مشاور املاک کرج | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مشاور املاک کرج

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 34608 بازدید
مشاور املاک کرج

توی این مقاله چی میخونیم؟


مشاور املاک کرج

کرج یکی از شهر های استان تازه تاسیس البرز است که دارای ویژگی های منحصر به فرد اقلیمی خاصی است. مشاور املاک یکی از مشاغلی است که متقاضیان زیادی در این شهر دارد. مشاور املاک کرج فردی است که میتواند برای مشتریانی که به دنبال خانه هستند به عنوان راهنما فعالیت کند. مشاور املاک لازم است بر روی منطقه ای که کار می کند کاملا مسلط باشد و اشراف کاملی به منطقه داشته باشد. لذا برای اینکه مشاور املاک بتواند به خوبی در محدوده ای مشخص فعالیت کند لازم است تا شناخت کافی از محل و محدوده داشته باشد.

شهر کرج دارای بافت خاصی از لحاظ فرهنگی است. در این شهر به جهت مهاجرت از اطراف و شهرستان های دیگر جمعیت زیادی زندگی می کنند. یک مشاور املاک خوب با آشنایی و تسلط بر روی بافت شهر کرج و اقشار مختلف میتواند به خوبی به عنوان راهنما به مشتریان کمک کند. در این شهر مشاور املاک نقش میانی بین خریدار و مستاجر و فروشنده و صاحب خانه دارد. اعتباری که مشاور برای خود ایجاد می کند میتواند باعث شود تا مشتریان به راحتی به وی اعتماد کنند. مشاور املاک  در صورتی که در حرفه خود مهارت داشته باشد میتواند راهنمای مناسب و خوبی برای پیدا کردن خانه برای متقاضیان باشد.

مشاور املاک شغلی واسطه بین دو طرف معامله است که می تواند به خوبی یک قرارداد را شکل دهد. در این رابطه لازم است تا مشاور املاک مشتریان را از شرایط مختلف آگاه سازد تا مشتری بتواند با آگاهی کامل از وظایف و اختیارات مشاور املاک اقدام به انتخاب نماید. در نتیجه مشاوره هایی که مشاور املاک به مشتریان می دهد می تواند بسیار سودمند بوده و فضایی امن بین مشتری و مشاور املاک ایجاد کند. در نهایت نیز مشتری می تواند به راحتی خانه مورد نظر خود را بدست آورد.

بهترین مشاور املاک کرج

در اختیار داشتن مشاور املاک حرفه ای از جمله مواردی است که معمولا متقاضیان ملک به آن توجه دارند. بهترین مشاور املاک کرج برای اینکه بتواند نظر مشتریان را جلب کند لازم است بتواند توانمندی های درونی خود را به مشتریان به نحو احسن ارائه کند. در این میان بهترین کسی که بتواند اطلاعات ملک را به درستی برای متقاضی بیان کند مشاور املاک است. در نتیجه مشتریان نیز با اطلاعات کافی از واحد مسکونی میتوانند ملک مورد نظر خود را یافته و خریداری کنند. اعتماد به مشاور املاک میتواند باعث شود مشتری بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

به دلیل وجود رقابت تنگاتنگ بین مشاور املاک در شهر کرج به راحتی میتوان به جستجوی بهترین مشاور املاک پرداخت. وجود فردی که بتواند بهترین راهنمایی را در زمینه  ملک به مشتری بدهد بسیار مفید است. انتخاب خانه ی مناسب برای زندگی در آن نیازمند دقت و توجه ویژه است. زیرا که خانه محل آرامش و آسایش افراد است. تنها کسی که میتواند افراد را به هدف اصلیشان که همان آرامش است برساند مشاور املاک خوب و قابل اعتماد است. در این راستا میتوان با انتخاب مشاور املاک حرفه ای به زندگی آرامش وارد کرد و ادامه عمر را آسوده خاطر بود.

صاحب خانه ها در نقطه  مقابل خرید خانه هستند. به طور کلی برای فروش و یا اجاره، مالک خانه به مشاور املاک حرفه ای نیاز دارد. تنها کسی که میتواند نیاز مالکان خانه را تامین نماید مشاور املاک است و میتواند خانه مالک را با کمترین ضرر و در پایین ترین زمان به فروش برساند و یا اجاره دهد. مشاور املاک در این بین میتواند با مهارتی که در کار خود دارد طرف دیگر معامله را برای قرارداد توجیه کند. لذا افراد با جستجو در منطقه مورد نظر خود میتوانند بهترین مشاور املاک را برای انجام معامله خود پیدا کنند.

 

مشاور املاک اینترنتی کرج

اینترنت و ارتباطات از مهمترین قسمت های زندگی امروزی به شمار می رود. بر اساس تاثیر بسیار زیادی که اینترنت بر روی زندگی افراد جامعه دارد مشاور املاک اینترنتی راحت ترین انتخاب برای افرادی است که دارای محدودیت های زمانی هستند. مشاور املاک اینترنتی کرج می تواند جایگزین مناسبی برای رفت و آمد ها در شهر کرج باشد. اهالی کرج می توانند از طریق اینترنت مشاور املاک مناسب خود را به راحتی پیدا کنند. در نتیجه با یافتن مشاور املاک حرفه ای میتوانند کلیه امور ملکی خود را به وی بسپارند. مشاور نیز میتواند بهترین خدمات را به مشتریان در این زمینه ارائه کند.

ارائه ی توضیحات کامل در مورد مشاور املاک اینترنتی بسیار ضروری می باشد. مشاور املاک اینترنتی به صورتی کاملا محسوس توسط انواع مختلف سایت ها و اپلیکیشن های خانه یابی، قابل شناسایی و دستیابی است. تنها با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر ساده میتوان از خدمات مشاور املاک بهره برد. در نتیجه استفاده از راهنمایی های مشاور املاک برای پیدا کردن خانه ای ایده آل بسیار راحت تر شده است. لذا اسباب آرامش مشتری و کاهش رفت و آمد های غیر ضروری فراهم آمده است. در نهایت می توان به سهولت برای پیدا کردن خانه ای مناسب اقدام کرد.

با مشاور املاک اینترنتی طرفین معامله می توانند به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند. خدمات مشاور املاک در مشاوره های اینترنتی هم به مالک و فروشنده و هم به مستاجر و خریدار می تواند کمک بزرگی کند. همچنین مشاور املاک به عنوان طرف سوم معامله می تواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد. فلذا مشاور املاک بی آنکه در دفتر املاک حضور فیزیکی داشته باشد می تواند خدمات مشاوره ای خوبی به مشتریان ارائه کند و از پیشرفت علم در جهت خدمت رسانی صحیح و عملکرد بالا استفاده بهینه کرده باشد.

مشاور املاک آنلاین کرج

مشاور املاک آنلاین کرج

در شهر کرج یکی از خدماتی که مشاور املاک میتواند به مشتریان ارائه کند خدمات آنلاین است. یکی از شغل های اینترنتی و آنلاین در کرج مشاور املاک آنلاین کرج می باشد. فعالیت مشاور املاک در جامعه ای که ارتباطات به صورت وسیعی گسترش پیدا کرده است می تواند برای بسیاری از افراد مورد توجه باشد. لذا مشاور املاک میتواند با استفاده از سیستم های به روز به کار و فعالیت خود بپردازد. در نتیجه نیز فضایی را  برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان فراهم کند.

مشاور املاک میتواند به صورت کاملا یکپارچه و زمان بندی شده در فضاهای مجازی آنلاین شده و به پاسخگویی به مشتریان بپردازد. در این شرایط مشاور املاک کاملا با سیستم های روز جامعه و اطلاعات دقیق و درستی از محدوده ی تحت فعالیت خود میتواند به کار بپردازد. همچنین مشاور املاک میتواند با  ارتباط برقرار کردن با مشتریان بیشتری، کار و حرفه ی خود را گسترش دهد و با استفاده از فضای مجازی فعالیت خود را گسترده تر کند. لذا مشاور املاک آنلاین در این رابطه میتواند بهترین انتخاب جهت پیدا کردن خانه ای مناسب باشد.

نکته ای که در زمینه  مشاور املاک آنلاین وجود دارد استفاده ی مناسب  وی از سیستم های نوین است. امروزه سیستم های جدید میتواند فضای مناسبی را جهت فعالیت مشاور املاک ایجاد کند. مشاور املاک نیز می تواند با استفاده از این فضا حرفه ی خود را گسترده تر سازد. با استفاده از اینترنت مشاور املاک  میتواند بهتر و بیشتر دیده شود و مانع از رفت و آمد های بی فایده مشتریان باشد. در نتیجه این روش میتواند بسیار کاربردی بوده و برای خریدار و فروشنده و یا مستاجر و صاحبخانه مطلوب و خوشایند باشد. قابل ذکر است که مشاوره های آنلاین میتواند در آینده نزدیک جایگزین رفت و آمد های مشتریان و تلف شدن وقت آنها گردد

تعرفه مشاور املاک در کرج

تعرفه ی خدمات ارائه شده توسط افراد از موارد مهمی است که لازم است جهت انجام هر گونه خدمات مالی نسبت به آن اطلاعات کافی کسب کنیم. تعرفه مشاور املاک در کرج نمونه ی بارزی از این موارد است که نیاز به آگاهی و اطلاع کامل دارد. در جامعه خدمات بسیار زیادی وجود دارد که به صورت فعالیت هایی بدون هزینه ی مشخص انجام می شود. لذا لازم است تا نسبت به این هزینه ها آگاهی کافی داشته باشیم. از نمونه مشاغل خدماتی می توان به شغل مشاور املاک اشاره کرد که تعرفه و هزینه ی مشخصی دارد. هزینه ی مشاور املاک و اعلام نرخ تعرفه آن توسط صنف مشاور املاک مشخص می گردد.

دستمزدی که مشاور املاک در قبال ارائه ی اطلاعات مورد نیاز مشتریان دریافت می کند با توجه به  خدماتی است که به آنها ارائه می کند. مشتریان در صورت نبود مشاور املاک جهت پیدا کردن خانه ای مناسب به مشکلات زیادی برخورد می کردند. در این مسیر مشاور املاک مسائل و موانع متعددی دارد که با در نظر گرفتن آنها لازم است تا تعرفه ی مشخصی برای وی در نظر گرفته شود. مشاور املاک می تواند با  علم بر نرخ مصوب توسط اتحادیه خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه کند.

مشاور املاک می تواند با مالک ارتباط مناسبی برقرار کند و  برای متقاضیان خانه، با سرعت بالاتری به خانه یابی بپردازد. تعرفه‌ای که برای مشاور املاک تعیین شده است در راستای خدماتی است که در این زمینه به مشتریان ارائه می‌کند. درآمدی که مشاور املاک کسب می کند وابسته به این تعرفه بوده و بر این اساس شکل می گیرد. مشاور املاک موظف است خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کند بر مبنای تعرفه مشخص شده باشد. مشتریان نیز لازم است از قوانین مصوب شده آگاهی کامل داشته باشند تا دچار سوء تفاهم های بعدی نگردند.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

 

تلفن مشاور املاک در کرج

راه های ارتباطی برای مشاور املاک فراوان است. از مهمترین راه های ارتباطی جهت انواع فعالیت های مختلف تلفن می باشد. مشاور املاک در کرج با استفاده از تلفن می تواند بسیاری از فعالیت‌های خود را پیش برد.  تلفن باعث می شود تا بسیاری از رفت و آمدهای غیر ضروری از میان برداشته شود. استفاده از تلفن برای مشاور املاک بسیار ضروری بوده و باعث ارتقاء کیفی کار وی می‌شود. در نتیجه می توان استفاده از تلفن را برای مشاوره املاک بسیار ضروری دانست. مشاوران املاک با استفاده از تلفن می‌توانند خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه کنند.

تلفن تنها جهت ارائه ی مشاوره به مشتریان مورد استفاده مشاور املاک قرار نمی گیرد. تلفن می تواند کاربردهای متنوعی برای مشاور املاک داشته باشد. کارهایی  از قبیل تنظیم قرارداد برای فروش و یا اجاره خانه با استفاده از تلفن انجام می شود. نکته قابل توجه در این میان ایجاد حالت دورکاری برای مشاور املاک جهت اجرا و تنظیم قرارداد است . مکالمات تلفنی مشاوران در راستای رسیدن به نتیجه ای مطلوب صورت میگیرد. مشاور املاک با استفاده از تلفن خدمات بهینه ای را به مشتریان ارائه می‌کند.  در نهایت مشتریان میتوانند رضایت بیشتری از خدمات مشاوران در این راستا داشته باشند.

اولین قدم برای مشتریان پیدا کردن تلفن مشاور املاک می باشد. روشهای متفاوتی برای به دست آوردن تلفن مشاور املاک وجود دارد. استفاده از اینترنت می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای به دست آوردن تلفن مشاور املاک بیان شود. علاوه بر آن از سامانه های گویا و مراکز جامع تلفن می توان استفاده کرد و شماره تلفن مشاور املاک مورد نظر خود را پیدا کرد. با در اختیار داشتن شماره تلفن املاک مشتریان می توانند بسیار ساده تر از خدمات مشاوره بهره مند شوند. مشاوران نیز در این راستا استقبال بسیار خوبی داشتند و همراه مشتریان بوده‌اند.

 

کانال تلگرام مشاور املاک کرج

فضای مجازی یکی از پرکاربردترین قسمت ها جهت فعالیتهای کاری میباشد. بر اساس گسترشی که در سیستم های ارتباطی در سالهای اخیر صورت گرفته است تلگرام یکی از محبوب ترین و مهمترین شبکه های مجازی است. کانال تلگرام مشاور املاک کرج راهگشای بسیار خوبی برای ساکنان این شهر می باشد. مشاور املاک در شهر کرج میتواند با استفاده از کانال های تلگرامی اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان کند. مشاور املاک کرج به عنوان فردی  آگاه از ساختار خانه های این شهر می تواند کمک شایانی به متقاضیان کند. در این راستا کانال تلگرامی مشاور املاک انتخاب بسیاری از مشتریان خواهد بود.

با ایجاد کانال تلگرام توسط مشاور املاک مشتریان می‌توانند اطلاعات بسیار زیادی در زمینه خانه های محل مورد نظر خود به دست آورند. با توجه به اینکه شهر کرج دارای محله های مختلف می باشد مشاور املاک در این شهر می‌تواند با استفاده از یک کانال تلگرامی حرفه ای خدمات بسیار مفیدی را به مشتریان ارائه کند. مشاور املاک به عنوان فردی آگاه نسبت به منطقه با استفاده از تکنولوژی روز می تواند مسیر جدید در خدمت رسانی ایجاد کند. در این راستا مشتریان نیز مشاور املاک را به عنوان فردی مسلط به منطقه قبول دارند.

کانال تلگرام برای مشاور املاک بسیار مفید است. مشاور املاک می تواند با قرار دادن اطلاعات هر خانه به صورت جداگانه در کانال تلگرام خود توجه مشتریان را جلب نمایند. بر اساس اینکه تصاویر خانه ها می تواند گویای بسیاری از زوایای خانه باشد مشاور املاک با در اختیار داشتن این امکان میتواند ارتباط مناسبی با مشتریان خود برقرار کند. متقاضیان مسکن نیز در این راستا با استفاده از کانال تلگرامی مشاور املاک میتوانند به بررسی خانه مورد نظر خود بپردازنند. مشاور املاک می تواند در کانال تلگرامی خود از فیلم خانه های مختلف نیز استفاده کرده و به مشتریان ارائه کند.

 ثبت نام مشاور املاک کرج

 ثبت نام مشاور املاک کرج

کلیه افرادی که در جامعه مشغول به انجام فعالیتی هستند نیازمند ثبت خدمات خود میباشند. ثبت نام مشاور املاک کرج  یکی از نمونه فعالیت هایی است که لازم است هر مشاور املاک در آغاز فعالیت خود انجام دهد. بر اساس این ثبت نام مشاور املاک می تواند کلیه اطلاعاتی که اتحادیه مشاوران املاک نیاز دارد ارائه کرده و نام خود را در لیست اتحادیه ثبت کنند. مشاور املاک با این کار می تواند خدمات خود را به صورت مکتوب ثبت نماید. ثبت نام مشاوران املاک از جمله مواردی است که برای هر یک از مشاوران بسیار ضروری می باشد.

مشاور املاک برای ثبت نام لازم است تا کلیه خدمات خود را به اتحادیه ارائه کند. اتحادیه مشاوران املاک با ایجاد سامانه‌های ثبت نامی خدمات بسیار خوبی را به هر یک از ثبت‌نام کنندگان ارائه می کند. در این زمینه مشاور املاک لازم است تا کلیه قوانینی که توسط اتحادیه اعلام شده است به خوبی رعایت کند. با توجه به اینکه ثبت نام مشاور املاک به عنوان  یک روش قانونی برای ایجاد حقوق می باشد لذا بهتر است تا تمام افرادی که در زمینه مشاور املاک فعالیت می کنند جهت ثبت نام در اتحادیه اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این که نام مشاور املاک  در اتحادیه ثبت می شود می توان کلیه خدمات مشاور املاک را به خوبی بررسی کرد. مشتریانی که تمایل به استفاده از خدمات مشاور املاک دارند می توانند با در اختیار داشتن اطلاعات کافی از مشاور مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند. با اعتماد مشتریان به مشاور املاک میتوان فعالیت های مشاور را بسیار مطلوب تر پیش بینی کرد. لذا مشاوران با در اختیار داشتن امکان ثبت‌نام می توانند فعالیت خود را به صورت حرفه ای تری انجام دهد. در این راستا اتحادیه مشاوران املاک نیز خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مشاوران قرار می‌دهد.

 

 حق الزحمه مشاور املاک کرج

به صورت کلی افراد در ازای خدماتی که انجام می دهند حق الزحمه مشخصی را دریافت می کنند. حق الزحمه مشاور املاک کرج  بر اساس مصوباتی که در اتحادیه مشاوران املاک تعیین شده است مشخص می گردد. با توجه به اینکه مشاور املاک به عنوان یک شغل خدماتی حق الزحمه معینی را دریافت می کند لازم است تا بررسی های کافی در این زمینه صورت گیرد. هزینه ای که به عنوان حق الزحمه به مشاور املاک پرداخت می شود در راستای خدماتی است که مشاور املاک ارائه میکند و پرداخت آن برای طرفین قرارداد ضروری است.

مشاور املاک جهت دریافت حق الزحمه شرایط مختلفی را دارد. بر اساس این که معاملات به چه صورت انجام گیرد حق الزحمه مشاور املاک نیز تعیین می شود. مبلغی که جهت حق الزحمه به مشاور املاک پرداخت می گردد بر اساس قوانین و ضوابطی است که اتحادیه ی مشاور املاک مشخص کرده است. بر طبق این قوانین لازم است در هر قرارداد هزینه ی معینی از هر دو طرف معامله به مشاوران املاک تعلق گیرد. این هزینه جهت خدماتی است که مشاوران املاک در راستای تحقق معامله انجام داده اند. لذا این هزینه به عنوان دستمزد و حقوق مشاوران املاک تعیین شده است.

بنابر قوانینی که در اتحادیه ی مشاور املاک وضع شده است میزان حق الزحمه مشاوران املاک به صورت کاملاً واضح بیان شده است. بر این اساس در صورتی که مشاور املاک در یک معامله ی اجاره و یا خرید خانه فعالیت داشته باشد لازم است تا حق الزحمه ی مشخص شده به وی تعلق گیرد. با توجه به اینکه ممکن است برخی از افراد حق الزحمه مشاور املاک را  ناعادلانه تصور کنند لازم است تا قوانینی که از طرف اتحادیه نوشته شده، برای آنها بیان گردد. در این قوانین به صورت کامل به شرح حق الزحمه مشاور املاک اشاره شده است.

 

مشاور املاک حرفه ای کرج

مهارت در حرفه های مختلف باعث می شود تا افراد خبره تر شوند. با در نظر گرفتن مهارت هایی که مشاور املاک حرفه ای کرج دارد میتوان خدمات مناسبی را از آنها دریافت کرد. با توجه به اینکه مهارت مشاور املاک تاثیر بسیار زیادی بر چگونگی انجام یک معامله دارد لازم است تا مشتریان نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند. بر این اساس مشاور املاک با در اختیار داشتن امکانات کافی میتواند خدمات مناسبی را ارائه کند. مشتریان نیز بر اساس نیاز می‌توانند مشاور املاک حرفه ای خود را پیدا کرده و از اطلاعات آن بهره کافی را ببرند.

مشاور املاک حرفه ای نیازمند داشتن اطلاعات کافی در راستای فعالیت های خود می باشد. با توجه به اینکه افزایش مهارت در حیطه مشاور املاک می تواند کمک بسیار زیادی به افراد کند لذا انتخاب یک مشاور املاک خوب و ماهر می تواند برای مشتریان بسیار مفید باشد. بر این اساس مشاور املاک با در اختیار داشتن امکانات کافی میتواند به مهارت های حرفه ای خود بیفزاید. در نتیجه مراجعین نیز از کیفیت بالای یک مشاور املاک حرفه ای لذت برده و وی را  به سایر افراد معرفی می کنند. این امر می تواند برای مشاور املاک بسیار مطلوب باشد.

در راستای ارائه ی خدمات حرفه‌ای لازم است افراد آموزشهای کافی را نیز ببینند. مهمترین رکن جهت حرفه ای شدن افراد مطالعه فراوان در حیطه ی فعالیتی خود می باشد. مشاور املاک می تواند بر اساس ویژگی های شغلی خود به مطالعه در این زمینه بپردازد. لذا با در اختیار داشتن اطلاعات کافی در حیطه فعالیتی خود می توانند به افزایش مهارتهای خود بپردازند. در نتیجه ی حرفه‌ای شدن مشاور املاک، خدماتی که وی به مشتریان ارائه می‌کند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. این خدمات با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت شغلی مشاوران خواهد داشت.

 

 اتحادیه صنف مشاور املاک کرج

در جامعه هر یک از مشاغل توسط سازمان مشخصی هدایت میگردد. اتحادیه ها به عنوان مهم ترین قسمت در هر صنفی فعالیت میکنند. اتحادیه صنف مشاورین املاک کرج یکی از سازمانهای فعال در حیطه  خدمات مشاور املاک میباشد. این اتحادیه با در اختیار داشتن امکانات کافی به ارائه خدمات مناسب به مشاور املاک و مشتریان می پردازد. خدماتی که اتحادیه ارائه می کند در دو بخش صورت می گیرد. بخش اول خدمات مربوط به مشاور املاک و فعالیت های وی است. بخش دوم از خدمات به مشتریانی مربوط می شود که در زمینه املاک دچار مشکل شده‌اند.

در بخش اول خدمات اتحادیه صنف مشاور املاک قوانین و شرایطی وجود دارد که اتحادیه نسبت به آنها مسئولیت دارد. در این قسمت اتحادیه موظف است نسبت به مشکلاتی که برای مشاور املاک به وجود می آید اقدامات لازم را انجام دهد. خدماتی که اتحادیه برای مشاور املاک انجام می دهد در حیطه مسئولیت های این سازمان می باشد. در این راستا  هر مشاور املاک در صورت برخورد با مشکل یا مسئله خاص می‌تواند با اتحادیه در ارتباط باشد. اتحادیه نیز پس از بررسی مشکل پیش آمده اقدام به برطرف کردن آن می کند و از مشاور حمایت میشود.

در بخش دوم خدمات اتحادیه صنف مشاور املاک مشکلاتی که برای مشتریان این حیطه به وجود می آید تحت بررسی قرار می گیرد. در این راستا مشتریان می‌توانند هرگونه مسئله ای را که با مشاور املاک پیدا میکنند به اتحادیه اعلام کنند. علاوه بر این موارد مشتریان می‌توانند از اتحادیه صنف مشاور املاک استعلام افرادی را که به عنوان مشاور املاک ثبت نام کردند دریافت کنند.  در نتیجه با در اختیار داشتن لیست کامل افراد ثبت شده میتوانند اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند. با در اختیار داشتن این اطلاعات مشتریان میتوانند مشاوران با تجربه و حرفه ای را پیدا کنند.

هزینه مشاور املاک کرج

 هزینه مشاور املاک کرج

هر شغلی به طبع خدماتی که  ارائه می کند هزینه ای را دریافت می کند. هزینه مشاور املاک کرج نیز  بر اساس مصوبه‌ای که اتحادیه تعیین کرده است مشخص می شود. این هزینه مبلغ معینی است که مشاور املاک با عقد قرارداد ملکی دریافت می کند. مشاور املاک می تواند درصد مشخصی از هزینه خرید و یا اجاره ملک را به عنوان حق الزحمه خود دریافت کند. این هزینه جزوه حقوق مشاور املاک بوده و برای دو طرف قرارداد لازم الاجرا است. در این راستا هر کدام از طرفین موظفند که مبلغ مشخصی را جهت هزینه ی مشاوره پرداخت کنند.

محاسبه هزینه مشاور املاک بر مبنای شرایط مشخصی که اتحادیه  معین کرده است صورت می‌گیرد. در این راستا مشاور املاک به عنوان یک فرد واسطه حق ندارد هزینه‌ای فراتر از مبلغی که در نظر گرفته شده است دریافت کند. این قید و شرط ها هم برای مشاور املاک و هم برای مشتریان به صورت یکسان لازم‌الاجرا می‌باشد. در نتیجه مشاور املاک میتواند حق مشاوره خود را به صورت درصد مشخص شده دریافت کند. این درصد برای تمام معاملات اجاره و خرید یکسان است. مشاوران به عنوان افراد واسطه در خرید و اجاره ملک حق دارند تا این درصد را دریافت کنند.

قیمتی که به عنوان  هزینه ی مشاور املاک مشخص شده است درصدی از مبلغ کل قیمت خانه است. این درصد برای خانه های اجاره ای به صورت درصد مبلغ کل رهن خانه می باشد. مشاور املاک با محاسبه ی این درصد هزینه را به طرفین قرارداد اعلام می کند. طرفین قرارداد موظفند هزینه مشاور املاک را بین خود تقسیم کرده و هر طرف نیمی از هزینه مشاور املاک را پرداخت نمایند. در برخی موارد عده ای از افراد از پرداخت این هزینه امتناع می کنند. لذا مشاور می تواند به صورت یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد خانه نمایند.

 دوره های آموزشی مشاور املاک کرج

 دوره های آموزشی مشاور املاک کرج

یکی از اصول اساسی در انجام هر کاری دریافت آموزش های لازم می باشد. دوره های آموزشی مشاور املاک کرج برای تمامی افرادی که در حرفه مشاور املاک به فعالیت مشغول هستند ایجاد شده است. دوره های آموزشی برای مشاور املاک می‌تواند سکوی مناسبی جهت پرتاب و ارتقاء شغلی باشد. مشاور املاک با کسب اطلاعات فراوان در دوره‌های آموزشی می‌تواند خدمات بسیار مناسبی را به مشتریان ارائه کند. لازم است این دوره ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا مشاوران بتوانند بهترین بهره وری را داشته باشند. لذا با در اختیار داشتن امکانات کافی می توان به این مهم دست یافت.

مطالبی که در دوره های آموزشی مشاور املاک ارائه میگردد توسط اتحادیه صنف مشاوران املاک تهیه و تدوین شده است. این مطالب بر اساس نیاز مشاور املاک تعیین گردیده است. لذا مشاور املاک  با در اختیار داشتن این اطلاعات می‌تواند به ارائه  خدمات مناسبی به مشتریان بپردازد. در این راستا شرکت در دوره‌های آموزشی برای مشاوران املاک می‌تواند بسیار مفید باشد. هر فرد که در حرفه مشاور املاک فعالیت می کند می تواند جهت کسب اطلاعات لازم از این دوره های آموزشی استفاده کند. جهت دریافت اطلاعات کافی در این زمینه می توان از اتحادیه صنف مشاوران کمک گرفت.

با علم بر اینکه آموزش میتواند در هر مرحله ای از زندگی افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، دوره های مشاور املاک نیز می تواند این گونه باشد. در این دوره ها مشاور املاک با در اختیار داشتن امکانات کافی میتواند از تجربیات اساتید بزرگ این حرفه بهره ببرد. بر اساس این که افراد با تجربه به عنوان مربیان این دوره ها به مشاوران آموزش می‌دهند می‌توان این کلاس ها را دارای سطح کیفی بالایی دانست. نکته قابل توجه در این زمینه ارتباط بیشتر مشاور املاک با سایر افراد شاغل در این حرفه است که منجر به تعامل بیشتر می‌گردد.

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیزهمین مقاله کامنت کنید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support