برگزار کنیم تا شما بتوانید در کوتاهترین مدت زمان، توضیحات لازم را به دست آورید. زمان و مکان برگزاری دوره مشاور املاک در شهر همدان، توسط همکاران ما در اختیار شما قرار می گیرد. با ما در ارتباط باشید.

دوره رایگان املاک

دوره مشاوره املاک رایگان چیست؟ ممکن است شما نیز تبلیغاتی در مورد دوره رایگان املاک شنیده اید که برخی از موسسه ها یا بنگاه ها ارایه می دهند. توجه کنید شعار دوره ی رایگان یک شعار تبلیغاتی است. هیچ دلیلی وجود ندارد مدرسین و کارشناسان حرفه ای در این حوزه به صورت رایگان اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند. متاسفانه برخی از سودجویان در فضاهای مجازی گوناگون با ارایه ی تبلیغاتی از جمله دوره مشاوره املاک رایگان به دنبال جلب توجه افراد هستند. آنها معمولا در این نوع از دوره ها فقط سرفصل های لازم را ارایه می دهند تا از این طریق توجه شما را برای شرکت در دوره های پولی به دست آورند. البته سوال این است، آیا با این نوع از افراد که با تبلیغات دروغین به دنبال جلب نظر افراد هستند، می توان به آموزش های با کیفیت دست یافت یا خیر؟
ما سرلوحه ی فعالیت خود را صداقت و جلب رضایت شما عزیزان قرار داده ایم. همه ی دوره های ما به صورت پولی برگزار می شوند. البته به منظور ارایه ی خدمات مشتری پسند در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی را برای ارایه ی دوره ها درخواست کنیم. ما اینجا هستیم تا شما بتوانید به راحتی به موفقیت دلخواه خود در کسب و کارتان دست یابید. به منظور اطلاع از شرایط شرکت در دوره ها و قیمت پیشنهادی، با ما در ارتباط باشید.
دوره فروش املاک

دوره فروش املاک

دوره فروش املاک چیست؟ با شرکت در دوره فروش املاک میتوانید با حداقل ریسک و چالش، زمین و ملک مورد نظر خود را بفروشید. دوره فروش املاک به عنوان یکی دیگر از انواع دوره های برگزار شده توسط ما، راهکارهای لازم را برای خرید و فروش ملک و آپارتمان را ارایه می دهد. اگر بتوانید تجربه ی کافی برای فروش یک زمین یا ملک را به دست آورید در این صورت نه تنها رضایت طرفین حاصل خواهد شد بلکه شما نیز به عنوان یک مشاوره املاک حرفه ای شناخته می شوید و از این راه سود خوبی نیز به دست خواهید آورد. همچنین روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان شما افزوده می شود و شما میتوانید کمیسیون خوبی دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که این نوع از دوره ها فقط محدود به مشاورین املاک نمی باشد. هر یک از افراد زیر می توانند با حضور در دوره ی مربوط، اطلاعات مفیدی کسب کنند:
1.  خریداران انواع ملک
2.  فروشندگان انواع ملک
3.  مدیران و صاحبان دفاتر املاک
4.  مشاورین املاکی
در حال حاضر کلاهبرداری مربوط به خرید و فروش ملک به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. به همین دلیل اهمیت این نوع از دوره های آموزشی نیز بیشتر شده و افراد در صدد آن هستند با افزایش دانش خود، ریسک مالی ایجاد شده را کاهش دهند. اگر به اکثر پرونده های قضایی نگاه کنیم خواهیم دید که بیشتر آنها به مسایل ملک و املاک مربوط می شود. دلیل این امر نیز نبود دانش و تجربه ی کافی در بین بسیاری از مشاورین املاک است.

دوره مشاوره املاک برای مشاورین املاک بسیار مفید است.  یک مشاور حرفه ای با درایتی که دارد می تواند از ایجاد بسیاری از خطرات مالی در خرید  و فروش املاک جلوگیری کند. اگر شما نیز به مال و ثروت خود ارزش قایل هستید و میخواهید کلاه سرتان نرود، می توانید در دوره فروش املاک شرکت کنید. بسیاری از افرادی که در حوزه ی خرید و فروش ملک فعالیت دارند، به دلیل نداشتن اطلاعات لازم، خسارت های زیادی را متحمل شده اند. به همین دلیل است ما در تلاش هستیم با ارایه ی دوره مشاوره املاک، به این نوع از مشکلات پایان دهیم.
 

دوره قرارداد نویسی املاک

قرارداد نویسی یکی دیگر از مهمترین اقداماتی است که در خرید و فروش یک ملک در اولویت قرار می گیرد. یک قرارداد باید با توجه به فاکتورهای مختلف نوشته شود. اگر اصول لازم برای قرارداد نویسی به خوبی انجام نشود در صورت بروز هرگونه مشکل، نمی توان به اطلاعات مندرج در این نوع از قراردادها استناد کرد. یک مشاوره املاک حرفه ای باید اصول لازم برای قرارداد نویسی املاک را به خوبی بداند. شما می توانید با شرکت در دوره قرارداد نویسی املاک به بسیاری از نکات مفید در این زمینه دسترسی داشته باشید. از جمله نکات مهمی که باید در یک قرارداد خرید و فروش ملک درج می گردد می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • سند رسمی
  • اسامی دیگران
  •  میزان مالکین
  • خریدار متعدد
  • نمایندگی
  • میزان معامله
  • وکالت تفویضی
  • مورد معامله
  • مساحت
  • شماره پلاک
  • خصیصه ممتاز
  • انباری
  • ثمن

توجه به همه ی این نکات و ارایه ی اطلاعات دقیق در مورد آنها، به طرفین قرارداد اجاره می دهد در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانند به راحتی از حق خود دفاع کنند. وظیفه ی شما به عنوان یک مشاوره ی املاک آن است که همه ی مقررات را به خوبی بدانید. در این صورت است که رضایت مخاطبان و مراجعه کنندگان شما افزایش خواهد یافت زیرا طرفین از اعتبار قرارداد مطمین خواهند بود.

دوره معامله گری املاک

"دوره مشاوره املاک"  به طور کامل بررسی شد. در این بخش سعی کردیم به بررسی دوره مشاوره املاک در شهرهای مختلف و مباحث ارایه شده در دوره های گوناگون بپردازیم. علاوه بر دوره ی مشاوره و بازاریابی، فعالان در این صنف می توانند با شرکت در دوره ی معامله گری املاک نیز تجربیات ارزشمندی به دست آورند. خرید و فروش زمین در صورتی می تواند مورد تایید طرفین باشد که سود مطلوبی برای همه ی افراد درگیر در یک قرارداد داشته باشد. اگر شما با اصول معامله گری به خوبی آشنا شوید به راحتی می توانید هم توجه مشتریان خود را جلب کنید و هم سود برابری به طرفین و البته سود مطلوبی برای خودتان ایجاد کنید.  
معامله گری در صنف املاک نقش بسیاری مهمی دارد. اگر به دنبال آن هستید که در این حرفه به صورت یک فرد متخصص و کاربلد عمل کنید، لازم است شرکت در دوره های مختلف را در اولویت قرار دهید. در این صورت است که قادر خواهید بود به شهرت و محبوبیت کافی برسید. ما دوره های مفید و پر محتوایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
قیمت دوره املاک چقدر است؟

قیمت دوره املاک چقدر است؟

قیمت دوره املاک چقدر است؟ هزینه ی شرکت در دوره مشاوره املاک به چه عواملی وابسته است؟ دوره های مختلف با زمان بندی گوناگون زیر نظر اساتید ما برگزار می شود. هزینه ی شرکت در این دوره ها نیز یک مقدار مشخص و ثابت نیست. به منظور استعلام قیمت می توانید با ما در تماس باشید. متناسب با فاکتورهای گوناگون، هزینه ی شرکت در این دوره ها مختلف است. به منظور ارایه ی خدمات مطلوب در تلاش هستیم که هزینه ی مناسبی را برای شرکت در دوره های آموزشی در اختیار شما قرار دهیم.
اگرچه شرکت در این دوره ها نیازمند پرداخت هزینه است ولی شما با اطلاعات مفیدی که دریافت خواهید کرد می توانید در کوتاهترین مدت زمان هزینه ی پرداختی برای شرکت در دوره ها را جبران کنید. اگر به صورت تفریح و سرگرمی در این حوزه فعالیت دارید، حساب شما جدا است ولی اگر به دنبال آن هستید که در آینده بتوانید از این حرفه، کسب درآمد مطلوب داشته باشید پس با گام های سنجیده در این مسیر حرکت کنید. 

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 2 نظر
ایمان
مدرک معتبر جهت ارائه و صدور جواز کسب داده میشود یا صرفا اموزش هست؟
کارشناس محتوا درملکیتا
سلام وعرض ادب دوست عزیز شما میتوانید این موضوع را ازطریق شماره زیر درداخل ایتا یا سروش اقدام نمایید تا کارشناسان ما جوابگوی شما باشند 09391009100 موفق وپیروز باشید
ورویز خیلایی
بادرود فراوان، سپاسگزارم از مطالب و اطلاعات ذیقیمت شما، مایلم در مورد مدت دوره وزمان برگزاری دوره وقیمت نهایی را برایم اعلام بفرمایید باسپاس پرویز خیلایی
پشتیبانی ملکیتا
سلام واحترام سپاس از لطف ومحبت شما دورها تا پایان آذرماه ظرفیت تکمیله وباعرض شرمندگی ومعذرت دوره های جدید فعلن برگزارنمیشه
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support