بهترین مشاور املاک اهواز و خدمات ارائه شده | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

بهترین مشاور املاک اهواز و خدمات ارائه شده

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 47959 بازدید
بهترین مشاور املاک اهواز و خدمات ارائه شده

در این مقاله چی میخوانیم ؟


اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان محسوب می شود که از لحاظ تنوع مناطق و محله ها، جزء یکی از بهترین شهرهای کشور می باشد. بسیاری از افراد برای رهن و اجاره منزل در اهواز دچار مشکل شده اند و نتوانسته بهترین خدمات مشاور املاک اهواز را دریافت کنند. ملکیتا به عنوان یکی از بهترین مشاورهای املاک اهواز محسوب شده که امکان ثبت آگهی خرید و فروش املاک مختلف و همچنین، رهن و اجاره را برای ساکنین اهواز فراهم نموده است.

مشاور املاک اهواز

همانطور که می دانید اهواز یکی از شهرهای جنوبی کشور بوده و جزء شهرهای پر جمعیت در کشور شناخته می شود. اهواز به عنوان یک شهر عالی در زمینه ارائه خدمات به مردم خود می باشد و هر ساله افراد زیادی در این شهر اقدام به خرید و فروش ملک و یا رهن اجاره ملک و آپارتمان می کنند.

بدیهی است که بدون مشاور املاک اهواز امکان دسترسی به خدمات خرید و فروش و رهن و اجاره در اهواز وجود ندارد. در حال حاضر، مشاورین املاک مختلفی در شهر اهواز فعالیت می کنند و هر کدام خدمات مناسبی را به افراد ارائه می کنند. موضوع حائز اهمیتی که مردم باید به آن توجه داشته باشند، کیفیت خدمات ارائه شده در یک مشاور املاک اهواز است.

دغدغه های مالی، هزینه های زیاد، عدم ارائه خانه ها و ملک های مناسب و ... از جمله معایب مشاورین املاک نامناسب اهواز می باشند. همین موضوعات باعث شده اند که افراد نتوانند به مشاورین املاک اهواز اعتماد کنند و اقدام به ثبت آگهی در این مشاورین املاک نمایند.

مشاور املاک ملکیتا به عنوان یکی از بهترین مشاورین املاکی است که بدون دغدغه و هزینه مالی، بهترین خدمات را ارائه می کند. در دفاتر مشاورین املاک اهواز می توان اقدام به مشاهده انواع ملک ها و آپارتمان ها و باغ ها و ... کرد.

در ملکیتا نیز امکان مشاهده انواع آگهی های رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در اهواز وجود دارد. بنابراین، در حال حاضر این سایت به یکی از برترین سایت ها در زمینه مشاور املاک اهواز تبدیل شده است. لذا آن دسته از افرادی که قصد ثبت آگهی برای خرید و فروش ملک و یا ثبت آگهی برای رهن و اجاره ملک را دارند، می توانند از خدمات این سایت استفاده کنند.

 

بهترین مشاور املاک اهواز

یک مشاور املاک خوب در اهواز باید بتواند خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند. با توجه به افزایش هزینه های خرید و فروش ملک در شهر اهواز و رهن و اجاره مسکن، لازم است که مشاورین املاک بر اساس نیاز مردم اقدام به ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش مسکن نمایند. در حال حاضر، امکان خرید و فروش مسکن در شهر اهواز در بسیاری از دفاتر مشاورین املاک وجود دارد. ولی متاسفانه، همه این دفاتر مشاورین املاک خدماتی مناسبی را به مردم ارائه نمی کنند و همین موضوع باعث ایجاد دغدغه برای مردم شده است!

بهترین مشاور املاک اهواز باید بر اساس بودجه افراد منازل مسکونی مختلفی را به مردم پیشنهاد دهد. در نظر گرفتن تمامی شرایط مربوط به مردم برای رهن و اجاره مسکن و یا خرید منزل مسکونی بسیار حائز اهمیت است. چیزی که بسیاری از مشاورین املاک به آن توجهی ندارند، موضوع انصاف است! متاسفانه، با توجه به افزایش قیمت خانه ها، مشاورین املاک نیز به دنبال این هستند که بتوانند با دریافت هزینه های بالا، ماهی را زودتر از آب بگیرند و پولی به جیب بزنند.

ولی بهترین مشاور املاک در اهواز، خدمات مناسبی را به مردم ارائه می کند و همه شرایط مردم را برای رهن و اجاره مسکن و یا خرید مسکن در نظر خواهد گرفت. از جمله ویژگی هایی که باید برای یک مشاور املاک خوب در اهواز وجود داشته باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در نظر گرفتن تمامی شرایط فرد متقاضی برای رهن و اجاره مسکن
  • پیشنهاد بهترین منازل مسکونی به فرد متقاضی با توجه به هزینه و بودجه فرد
  • کمک به افراد متقاضی خرید مسکن به مشاهده بهترین مسکن های موجود در شهر اهواز
  • ارائه خدمات به صورت دلسوزانه
  • نگرفتن حق الزحمه بسیار زیاد
  • در نظر گرفتن شرایط مالی مردم و کمک کردن به آن ها برای پیدا کردن بهترین منزل با کمترین هزینه

 

مشاور املاک اینترنتی اهواز

در سال های اخیر بسیاری از کسب و کارهای موجود در کشور ایران به صورت اینترنتی خدمات خود را ارائه می کنند. با توجه به نیاز مردم به استفاده از خدمات مشاورین املاک اهواز به صورت اینترنتی، در حال حاضر، سایت های مختلفی برای ارائه خدمات مشاور املاک اینترنتی اهواز راه اندازی شده اند که هر یک خدمات مختلفی را به مردم ارائه می کنند.

در حال حاضر، مردم می توانند به جای مراجعه به دفاتر مشاورین املاک اهواز، به سایت های اینترنتی مشاور املاک اهواز مراجعه کنند. با وجود این سایت ها، دغدغه مردم برای مراجعه به دفاتر مشاورین املاک به صورت حضوری برطرف می شود. لذا بسیاری از افرادی که قصد خرید و یا اجاره ملک در شهر اهواز را دارند، ساکن خود اهواز نیستند و به علت شرایط خاصی که دارند، در استان های دیگر کشور و یا در شهرهای دیگر خوزستان زندگی می کنند.

یک مشاور املاک اینترنتی اهواز به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند دور از شهر اهواز، بهترین ملک را پیدا کنند و آن را خریداری کنند. ملکیتا به عنوان یکی از برترین سایت های اینترنتی است که اقدام به ارائه خدمات مشاور املاک اینترنتی اهواز نموده است. آن دسته از افرادی که به علت شرایط خودشان، قادر به مراجعه به شهر اهواز جهت دریافت خدمات مشاور املاک نمی باشند، می توانند از خدمات سایت ملکیتا استفاده کنند.

با این سایت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر مشاور املاک در اهواز نیست. افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند، واقعا برای مراجعه حضوری به دفاتر مشاورین املاک اهواز سختی می کشند و باید زمان زیادی را صرف مراجعه به این دفاتر کنند و برای مشاهده ملک های مختلف از این طرف شهر به آن طرف شهر بروند. اما خوشبختانه، مشاور املاک اینترنتی اهواز این مشکل را برطرف کرده است.

مشاور املاک آنلاین اهواز

مشاور املاک آنلاین اهواز

کسب و کارهای آنلاین در سال های اخیر بسیار رشد کرده اند و هر ساله افراد زیادی علاقه مند به استفاده از خدمات این کسب و کارها می باشند. مشاور املاک هایی که در استان خوزستان و شهر اهواز واقع شده اند، به دو دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • مشاور املاک حضوری اهواز

یکی از انواع مشاورین املاک در اهواز، مشاورین املاک حضوری می باشند. این مشاورهای املاک خدمات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه می کنند. به شرطی که با انصاف و کاربلد باشند. مراجعه به مشاور املاک حضوری اهواز برای بسیاری از افراد دغدغه ایجاد می کند. زیرا به هر حال زمان زیادی صرف مراجعه به این دفاتر می شود. همین موضوع برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای مراجعه به مشاورین املاک به صورت حضوری ندارند، دغدغه ایجاد می کند.

  • مشاور املاک آنلاین اهواز

مشاور املاک آنلاین اهواز یکی از بهترین انواع مشاورین املاکی است که در سال های اخیر از دل کسب و کارهای اینترنتی به وجود آمده است. دریافت خدمات از مشاورین املاک اینترنتی در اهواز برای مردم بسیار سودمند است. زیرا دیگر مردم نیازی به مراجعه حضوری به تک تک دفاتر مشاورین املاک در اهواز را ندارند.

دومین مسئله، مسئله زمان است. با دریافت خدمات از مشاور املاک آنلاین اهواز، دیگر دغدغه زمان برای افرادی که به دنبال ثبت آگهی برای فروش و یا اجاره دادن منزل خود می باشند، وجود ندارد. ملکیتا یکی از بهترین مشاورین املاک اینترنتی در اهواز است که دو خدمات اصلی را به مردم اهواز ارائه می کند.

اولین خدمت ارائه شده در ملکیتا، امکان ثبت آگهی برای فروش و یا اجاره دادن ملک و مسکن می باشد. دومین خدمات ارائه شده در این مشاور املاک آنلاین، امکان دریافت خدمات برای خرید ملک و یا رهن و اجاره مسکن است. پس هم خریدار و هم فروشنده می توانند از خدمات ملکیتا استفاده کنند.

 

تعرفه مشاور املاک در اهواز

مشاور املاک اهواز چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری، برای ارائه خدمات به مردم هزینه دریافت می کند. یکی از دغدغه های مردم برای دریافت خدمات از مشاور املاک در اهواز، همین هزینه های دریافتی از آن ها است. ولی واقعیت این است که دفاتر مشاورین املاک نیز از این راه درآمد دارند و لازم است که مردم با دفاتر مشاورین املاک برای پرداخت هزینه مشاور املاک همکاری کنند.

تعرفه مشاور املاک در اهواز، مانند تعرفه مشاور املاک در کل کشور ایران می باشد. در واقع، لازم است که مشاورین املاک تعرفه ای که از سوی دولت اعلام شده است را از مردم اخذ نمایند. تعرفه مشاور املاک در اهواز، از دو طرف قرارداد دریافت می شود.

در واقع، یک طرف قرارداد که فرد خریدار است، باید یک مقدار از هزینه و طرف دیگر که فروشنده است باید یک بخش دیگر از هزینه را پرداخت نمایند. موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افراد باید بر اساس تعرفه تعیین شده، اقدام به پرداخت هزینه به دفاتر مشاورین املاک کنند.

متاسفانه، در سال های اخیر بسیاری از دفاتر مشاورین املاک از مردم و عدم آگهی آن ها سوء استفاده کرده اند و خدمات مربوط به مشاور املاک اهواز را با قیمت بالا به مردم ارائه کرده اند. ولی واقعیت این است که تعرفه مشخصی برای هر یک از مشاورین املاک در اهواز وجود دارد که لازم است تمامی دفاتر مشاورین املاک در اهواز بر اساس این تعرفه ها، اقدام به دریافت هزینه از مردم کنند.

بنابراین، اگر قصد معامله ملک برای خرید و فروش و یا رهن و اجاره را دارید، حتما و حتما به تعرفه مشاور املاک توجه داشته باشید. در حال حاضر، بسیاری از معامله های ملک در اهواز باید به اجبار در سایت ثبت معاملات مسکن ثبت شوند.

 

تلفن مشاور املاک در اهواز

با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که قصد خرید و فروش ملک در اهواز را دارند، ساکن اهواز نمی باشند، نمی توانند از خدمات حضوری مشاورین املاک استفاده کنند. به همین خاطر، دسترسی به خدمات تلفنی مشاور املاک اهواز به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مشاوره ای برای خرید و فروش و رهن و اجاره ملک در اهواز دسترسی داشته باشند.

ملکیتا یکی از بهترین سایت هایی است که هم امکان ثبت آگهی برای خرید و فروش ملک در مسکن را برای مردم فراهم کرده است. همچنین، در این سایت امکان مشاهده انواع آگهی های ثبت شده در حوزه مشاورین املاک وجود دارد. افرادی که برای دریافت خدمات از مشاورین املاک اهواز و نمایندگان آن ها، نیاز به دریافت خدمات تلفنی و مشاوره ای دارند، می توانند با تلفن مشاور املاک در اهواز تماس بگیرند.

ملکیتا امکان برقراری ارتباط برای تمامی مردم کشور ایران را با خود فراهم نموده است. افرادی که به علت شرایط خاص خودشان قادر به مراجعه حضوری به ملکیتا نمی باشند و می خواهند از خدمات آنلاین این مجموعه استفاده کنند، می توانند با هر یک از شماره های زیر تماس بگیرند.

لازم به توضیح است که امکان برقراری ارتباط میان مردم از طریق واتس آپ با ملکیتا وجود دارد. لازم است که مردم برای برقراری ارتباط از طریق واتس آپ، شماره ذکر شده را در گوشی خود سیو نمایند. سپس، با پشتیبان های ملکیتا از طریق واتس آپ در ارتباط باشند.

برای تماس تلفنی با ملیکتا می توان از هر یک از شماره های ذکر شده در جدول زیر که یکی مربوط به دفتر اصفهان و دیگری مربوط به دفتر تهران می باشد، استفاده نمود.

شماره تلفن های مشاورین املاک اهواز

شماره تماس دفتر تهران ملکیتا

شماره تماس دفتر اصفهان ملکیتا

شماره واتس آپ ملکیتا

02141406424

03191009100

09391009100

کانال تلگرام مشاور املاک اهواز

کانال تلگرام مشاور املاک اهواز

مشاور املاک اهواز باید بتواند خدمات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه کند تا مردم بدون دغدغه، اقدام به خرید و فروش ملک و رهن و اجاره مسکن کنند. امروزه، راه های ارتباطی مختلفی برای در ارتباط بودن با مشاورین املاک اهواز وجود دارد. روش های حضوری و غیر حضوری، هر کدام مزیت ها و معایب خودشان را دارند. ولی با توجه به دغدغه های شغلی و درگیر بودن مردم، بهتر است که بسیاری از خدمات مشاور املاک اهواز به صورت اینترنتی ارائه شود.

افرادی که قصد در ارتباط بودن با مشاورین املاک اینترنتی اهواز و نمایندگان ملکیتا را دارند، می توانند از طریق هر یک از راه های ارتباطی ذکر شده با این مجموعه در ارتباط باشند. برخی از افراد علاقه مند هستند که به کانال تلگرام مشاور املاک اهواز دسترسی داشته باشند تا بتوانند آگهی ها و اطلاعیه های مختلف را از طریق کانال تلگرام مشاور املاک اهواز دریافت نمایند.

ولی متاسفانه، در حال حاضر هیچ کانال تلگرامی برای مشاور املاک اینترنتی در اهواز راه اندازی نشده است. افرادی که علاقه مند هستند به علت شرایط خودشان از خدمات اینترنتی ملکیتا استفاده کنند و به اطلاعیه های این مجموعه دسترسی داشته باشند، می توانند از راه های ارتباطی مختلف دیگر استفاده کنند.

ملکیتا به جای اینکه دارای کانال تلگرام باشد، صفحه رسمی در صفحه اجتماعی اینستاگرام ایجاد نموده است. مردمی که قصد دریافت اطلاعیه ها و توضیحات بیشتر در رابطه با خدمات مشاور املاک اینترنتی اهواز را دارند، می توانند به صفحه اینستاگرام ملکیتا مراجعه نمایند.

در حال حاضر، اکثر اطلاعیه های مربوط به این مجموعه در این پیج اینستاگرامی ارائه می شوند تا مردم بدون دغدغه به آن ها دسترسی داشته باشند. در جدول زیر، آدرس پیج اینستاگرام ملکیتا را مشاهده می کنید.

آدرس پیج اینستاگرام ملکیتا

melkita.ir

 

ثبت نام مشاور املاک اهواز

در حال حاضر، ارائه خدمات مربوط به مشاور املاک در اهواز بسیار سودمند شده است. زیرا هر ساله و حتی هر ماهه افراد زیادی هستند که اقدام به خرید و فروش ملک در اهواز و یا رهن و اجاره مسکن در این شهر می کنند. با توجه به حق الزحمه و هزینه ای که هر یک از طرفین قراردادها باید پرداخت کنند، درآمد خالص مشاورین املاک در اهواز کم نیست!

به همین خاطر، بسیاری از افراد علاقه مند هستند که به شغل مشاورین املاک وارد شوند و از این جهت درآمد کسب کنند. واقعیت این است که ثبت نام مشاور املاک در اهواز و راه اندازی یک دفتر برای مشاورین املاک کار ساده ای نیست. بلکه برای انجام تمامی این مراحل، نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی می باشد.

ولی ملکیتا به عنوان یکی از برترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش ملک و رهن و اجاره مسکن، توانسته است افراد زیادی را استخدام کند. در واقع، افرادی که قصد همکاری با ملکیتا را دارند، می توانند بدون دغدغه و نگرانی فرم همکاری با ما را تکمیل نمایند و اقدام به ثبت نام در مشاور املاک اهواز کنند.

در حال حاضر، نمایندگان مختلفی برای ملکیتا در استان های مختلف کشور مورد نیاز می باشند. همین موضوع راه را برای افراد جهت دریافت شغل از ملکیتا هموار کرده است. لذا در صورتی که علاقه مند به شغل مشاورین املاک می باشید. از طرفی هم بودجه کافی برای شروع این کار را ندارید، می توانید با ملکیتا همکاری داشته باشید.

حتی امکان همکاری و ثبت نام مشاورین املاک اهواز که به صورت حضوری فعالیت می کنند در ملکیتا وجود دارد. فقط لازم است که مراحل ثبت نام در این سایت برای هر یک از افراد انجام شود تا همکاری با این مجموعه آغاز گردد.

حق الزحمه مشاور املاک اهواز

حق الزحمه مشاور املاک اهواز

تنها منبع درآمد مشاورین املاک در هر یک از استان های کشور، دریافت حق الزحمه ای است که از سوی هر یک از طرف قرارداد به مشاورین املاک پرداخت می شوند. به همین خاطر، هر ساله یک تعرفه مشخصی برای مشاور املاک اهواز در نظر گرفته می شود و لازم است که هر یک از مشاورین املاک در اهواز بر اساس همین تعرفه، اقدام به دریافت هزینه کنند. یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که حق الزحمه مشاور املاک در اهواز چقدر است؟

در صورتی که علاقه مند به شغل مشاورین املاک در اهواز می باشید، می بایست در رابطه با میزان حق الزحمه مشاور املاک در اهواز اطلاعات کافی داشته باشید. به طور کلی، دو حق الزحمه به مشاور املاک در اهواز در هر معامله پرداخت می شود که در ادامه به این دو اشاره می کنیم.

  • حق الزحمه از سوی فروشنده

یکی از مبالغی که باید پس از ثبت معامله در مشاور املاک اهواز دریافت شود، حق الزحمه ای فروشنده است. در واقع، این طرف قرارداد می بایست به اندازه 0.25 درصد از کل هزینه معامله، به مشاور املاک حق الزحمه پرداخت کند.

البته در مواردی ممکن است که این مقدار از حق الزحمه افزایش یا کاهش پیدا کند. ولی طبق اطلاعات سال های گذشته، پیش بینی می شود که هنوز هم حق الزحمه دریافتی از سوی مشاورین املاک ها به همین صورت باشد.

  • حق الزحمه از سوی خریدار

حق الزحمه دوم باید توسط فرد خریدار به مشاور املاک اهواز پرداخت شود. میزان حق الزحمه ای که باید توسط این طرف قرارداد پرداخت شود، 0.25 درصد است. یعنی اینکه هر دو طرف خریدار می بایست به انداز 0.25 درصد از کل هزینه معامله، حق الزحمه به مشاور املاک پرداخت کنند.

این میزان از حق الزحمه بر اساس هزینه کل معامله تعیین می شود. به همین خاطر، به طور دقیق مشخص نیست که هر مشاور املاک برای معامله چه مقدار هزینه دریافت خواهد کرد.

 

مشاور املاک حرفه ای اهواز

مشاور املاک اهواز می بایست بر اساس اینکه هر یک از مناطق اهواز دارای چه خدمات و امکاناتی می باشند، به مردم پیشنهاد خرید و فروش ملک و رهن و اجاره دهد. در واقع، حرفه ای بودن یک مشاور املاک اهواز می تواند به مردم برای انتخاب یک ملک و مسکن مناسب کند.

با توجه به اینکه مجموعه ملکیتا با توجه به نیاز مردم راه اندازی شده است، توانسته به صورت حرفه ای خدمات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه کند. به همین خاطر، یک مشاور املاک حرفه ای در اهواز می تواند به صورت حرفه ای خدمات ارائه کند و این یکی از مزیت های ملکیتا به عنوان مشاور املاک حرفه ای در اهواز می باشد. در ادامه می خواهیم یک سری از خصوصیات مشاور املاک حرفه ای در اهواز را به شما ذکر کنیم.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • آشنایی داشتن به تمامی مناطق اهواز

افرادی که قصد ارائه خدمات مشاور املاک در اهواز را دارند، می بایست در ابتدا در رابطه با تمامی مناطق اهواز اطلاعات کافی کسب کنند. در بسیاری از موارد مشاورین املاک فقط با یک منطقه آشنایی کامل دارند و همین موضوع برای آن ها محدودیت ایجاد می کند.

  • در نظر گرفتن شرایط هر یک از افراد برای خرید و یا فروش و یا رهن و اجاره

با توجه به اینکه یک مشاور املاک خوب در اهواز باید پیشنهادهای خوبی را برای خرید و فروش ملک و رهن و اجاره به مردم ارائه کند، می بایست شرایط هر یک از افراد را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن شرایط هر فرد برای خرید و فروش ملک و رهن و اجاره مسکن، از خصوصیات یک مشاور املاک حرفه ای در اهواز است.

  • دریافت خدمات به بهترین شکل و به دور از تعصب

برخی از مشاورین املاک در اهواز بر روی یک منطقه از اهواز تعصب دارند و روی آن تاکید می کنند. ولی واقعیت این است که دریافت خدمات به صورت حرفه ای باید به دور از تعصب باشد.

 

اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز

اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز تمامی اطلاعات مربوط به مشاورین املاک را به مردم و فعالان در این حوزه ارائه می کند. در صورتی که قصد تاسیس یک دفتر مشاور املاک در اهواز را دارید، می توانید از خدمات و امکانات این اتحادیه استفاده کنید. در واقع، تمامی مراحل مربوط به دریافت مجوز کسب در اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز انجام خواهد شد.

افرادی که به تازگی به شغل مشاور املاک اهواز وارد شده اند و در رابطه با نرخنامه ها و تعرفه ها اطلاعات کافی ندارند، می توانند با اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز در ارتباط باشند. هر ساله نرخ و تعرفه حق الزحمه مشاورین املاک اهواز و خوزستان توسط این اتحادیه تعریف می شود. لازم است که تمامی مشاورین املاک استان خوزستان از این حق الزحمه و تعرفه پیروی کنند.

موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، قوانین و مقرراتی است که توسط اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز تعیین می گردد. لازم است که افراد برای دریافت این قوانین و مقررات به سایت اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز مراجعه کنند. به طور کلی، تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوط به اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز در سایت اتحادیه صنف مشاور املاک اهواز منتشر می شوند.

در صورتی که قصد دسترسی به این سایت را دارید، می توانید به نشانی اینترنتی et-amlakahvaz.ir مراجعه نمایید و از خدمات این سایت استفاده کنید. امکان دریافت خدمات، مشاهده اخبار، اطلاعیه ها و ... در این سایت برای مشاورین املاک و مردم وجود دارد.

همچنین، طبق تعرفه های ابلاغ شده از سوی این اتحادیه مشخص شده است که هزینه مشاور املاک اهواز برای رهن 0.75 درصد از کل معامله از هر طرف و هزینه مشاور املاک برای اجاره به اندازه یک چهارم از مبلغ کل اجاره یک ماه تعیین می شود.

هزینه مشاور املاک اهواز

هزینه مشاور املاک اهواز

همانطور که قبلا اشاره کردیم، مشاور املاک اهواز با دریافت حق الزحمه یا همان هزینه، می تواند کسب درآمد کند. به همین خاطر، بسیار حائز اهمیت است که هم مشاور املاک اهواز و هم مردم برای ثبت معامله، در رابطه با میزان هزینه مشاور املاک اهواز اطلاعات کافی کسب کنند.

طبق توضیحات داده شده، هر یک از طرفین قرارداد می بایست به اندازه 0.25 درصد از کل معامله را به عنوان حق کمیسیون به مشاور املاک در اهواز پرداخت کنند.

بنابراین، کل حق الزحمه مشاورین املاک اهواز 0.5 درصد از کل مبلغ معامله می باشد. این حق الزحمه باید حتما بعد از ثبت معامله در مشاور املاک اهواز به فردی که در آن جا فعالیت می کند، پرداخت شود. به غیر از این مقدار حق الزحمه، لازم است که 9 درصد مالیات بر روی هزینه حق الزحمه هر طرفین اعمال شود.

بنابراین، حق الزحمه پرداخت شده برای هر یک از طرفین، به اندازه 0.25 درصد از کل مبلغ معامله می باشد. این حق کمیسیون برای هر یک از طرفین معامله باید در 9 درصد مالیات ضرب شود و در نهایت جمع حق کمیسیون و جمع میزان مالیات، حق الزحمه ای است که باید به مشاور املاک پرداخت گردد.

طبق توضیحات داده شده، هزینه مشاور املاک اهواز بر اساس همان معامله تعیین می گردد. در حال حاضر، امکان تعیین هزینه مشاور املاک اهواز برای هر یک از معامله های قابل انجام وجود ندارد. زیرا مشخص شده است که هزینه مشاور املاک به عنوان درصدی از کل معامله حساب می شود.

 

دوره های آموزشی مشاور املاک اهواز

اگرچه شغل مشاور املاک جزء شغل هایی است که بسیاری از مردم تصور می کنند برای موفق شدن در آن نیازی به آموزش نیست. ولی واقعیت این است که برای حرفه ای شدن در این شغل و کسب درآمد، نیاز به آموزش دیدن و گذراندن دوره های آموزشی مختلف می باشد. افرادی که علاقه مند به شغل مشاور املاک در اهواز می باشند، می توانند بدون دغدغه و نگرانی از عدم آگاهی در رابطه با فوت و فن های این کار، در دوره های آموزشی مشاور املاک اهواز شرکت نمایند.

در حال حاضر، امکان برگزاری دوره های آموزشی مشاور املاک در اهواز به صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. کلیه افراد علاقه مند به شغل مشاورین املاک در اهواز می توانند از خدمات دوره های آموزشی مشاورین املاک اهواز استفاده نمایند. در حال حاضر، ملکیتا یکی از برگزار کننده های دوره های آموزشی مشاور املاک می باشد.

در صورتی که افراد علاقه مند به شرکت کردن در دوره های آموزشی می باشند، می توانند با ملکیتا در ارتباط باشند. در دوره های آموزشی مشاور املاک اهواز نحوه شروع کسب و کار مشاورین املاک آموزش داده می شود. همچنین، کلیه قوانین و مقررات مربوط به ثبت معامله، میزان نرخنامه و ... به افراد توضیح داده می شوند تا افراد در این حوزه حرفه ای شوند.

هدف از برگزاری دوره های آموزشی مشاور املاک در اهواز این است که افراد با آگاهی بیشتری به این شغل وارد شوند و بتوانند به مردم کمک کنند. در غیر این صورت، اهواز و هر یک از استان های کشور پر می شود از دفاتر مشاورین املاکی که هیچ کدام خدمات مناسبی را به مردم ارائه نمی کنند. پس سعی کنید اگر قصد ورود به این شغل را دارید، حتما و حتما در دوره های آموزشی مشاور املاک در اهواز شرکت کنید.

 

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support