صفر تا صد مشاور املاک قم | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

صفر تا صد مشاور املاک قم

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 159814 بازدید
صفر تا صد مشاور املاک قم

در این مقاله چی میخوانیم؟


مشاور املاک قم

این روزها پیدا کردن خانه با قیمت مناسب و ویژگی های خوب در شهر قم کار ساده ای نیست. پیدا کردن یک مشاور املاک قم که دارای اعتبار و تخصص کافی باشد از نان شب هم واجب تر است. با وجود دلال ها و واسطه ها در این بازار، به تنهایی دنبال خانه گشتن مانند شنا کردن در دریایی پر از کوسه است. یک مشاور و متخصص املاک خوب می‌تواند تا حد بسیار زیادی در مصرف انرژی و هزینه های شما صرفه جویی کند. دیگر لازم نیست روزها و ساعتها وقت گرانبهای خود را صرف پیدا کردن خانه از این بنگاه به آن بنگاه بکنید، در ملکیتا می‌توانید به راحتی به آنچه که می‌خواهید برسید. کافی است بودجه خود را در نظر بگیرید، لوکیشن های مد نظر خود را در خاطر داشته باشید و ابعاد و ویژگی های خانه را بررسی کنید.

 خانه، مامن و آرامگاه هر فرد در طول زندگی است. اگر از محیط خانه و محله‌ی آن حال خوب و انرژی مثبت دریافت نکنید، قطعا زندگی کردن برای شما سخت خواهد شد. یک ضرب المثل فرانسوی می‌گویدف خانه، آخرین سنگر در جنگ زندگی است. مشاور در املاک و خانه به شما کمک می‌کند مناسب با بودجه ای که دارید، خانه ای با ویژگی های خوب پیدا کنید. تفاوتی نمی‌کنید در کدام قسمت قم به دنبال خانه باشید، از سالاریه و صدوق گرفته تا عمار یاسر و توحید، بهترین خانه در بهترین لوکیشن با قیمت مناسب در انتظار شماست. برای بسیاری از افراد پیدا کردن خانه در کمترین زمان بسیار مهم است. در شهر بزرگی مانند قم، نمی‌توانید قدم بزنید و یکی یکی به دنبال خانه مناسب بگردید. برای این کار به ساعتها زمان و صرف هزینه نیاز دارید. در آخر هم ممکن است به ملک مورد نظر خود نرسید. در حالی که با ملکیتا می‌توانید با چند کلیک به راحتی در خانه و ملک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید.

بهترین مشاور املاک قم

به نظر شما یک مشاور املاک قم خوب چه ویژگی هایی دارد؟ پیدا کردن خانه و ملک یک دغدغه بسیار بزرگ است. همانطور که می‌دانید محل زندگی یا محل کسب و کار، تاثیر مستقیمی در روحیه و حال و هوای زندگی ما دارد. به همین جهت افراد برای پیدا کردن خانه و ملک مورد نظر خود، حساسیت بالایی خرج می‌کنند. غالبا مشاوره ها و بنگاه های املاک گزینه های اصلی برای پیدا کردن خانه هستند. با زیاد شدن این مراکز خرید و فروش ملک، کار مشتریان کمی سخت می‌شود. حالا قبل از اینکه بخواهیم خانه و ملک مناسب را پیدا کنیم، باید بهترین مشاور و بنگاه املاک را پیدا کنیم. به نظر شما یک بنگاه املاک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • تنوع در موردها و گزینه ها
  • تناسب بودجه و ملک خوب
  • تعهد و صداقت در ارائه خانه و قیمت
  • دسترسی آسان
  • معرفی ملک و خانه در لوکیشن های مختلف
  • اخلاق مداری و داشتن اعتبار حرفه ای و کاری

با این تفاسیر، بهترین مشاور املاک در قم کدام است؟ اگر بخواهیم بررسی کنیم کدام بنگاه معاملاتی چنین ویژگی هایی دارد و به درد ما می‌خورد یا خیر، باید مدت ها زمان بگذاریم. این کار تقریبا غیر ممکن است و در بیشتر مواقع با خطا مواجه می‌شویم. اما نا امید نشوید، با پیشرفت تکنولوژی این مشکل نیز حل شده است. حالا می‌توانید به راحتی آب خوردن در ملکیتا ملک و خانه خود را معامله کنید. قم را در دست بگیرید، گزینه های مختلف را بررسی کنید، اگر خریدار هستید گزینه ها را بررسی کنید. اگر فروشنده هستید بهترین مشتریان را پیدا کنید. دیگر برای پیدا کردن بهترین ملک لازم نیست دور تا دور شهر بچرخید، با همین تلفن همراه در دستتان می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به خانه و ملکی که دوست دارید برسید. تجربه‌ی خریدی آسان در انتظار شماست.

مشاور املاک اینترنتی قم

اگر در کمترین و سریع ترین زمان به خرید یا فروش ملک و خانه نیاز داشته باشید چه می‌کنیم؟ از کدام مشاور املاک قم کمک می‌گیرد که بتواند به راحتی شما را به نتیجه برساند؟ در بازار امروز مسکن و زمین، خرید، فروش و حتی اجاره بسیار سخت شده است. از طرفی با قیمت های مختلف و بدون ثبات مواجه هستیم و از طرفی دیگر توانایی برای خرید و اجاره کم شده است و دایره‌ی مشتریان نیز محدود شده است. در چنین حالتی باید از بهترین امکانات برای رسیدن به هدف استفاده کنید. با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند شدن تلفن های همراه، بسیاری از کارها به صورت اینترنتی و تلفنی انجام می‌شود. یکی از این فعالیت ها که در حوزه اینترنت بسیار مفید بوده است، بنگاه املاک است.

حالا با استفاده از مشاور املاک اینترنتی قم می‌توانید در سراسر محله های قم، به دنبال ملک و خانه مورد نظر خود بگردید. بدون آنکه لازم باشد باید به بنگاه های مختلف مراجعه کنید و با افراد گوناگون سر و کله بزنید. ملک را ببینید، بودجه را بررسی کنید، عکس ها را مشاهده کنید و در صورت پسند، اقدام کنید. خوبی این کار این است که هیچ محدودیتی از نظر زمانی و مکانی نخواهید داشت. به راحتی همه گزینه ها را بررسی کنید. ملکیتا برای فروشنده ها هم مفید است. اگر ملک خود را به بنگاه املاک محله بسپارید، چند نفر مشتری خواهید داشت؟ حال تصور کنید ملک خود را برای تمام اهل قم و حتی سراسر کشور به نمایش در بیاورید. قطعا سریعتر به نتیجه می‌رسید. به صورت کلی ویژگی های سایت اینترنتی املاک ملکیتا به این صورت است:

  • دسترسی آسان در هر زمان و مکان
  • امکان بررسی صدها ملک و خانه به راحتی
  • تعدد فروشندگان و خریداران
  • نداشتن محدودیت در لوکیشن
  • امکان تنظیم بودجه و قیمت
  • پرداخت نکردن هزینه های اضافی
  • صرفه جویی در وقت و هزینه

مشاور املاک آنلاین قم

مشاور املاک آنلاین قم

آیا تا به حال تجربه استفاده از مشاور املاک قم به صورت آنلاین را داشته اید؟ فرقی نمی‌کند کجای قم هستید، در پردیسان و شهرک های اطراف قم و یا هر کجای دیگر می‌توانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید. شاید بپرسید چگونه این کار ممکن است؟ مجموعه بزرگ ملکیتا این زمینه را برای شما فراهم کرده است که به راحتی در هر زمان و مکانی بتوانید برای خرید، فروش و اجاره خانه اقدام کنید. بنگاه املاک آنلاین مزایای ویژه‌ای دارد که می‌توانید از آن بهره مند شوید. به عنوان مثال می‌توانید به راحتی تصاویر و فیلم های ملک مورد نظر خود را مشاهده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد املاک و خانه ها را مقایسه کنید و بهترین مورد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با فروشنده و مالک ارتباط برقرار کنید و برای دریافت تصاویر بیشتر و یا قرار ملاقات اقدام کنید.

آنلاین بودن یعنی تنها با تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری خود، ملک خرید و فروش کنید. باور نکردنی است. بیش از صدها آگهی در سراسر قم در مناطق مختلف و بیش از صدها خریدار و مشتری در انتظار شماست. بازار املاک آنلاین در قم بسیار داغ است. آنلاین باشید، سایت را به صورت متداول دنبال کنید تا فرصتی را از دست ندهید. جالب است بدانید طبق آمار رسمی، بیش از 70 درصد املاک در دو سال اخیر به صورت اینترنتی خرید و فروش شده و یا اجاره داده شده اند. این اتفاق به این دلیل است که دیگر دوران تلف کردن وقت برای پیدا کردن خانه و ملک گذشته است.

 دیگر لازم نیست خودتان به چند کوچه و محله محدود کنید و منتظر بمانید تا بنگاه املاک برای شما کاری کند، حالا دیگر همه چیز در دستان خودتان است. جالب است بدانید کلیه معاملات و آگهی ها در سایت ملکیتا قانونی و معتبر است. شما می‌توانید از طریق این سایت پیگیری های قانونی داشته باشید. پس با خیال راحت معامله کنید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

تعرفه مشاور املاک در قم

یکی از مسائل مورد بحث در هنگام معامله ملک، مسئله کمیسیون است. آیا می‌دانید تعرفه مشاور املاک قم چگونه محاسبه می‌شود؟ تعرفه و کمیسیون در املاک مانند دستمزد و کارمزد در شغل های دیگر است. جمع آوری گزینه ها و دسته بندی آنها، پیدا کردن موارد مناسب و تهیه و تنظیم قرارداد از فعالیت های مشاورین املاک است تا کار شما را در پیدا کردن یا فروختن ملک مورد نظرتان راحت کنند. نحوه محاسبه این تعرفه و کمیسیون در قم طبق مصوبه صنف املاک با احتساب فاکتورها و ویژگی های خاصی محاسبه می‌شود. دانستن این فاکتورها برای شما می‌تواند مفید باشد. با این اطلاعات به خوبی می‌توانید از نرخ رسمی و قانونی مطلع شوید تا بیش از اندازه مقرر پرداخت نکنید. متاسفانه برخی از افراد از عدم اطلاع مشتریان در این زمینه سوء استفاده می‌کنند. در معامله های سنگین با قیمت بالا این عدم اطلاع می‌تواند حسابی به ضرر شما تمام شود.

نحوه محاسبه کمیسیون و تعرفه مشاور املاک قم طبق آخرین مصوبات به این صورت است. مشاوران املاک می‌توانند تا سقف نیم درصد در پانصد میلیون تومان تعرفه دریافت کنند. به این صورت که اگر ارزش معامله شما تا سقف 500 میلیون تومان بودن، 5/0 درصد آن به عنوان تعرفه محاسبه می‌شود. اگر ارزش معامله، بیش از 500 میلیون تومان بود، تنها 25/0 درصد مبلغ کل به عنوان تعرفه و کمیسیون محاسبه خواهد شد. در کنار مبلغ تعرفه، 9 درصد هم به عنوان مالیات بر ارزش افزوده را در نظر بگیرید. این مبالغ به صورت مجزا از طرفین معامله اخذ خواهد شد. این فرمول به صورت کشوری و برای تمام شهرها در نظر گرفته می‌شود.

تلفن مشاور املاک در قم

برقراری تماس و داشتن مکالمه یکی از بهترین گزینه ها برای معاملات املاک است. اگر به دنبال دریافت تلفن مشاور املاک قم هستید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما در نظر گرفته ایم. به جای آنکه در یک روز به بیش از ده عدد بنگاه املاک زنگ بزنید و با بیش از ده نفر سر و کله بزنید، همه را در یک جا جمع کنید. ملکیتا سامانه جامعی برای خرید، فروش و اجاره املاک به صورت تلفنی و اینترنتی است. شما می‌توانید ابتدا با سیستم کامپیوتری یا تلفن همراه خود به سایت ملکیتا دسترسی پیدا کنید. گزینه ها و موارد مختلف را بررسی کنید. ملک یا خانه مورد نظر خود را در لوکیشن دلخواه در قم و یا هر کجای ایران پیدا کنید. سپس برای انجام هماهنگی ها و یا کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر و همچنین دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ملکیتا ارتباط برقرار کنید.

در مجموعه ملکیتا نیازهای شما و رسیدن شما به اهدافتان، مهمترین وظیفه کارمندان است. شما به خوبی می‌توانید خواسته های خود را با برقراری ارتباط تلفنی و اینترنتی بیان کرده و پاسخ دریافت کنید. حتی می‌توانید درباره نوع ملک، شرایط آن، لوکیشن های مناسب و... نیز مشورت بگیرید. حتی اگر فروشنده و یا اجاره دهنده هم هستید، می‌توانید با برقراری تماس تلفنی، مشورت های لازم را دریافت کنید. به عنوان مثال می‌توانید از قیمت ها مطلع شوید، از روند بازار و شرایطی که در آن هستیم بدانید، از آینده قیمت ها بپرسید و... با دریافت این اطلاعات و دانسته ها می‌توانید بهترین و مناسب ترین معامله را انجام دهید. همچنین می‌توانید معامله خود را در سایت ملکیتا به سرانجام برسانید. ساده تر از آب خوردن. در این سایت، فروشندگان و مشتریان زیادی وجود دارند که می‌توانند مورد مناسب شما برای معامله باشند. در واقع به زبانی ساده، ملکیتا بزرگترین بازار معاملات املاک است.

 

کانال تلگرام مشاور املاک قم

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار موفق است که زندگی را برای انسان ها ساده تر کرده است. داشتن کانال مشاور املاک قم در تلگرام می‌تواند یک فرصت عالی برای انجام معاملات ملکی شما باشد. در کانال تلگرامی می‌توانید روزانه و به صورت لحظه ای مطالب و اخبار گوناگون را مشاهده و بررسی کنید. حالا دیگر با ملکیتا می‌توانید در تلگرام به دنبال خانه و ملک هم بگردید. دسترسی به این نرم افزار جذاب و دوست داشتنی امروزه برای بسیاری از افراد ممکن است. مطالب در کانال تلگرامی راحت تر دیده می‌شوند، دسترسی ساده تر است، نیاز به فرایند خاصی ندارد، شما می‌توانید به راحتی هر مطلبی را که دوست دارید ذخیره کنید و با دیگر موارد مقایسه کنید. در کل تلگرام می‌تواند یک مسیر تازه و جذاب برای معاملات املاکی باشد. استفاده از این روش جذاب، بسیار ساده است و می‌تواند در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کند.

در کانال تلگرام مشاور املاک قم زیر نظر مجموعه بزرگ ملکیتا می‌توانید به راحتی گزینه های مناسب را بررسی کنید. تصاویر را ببینید، توضیحات را بخوانید و با مشتریان و خریداران آشنا شوید. یکی از موفق ترین و پر بازده ترین کانال ها در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک است. به راحتی می‌توانید دنیای املاک و خانه های قم را در گوشی هوشمند خود داشته باشید و در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید آگهی های فروش خود را در این کانال ها قرار دهید تا در سریع ترین زمان مشتریان مناسب را پیدا کرده و معامله کنید. در این کانال ها روزانه اخبار و اطلاعات مهمی در زمینه ملک و خانه قرار داده می‌شود. همچنین آگهی های مختلف در این زمینه نیز به نمایش در می‌آیند. با ملکیتا همه چیز به راحتی چند کلیک خواهد بود.

ثبت نام مشاور املاک قم

ثبت نام مشاور املاک قم

هرکی می‌تواند به یک مشاور املاک قم تبدیل شود. اما این کار مانند بسیاری دیگر از فعالیت ها دارای روند پیچیده ای است که باید طی شود. اما قبل از آن باید در مورد این شغل بیشتر بدانید. یک مشاور و کارشناس املاک در واقع پل ارتباطی بین خریداران، فروشندگان، موجرها و مستاجرها می‌باشد. پس در واقع این فرد طرف هیچکس نیست، درست مانند یک داور در مسابقه فوتبال. برای تبدیل شدن به یک مشاور خوب باید قدرت بیان، مهارت بازاریابی و علاقه بسیار زیادی داشته باشید. همچنین باید انواع ملک و املاک را بشناسید و تا حد نیاز از قوانین آن مطلع باشید. پس از آنکه توان این کار را در خود مشاهده کردید می‌توانید اقدام کنید. یک سری مراحل پیچیده پیش روی شما قرار دارد، اما نگران نباشید، با کمی دقت و پیگیری به هدف خود می‌‍رسید.

ثبت نام مشاور املاک قم مانند دیگر شهرها می‌باشد. برای این کار ابتدا باید اقدام به دریافت مجوز و پروانه کسب کنید. مسیرهای دریافت مجوز را می‌توانید از صنف معروف املاک و مطابق ماده 8 آیین نامه اجرایی پیگیری کنید. شما باید قبل از درخواست شرایط لازم را داشته باشید، سپس فرم های مربوطه را پر کنید، مدارک مورد نیاز را ارسال کنید تا به تایید اتحادیه برسد. اتحادیه صلاحیت شما و نیازهای منطقه را بررسی می‌کند و بعد از مدتی پروانه کار شما را صادر خواهد کرد. بعد از آن شما باید به دنبال رفع نیازهای مشتریان باشد. بین خریدار و مشتری ارتباط برقرار کنید. در منطقه فعالیت خود خانه ها و املاک را بشناسید، موارد فروش و اجاره را شناسایی کنید، تا بتوانید دست پری برای مشتریان داشته باشید. مشاوران املاک دارای وظایف و همچنین حقوقی هستند که قبل از هر چیز بهتر است آن ها را بررسی و مطالعه کنید تا بهترین بازخورد و نتیجه را در کار خود داشته باشید.

حق الزحمه مشاور املاک قم

بسیاری از افراد بعد از پایان یافتن معامله ملک و خانه، تصور می‌کنند این کار به سادگی انجام شده است. اصولا این افراد زحمت ها و تلاش های مشاور املاک قم را در پشت پرده نمی‌بینند. یک مشاور و کارشناس املاک، مانند حلقه‌ی اتصالی است که اگر نباشد زنجیره ی معاملات ملکی بهم می‌خورد. تصور کنید مشاوران نبودند و هرکس خود باید برای خریدوفروش‌ورهن‌واجاره ملک دست به کار می‌شد. حتی تصور این اتفاق هم ممکن نیست، زیرا باید تمام زندگی را رها کرده و به دنبال مشتری یا خریدار بگردید. مشاوران املاک این بار بزرگ را از روی دوش همه برداشته اند. آنها گزینه ها مختلف را جمع آوری می‌کنند. آنها را دسته بندی می‌کنند، عامل اتصال مشتری و فروشنده هستند. سعی می‌کنند هر کس با بودجه و موجودی که دارد به یک خرید مطلوب برسد. در کلامی ساده، کار این افراد اصلا ساده نیست.

در مقابل همه این کارها، این افراد مبلغی را به عنوان حق الزحمه دریافت می‌کنند. مشاوران املاک قم نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این دسته از افراد یا در شرکت های بزرگ املاکی فعالیت می‌کنند و یا به صورت مستقل در کار معاملات ملک مشغول هستند. لازم به ذکر است، کار مشاوران فقط پیدا کردن مورد نیست. آنها باید مناطق را به خوبی شناسایی کنند. با قوانین آشنا باشند و مختصات املاک و ویژگی های آنها را بدانند. همچنین باید بتوانند مشورت های خوبی در زمینه ملک و خانه در اختیار مشتریان قرار دهند. حق الزحمه دریافتی توسط این افراد به فاکتورها و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. برخی از آنها به صورت ثابت  برخی دیگر به صورت پورسانتی دستمزد دریافت می‌کنند. نوع کار، نوع معامله، قیمت ملک و نیازهای مشتری نیز از عوامل دخیل در دستمزد آنهاست. به عنوان مثال یک مشتری تقاضای رسیدگی ویژه و 24 ساعته را دارد، طبیعی است باید حق الزحمه مشاوران املاک در قم و یا هر جای دیگر را پرداخت کند.

مشاور املاک حرفه ای قم

برای خرید، فروش و یا اجاره ملک حتما به مشاور املاک قم حرفه ای قم نیاز دارید. حالا چرا حرفه ای؟ منظور از حرفه ای چیست؟ خرید و فروش را همه انجام می‌دهند. اینکه یک مشتری را به یک خریدار متصل کنی، کار زیاد بزرگی نیست. این کار را حتی افرادی که هیچ تجربه ای در معاملات املاک ندارند هم بلد هستند. مسئله اصلی اینجاست، یک مشاور و کارشناس املاک حرفه ای باید بتواند نیازهای مشتریان را شناسایی و به بهترین شکل آنها را رفع کند. به نظر شما ویژگی های چنین شخصی آن هم در قم چیست؟ کسی که در این کار حرفه ای است، باید بتواند ابتدا نیاز شناسی کند. یعنی به سرعت متوجه نیاز مشتری خود شود. سپس باید بتواند به بهترین شکل نیاز او را برطرف کند. به عنوان مثال باید تشخیص دهد برای شخصی که به دنبال خانه است، با توجه به تعداد نفراتشان، چه خانه ای با چه ابعادی و در چه منطقه ای مناسب است.

حال سوال اصلی اینگونه مطرح می‌شود، مشاور املاک حرفه ای قم را از کجا پیدا کنیم؟ قطعا بسیاری از افراد در این زمینه ادعا دارند حرفه ای هستند و از سابقه داران این حوزه می‌باشند. طبیعی است که هرکس خودش را برتر بداند، اما آیا واقعا حرفه ای و متخصص است؟ امروزه مشاوره و کارشناسی املاک تبدیل به یک صنعت و علم مهم شده است. صنعتی که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است. اما لازم نیست وقت و تمرکز خود را روی پیدا کردن چنین افرادی کنید. در مجموعه ملکیتا تنها و تنها حرفه ای و متخصص ها وجود دارند. مشاوران و فعالان این مجموعه با جدیدترین آموزش های روز معاملات املاک آشنا هستند، به راحتی نیازهای شما را شناسایی و سپس آن را رفع خواهند کرد. در واقع اگر به دنبال تجربه معامله ای همه چی تمام هستید، ملکیتا بهترین راه شماست.

اتحادیه صنف مشاور املاک قم

اتحادیه صنف مشاور املاک قم

اتحاد صنف مشاور املاک قم وظیفه مستقیم نظارت و اجرای قوانین مربوط به این صنف را برعهده دارد. در واقع هر چیزی که مربوط به معاملات املاک و ساختمان ها در قم و هر شهر دیگری باشد، زیر نظر اتحادیه صنف انجام می‌شود. اما دقیقا کار این نهاد چیست؟ در بخش های قبل اشاره کردیم، شما اگر بخواهید به یک مشاور و کارشناس املاک در قم تبدیل شوید، باید مراحل مختلفی را طی کنید. کلیه‌ی این مراحل باید زیر نظر و با تایید اتحادیه صنف انجام شوید. تا زمانی که اتحادیه مجوز شما را صادر نکند اجازه فعالیت نخواهد داشت. پس در واقع یکی از وظایف این اتحادی بررسی صلاحیت درخواست دهندگان برای مشاوره و کارشناسی املاک می‌باشد. این وظیفه بسیار مهم است زیرا این شغل با مسکن و آرامش مردم در ارتباط است. وجود افراد ناصالح و ناشایست در این بخش می‌تواند نظر بازار را از نظر مالی و همچنین پیدا کردن خانه و ملک بهم بریزد.

متاسفانه برخی از افراد در این بین به دلالی و خرید و فروش املاک قم در خارج از عرف مشغول هستند. اتحادیه صنف بایستی جلوی رشد این افراد را گرفته و فعالیت آنها را منقضی کند. یکی دیگر از وظایف اتحادیه صنف نظارت بر اجرای قوانین و احکام قانونی در زمینه معاملات ملک است. به این صورت اگر مشکلی برای یکی از خریدار یا مشتری به وجود آمد و عامل آن مشاور و کارشناس املاک بوده است، به راحتی می‌توانند از طریق اتحادیه شکایت خود را پیگیری کنند. این بخش اجازه دارد پروانه کسب افراد را باطل یا ملغی کند. از طرفی وظیفه دارد قوانین را به صورت دقیق به مشاوران برساند. سایت معامله املاک ملکیتا به صورت مستقیم مجوزهای لازم را صنف مشاوران ملک دریافت کرده است. کلیه فعالیت های این مجموعه به صورت قانونی است و مشتریان می‌توانند درخواست های خود را از طریق صنف پیگیری نمایند.

هزینه مشاور املاک قم

یکی از دغدغه ها و سوالاتی که ذهن مشتریان و خریداران را مشغل می‌کند این است که هزینه مشاور املاک قم چقدر است؟ بگذارید با ارائه چند نکته این مطلب را راحت تر بیان کنیم. خانه و ملک، آشیانه و پناهگاه افراد است. پیدا کردن خانه و ملک خوب بسیار مهم و حساس است. به همین جهت مشتری حق دارد در این زمینه وسواس باشد. شما به عنوان مشتری دوست دارید به نتیجه دلخواه و مورد پسند خود برسید، غیر از این است؟ چگونه می‌توانید به این هدف برسید؟ قطعا باید از یک مشاور خوب کمک بگیرید. مشاوران و کارشناسان املاک، دستان پشت پرده همه معاملات هستند. آنها مشتریان و خریداران را بهم پیوند می‌دهند. برای عقد قرارداد مذاکره می‌کنند و کلیه مسیرهای منتهی به نتیجه و معامله را طی می‌کنند. در واقع این افراد، حلقه های اصلی در هر معامله ملکی هستند.

مانند هزاران شغل دیگر مشاوران املاک قم نیز با ارائه خدماتی نظیر مشاوره در انتخاب گزینه، مشاوره در خرید و فروش و اجاره، پیدا کردن گزینه های مناسب، انجام دادن مذاکرات و... افراد را در جهت رسیدن به مقاصدشان راهنمایی می‌کنند. طبیعی است برای این کمک و همچنین استفاده از علم مشاوره ملک، هزینه‌ای دریافت کنند. کمیسیون، حق الزحمه، دستمزد یا هزینه، هر آنچه که نام دارد، از طرف اتحادیه صنف ابلاغ و محاسبه می‌شود. هر چند در برخی از موارد ویژگی های دیگری مانند سفارشات مشتریان نیز محاسبه می‌شود. اما به صورت کلی این هزینه ها همانطور که در مطالب گذشته بیان شد، نیم درصد و بیست و پنجم صدم درصد از هزینه معاملات هستند. به علاوه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده. هزینه مشاوران ملک از هر دو طرف معامله دریافت می‌شود. البته در برخی از موارد گزینه هایی مانند نوع معامله، متراژ، لوکیشن ملک، درخواست های مشتری یا خریدار و دردسرهای املاک باعث تغییر قیمت ها می‌شود.

دوره های آموزشی مشاور املاک قم

دوره های آموزشی مشاور املاک قم

همانطور که اشاره کردیم، دیگر مشاور املاک قم یک شغل ساده و آبا و اجدادی نیست. کار فراتر از آن است که مغازه ای باز کنید، در آن بنشینید و با دوستان چای بخورید و ملک معامله کنید. حالا مشاوره و کارشناسی ملک تبدیل به یک هنر و علم مهم شده است. علم همیشه تحصیلات دانشگاهی نیست. در این شغل باید چندین هنر و فن را با یکدیگر به کار بگیرید. باید فن سخنرانی خوبی داشته باشید، اعتماد به نفس داشته باشید، روانشناسی بلد باشید تا مشتریان را جذب کنید، بازاریابی بلد باشید تا وسعت کار خود را افزایش دهید. همچنین باید با قوانین و اصول این حرفه مهم آشنا شوید تا به بهترین نحو به نتیجه برسید. تصور کنید قصد رفتن به مسافرت و یا یک مقصد مهم را دارید. اگر راه را بلد نباشید، آیا موفق خواهید شد؟ اگر دو نفر به سمت یک مقصد حرکت کنند. اولی زودتر مسیر خود را آغاز کند اما راه را بلد نباشد. و دومی کمی دیرتر شروع کند اما مسیر را به خوبی آموزش دیده باشد، کدام یک سریعتر به هدف می‌رسد؟

در دوره های آموزشی مشاور املاک قم راه اصلی را یاد می‌گیرید و به مقصد می‌رسید. در این دوره ها پیچ و خم و فوت و فن کار را متوجه می‌شوید و یاد می‌گیرید چه زمانی و در چه مکانی از آنها استفاده کنید. مطمئن باشید دنیایی از ناگفته ها پیش روی شما قرار دارد. ابتدا هدف و راه خود را بشناسید سپس به سمت مقصد پرواز کنید. در نظر داشته باشید قم یکی از بهترین شهرها از نظر ساخت و ساز ملک و پیشرفت شهری است. همین مسئله یعنی رونق بزرگی در بازار املاک وجود دارد. ملکیتا در دنیای معاملات املاک انقلابی به پا کرده است که زندگی بسیاری از افراد را تغییر خواهد داد. پس اگر شما هم به دنبال رسیدن به آرزوها و در آغوش کشیدن موفقیت هستید، ملکیتا راه را به شما نشان خواهد داد.

 

 

 

همراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات خودتان رادرزیرهمین مقاله کامنت کنید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support