رهن و اجاره ملک اصفهان در بهترین محله های این شهر | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

رهن و اجاره ملک اصفهان در بهترین محله های این شهر

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 65750 بازدید
رهن و اجاره ملک اصفهان در بهترین محله های این شهر

در این مقاله چه می خوانیم؟


اصفهان به عنوان یکی از شهرهای بسیار عالی در زمینه اقتصاد، فرهنگ و هنر است که جمعیت نسبتا زیادی در میان استان های مختلف کشور دارد. بسیاری از افراد برای زندگی و یا کسب و کار خود نیاز به رهن و اجاره ملک در اصفهان و خرید ملک در اصفهان دارند. دسترسی به خدمات مشاورین املاک اصفهان، بسیار برای مردم اصفهان حائز اهمیت می باشد. ملکیتا به عنوان یکی از بهترین مراکز مربوط به مشاوره املاک در اصفهان، خدمات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه می کند.

رهن و اجاره اصفهان

رهن و اجاره منزل مسکونی، مراکز اداری و تجاری، فروشگاه ها و ... در بسیاری از نقاط شهر اصفهان انجام می شود. استان اصفهان دارای چندین شهرستان بوده که هر کدام از لحاظ آب و هوایی و اقلیمی ویژگی های خودشان را دارند. رهن و اجاره در اصفهان در فصول مختلف سال قابل انجام است. ولی لازم است که مردم اصفهان حتما و حتما به دفتر مشاور املاک مطمئن در زمینه رهن و اجاره ملک در اصفهان مراجعه کنند.

 

رهن و اجاره آپارتمان اصفهان

با توجه به افزایش جمعیت در استان اصفهان و افزایش قیمت ملک، بسیاری از خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان ها داده اند. در حال حاضر، در بسیاری از مناطق و محله های شهر اصفهان و شهرهای مجاور این شهر، آپارتمان های مسکونی و زیبا ساخته شده اند.

رهن و اجاره آپارتمان اصفهان در هر یک از محله های مختلف اصفهان مانند خواجو، کاوه، فلاطوری، آپادانا، بزرگمهر و ... امکان پذیر است. البته قیمت رهن و اجاره آپارتمان در هر یک از محله ها و مناطق استان اصفهان متفاوت می باشد.

 

رهن و اجاره اداری اصفهان

املاک اداری یکی از پر تقاضاترین املاکی هستند که در استان اصفهان اجاره و رهن می شوند. در حال حاضر، املاک اداری در بخش های مختلف استان مشاهده می شوند. ولی بهتر است که رهن و اجاره ملک های اداری بسته به نوع کسب و کار باشد. به طور مثال، افرادی که به دنبال رهن و اجاره ملک برای خدمات هواپیمایی و تور و ... هستند، می توانند برای رهن و اجاره ملک های اداری به خیابان های ملک و فردوسی مراجعه کنند.

رهن و اجاره امیریه اصفهان

رهن و اجاره امیریه اصفهان

محله امیریه اصفهان یکی از محله هایی است که در جنوب استان واقع شده است. محله هایی که در جنوب استان واقع شده اند، از لحاظ قیمت بالاتر می باشند. محله امیریه نزدیک به بلوار کشاورز بوده و از لحاظ آب و هوایی، جزء مناطق بسیار خوب و لوکس استان اصفهان است.

در حال حاضر امکان رهن و اجاره انواع ملک ها از جمله ملک های مسکونی و اداری و تجاری در محله امیریه اصفهان وجود دارد. در صورتی که به دنبال یک محله لوکس و آرام و به دور از شلوغی هستید، این محله را به شما توصیه می کنیم.

 

رهن و اجاره ارزان اصفهان

متاسفانه، در سال های اخیر با توجه به افزایش تورم، قیمت رهن و اجاره ملک در اصفهان بالا رفته است. به طوری که نمی توان اقدام به رهن و اجاره ارزان ملک های مسکونی کرد. البته ارزان بودن قیمت رهن و اجاره نسبی است و بدیهی است که افراد می توانند با اجاره منزل مسکونی و یا ملک های اداری در مناطق خاصی از شهر اصفهان، هزینه کمتری پرداخت کنند.

رهن و اجاره ارزان در اصفهان، در مناطق بالاشهر امکان پذیر نیست. مناطقی که در جنوب شهر اصفهان واقع شده اند، جزء مناطق لوکس و گران قیمت محسوب می شوند. هر چقدر به شمال اصفهان نزدیک تر شویم، قیمت رهن و اجاره منازل و ملک ها پایین تر می آیند.

در صورتی که به دنبال رهن و اجاره ارزان در اصفهان می باشید، بهتر است با ملکیتا همراه باشید و قیمت های مختلف ملک های مسکونی و تجاری در مناطق مختلف شهر را بررسی کنید. معمولا در یک سری از محله های اصفهان مانند ملک شهر، بهارستان و ... هم می توان اقدام به رهن و اجاره منازل لوکس و زیبا کرد. هم اینکه قیمت رهن و اجاره ملک ها در این محله ها نسبتا پایین است.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

 

رهن و اجاره انبار اصفهان

انبارهای مختلف در استان اصفهان، قابل رهن و اجاره می باشند. معمولا امکان رهن و اجاره انبار به صورت ماهانه وجود دارد. ولی در بسیاری از موارد صاحبان انبارها ترجیح می دهند که رهن و اجاره انبار اصفهان به صورت سالانه باشد.

قیمت رهن و اجاره انبار در اصفهان، به اندازه انبار و مکانی که انبار در آن واقع شده است، بستگی دارد. بدیهی است که انبارهای بزرگ دارای قیمت بیشتری می باشند. البته در کنار قیمت رهن و اجاره انبار در اصفهان، امنیت امنبار نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لازم است که افراد انبارهایی را اجاره کنند که از لحاظ امنیت مناسب باشند.

 

رهن و اجاره آرایشگاه اصفهان

با توجه به جمعیت زیادی که در استان اصفهان سکونت دارند، لازم است که تمامی خدمات رفاهی به مردم در اصفهان ارائه شود. یکی از شغل هایی که در استان اصفهان درآمد خوبی دارد، شغل آرایشگری است. از این رو بسیاری از ساکنین اصفهان و یا افراد دیگر، علاقه مند به رهن و اجاره آرایشگاه در استان اصفهان می باشند.

امکان رهن و اجاره آرایشگاه مردانه و زنانه در بسیاری از محله های استان اصفهان وجود دارد. ولی لازم است که افراد ابتدا موقعیت آرایشگاه زنانه و مردانه را بررسی کنند و در صورتی که در آن محله، نیاز به آرایشگاه هست اقدام به رهن و اجاره ملک کنند.

ملکیتا در زمینه اجاره و رهن بهترین آرایشگاه ها در استان اصفهان به افراد کمک خواهد کرد. بنابراین، در صورتی که قصد شروع کار آرایشگری را دارید و نمی دانید در کدام محله از اصفهان، اقدام به رهن و اجاره ملک کنید، با کارشناسان ملکیتا مشورت نمایید.

 

رهن و اجاره باغ اصفهان

استان اصفهان دارای یک رودخانه بسیار مهم به نام زاینده رود می باشد. اگرچه میزان جاری بودن زاینده رود در سال های اخیر بسیار کاهش پیدا کرده است. ولی وجود این رودخانه سبب شده که در اطراف اصفهان باغ ها و روستاهای مختلفی به وجود بیایند.

رهن و اجاره باغ به صورت ماهانه، روزانه و حتی سالانه در اصفهان بسیار رواج دارد. روستاهای مختلفی در اطراف اصفهان وجود دارند که دارای باغ های زیبا و سرسبز هستند. هر چقدر به رودخانه زاینده رود نزدیک تر شویم، سرسبزی باغ ها بیشتر می شوند. از طرف دیگر زیبایی باغ ها و همچنین، آب و هوای باغ هایی که در نزدیکی زاینده رود می باشند، بهتر است.

برای رهن و اجاره باغ در اصفهان، باید به اندازه باغ، میزان آب مورد نیاز باغ، امکانات رفاهی باغ مانند آب، برق، گاز و ... توجه داشته باشید.

رهن و اجاره چهارباغ بالا اصفهان

رهن و اجاره چهارباغ بالا اصفهان

چهارباغ بالا یکی از محله های جنوبی استان اصفهان می باشد. این منطقه جزء منطقه هایی است که رهن و اجاره در آن با قیمت های بالایی صورت می گیرد. محله چهارباغ بالا اصفهان در انتها به سی و سه پل استان اصفهان ربط پیدا می کند. به همین خاطر، مراکز تجاری بسیار زیادی در این منطقه وجود دارند. به طور کلی، محله چهارباغ اصفهان که با نام هزارجریب هم شناخته می شود، جزء محله های شلوغ اصفهان شناخته می شود.

ولی از لحاظ امکانات رفاهی، این محله جزء محله هایی است که به راحتی می توان از طریق آن به بسیاری از امکانات رفاهی دسترسی داشت. قیمت رهن و اجاره ملک مسکونی و تجاری در چهارباغ بالا، بالا است. ولی با هر حال با توجه به مزیت های زیادی که برای این محله وجود دارند، رهن و اجاره ملک در این محله برای بسیاری از افراد سودمند است.

با توجه به اینکه محله چهارباغ بالا از چندین مجتمع تجاری مانند مجتمع پارک و متروپل تشکیل شده است و در حال حاضر نیز مجتمع های تجاری مختلفی در این منطقه تاسیس گردیده اند، قیمت رهن و اجاره ملک تجاری در این منطقه بسیار بالا است. ولی با توجه به توضیحات داده شده، به نظر می رسد که رونق کسب و کارها در این محله بسیار خوب است.

 

رهن و اجاره بهارستان اصفهان

بهارستان قبلا به عنوان یکی از بخش های شهر اصفهان شناخته می شد. ولی در حال حاضر، به این بخش شهر بهارستان گفته می شود. شهر بهارستان اصفهان یکی از بهترین شهرها برای افرادی است که می خواهند با یک هزینه محدود اقدام به رهن و اجاره ملک کنند.

رهن و اجاره بهارستان به افرادی که نیاز به سکونت و آب و هوای مناسب دارند، توصیه می شود. شهر بهارستان امکانات رفاهی خوبی دارد. ولی مسافت میان شهر بهارستان تا مرکز اصفهان کم نیست و همین موضوع می تواند یک محدودیت برای ساکنین شهر بهارستان باشد.

رهن و اجاره پنت هاوس در اصفهان

رهن و اجاره پنت هاوس در اصفهان

در سال های اخیر روند ساخت و ساز برج های مسکونی در استان اصفهان بسیار رو به رشد بوده است. به همین خاطر، در بسیاری از محله های اصفهان برج های مسکونی بزرگ تاسیس شده اند. رهن و اجاره پنت هاوس اصفهان گزینه خوبی برای افرادی است که بودجه مناسبی برای رهن و اجاره ملک در اصفهان دارند و دنبال یک ملک لوکس می گردند.

معمولا پنت هاوس ها در مناطق جنوبی استان اصفهان واقع شده اند. زیرا تقاضای مردم برای خرید پنت هاوس ها در این مناطق بیشتر از مناطق دیگر می باشد.

 

رهن و اجاره تجاری اصفهان

با توجه به اینکه شهر اصفهان جزء شهرهای توریسی کشور ایران محسوب می شود، می توان با ایجاد یک کسب و کار در این شهر به سود خوبی دست پیدا کرد. در حال حاضر، امکان رهن و اجاره ملک تجاری در محله های مختلف اصفهان وجود دارد. رهن و اجاره ملک تجاری در اصفهان به دو صورت قابل انجام است.

  • رهن و اجاره ملک تجاری در مراکز تجاری

رهن و اجاره ملک تجاری در هر یک از مراکز تجاری و مجتمع های بزرگ تجاری در اصفهان، می تواند باعث بهبود روند سوددهی کسب و کارها شود. استان اصفهان از جمله استان هایی در کشور است که دارای مراکز تجاری بسیار بزرگ می باشد.

سیتی سنتر اصفهان، از جمله مراکز تجاری بزرگ اصفهان محسوب می شود. به غیر از این مرکز تجاری، مراکز تجاری مختلف دیگری هم وجود دارند که در محله های مختلف اصفهان قرار گرفته اند.

  • رهن و اجاره ملک تجاری به صورت آزاد

برخی از ملک های تجاری که در استان اصفهان به رهن و اجاره می روند، وابسته به یک مرکز تجاری نمی باشند. رهن و اجاره مغازه ها در محله های مختلف کشور بسیار رواج دارد. ولی بهتر است که قبل از رهن و اجاره ملک تجاری در محله های استان اصفهان، به ویژگی های آن محله و خدمات مورد نیاز آن محله توجه داشته باشید.

تعرفه رهن و اجاره اصفهان

تعرفه رهن و اجاره اصفهان

تعرفه رهن و اجاره در اصفهان، بر اساس نرخ تورم و میزان رهن و اجاره استان های کشور دیگر تعیین می گردد. در سال های اخیر، متاسفانه قیمت و تعرفه رهن و اجاره در استان اصفهان بسیار بالا رفته است و همین موضوع قدرت خرید مردم را پایین آورده است.

تعرفه رهن و اجاره ملک تجاری اصفهان بیشتر از تعرفه رهن و اجاره ملک های مسکونی می باشد. نوع محله و میزان متراژ و ... از جمله عواملی هستند که بر روی تعرفه نهایی رهن و اجاره در اصفهان تاثیر می گذارند.

 

رهن و اجاره ملک تجاری در اصفهان

برای رهن و اجاره ملک تجاری در اصفهان دو راه را در پیش روی خودتان دارید. اول اینکه می توانید در محله های مختلف استان اقدام به رهن و اجاره ملک تجاری کنید. دوم اینکه امکان رهن و اجاره ملک تجاری در مجتمع های تجاری بزرگ برای شما وجود دارد. برای دریافت راهنمایی بیشتر جهت رهن و اجاره ملک تجاری در اصفهان با ملکیتا در ارتباط باشید.

 

رهن و اجاره جابر انصاری اصفهان

خیابان جابر انصاری یکی از خیابان های شمالی استان اصفهان می باشد که از لحاظ امکانات، هیچ کمی از مناطق جنوبی اصفهان ندارد. در این خیابان، فروشگاه های مختلف، رستوران ها و خدمات رفاهی و امکاناتی زیادی ارائه شده اند. مترو استان اصفهان نیز دارای ایستگاه جابر انصاری می باشد. به همین خاطر، از لحاظ مسیر و رفت و آمد، این خیابان از اصفهان جزء بهترین گزینه ها محسوب می شود.

لازم به توضیح است که امکان رهن و اجاره ملک تجاری و ملک مسکونی در جابر انصاری استان اصفهان وجود دارد.

رهن و اجاره در جلفا اصفهان

رهن و اجاره در جلفا اصفهان

جلفا از جمله محله های لوکس و گران قیمت استان اصفهان محسوب می شود. این محله دارای کلیسایی به نام جلفا می باشد. به همین خاطر، جزء مناطقی از اصفهان است که دین های مختلف در آن سکونت دارند. رهن و اجاره ملک مسکونی در جلفا با قیمت بالا امکان پذیر است. همچنین، جلفا از لحاظ رفت و آمد و شلوغی برای کسب و کارها بسیار عالی است. به همین خاطر، رهن و اجاره ملک تجاری در جلفا نیز بسیار سودمند خواهد بود.

 

رهن و اجاره زمین اصفهان

با توجه به افزایش قیمت آپارتمان و خانه های ویلایی در استان اصفهان، بسیاری از افراد علاقه مند هستند که اقدام به رهن و اجاره زمین در استان اصفهان کنند. رهن و اجاره زمین در استان اصفهان در مناطق مختلفی از استان امکان پذیر است. ولی با توجه به اینکه در مرکز استان اصفهان، بیشتر خانه های ویلایی به آپارتمان تبدیل شده اند، تقریبا به ندرت می توان اقدام به رهن و اجاره زمین کرد.

 

رهن و اجاره سالن زیبایی اصفهان

سالن های زیبایی جزء پرطرفدارترین مراکز برای بانوان محسوب می شوند. با توجه به اینکه بسیاری از محله های لوکس استان اصفهان، دارای سالن های زیبایی می باشند و مردم این مناطق نیز نیاز به دریافت این خدمات دارند، اجاره سالن زیبایی بسیار سودمند است.

البته قیمت رهن و اجاره سالن زیبایی اصفهان بسته به متراژ سالن و محله سالن می تواند متفاوت باشد. ولی این نوع ملک، جزء ملک های تجاری محسوب می شود و به همین خاطر، قیمت نهایی رهن و اجاره سالن زیبایی بالا است.

 

رهن و اجاره سوئیت اصفهان

در صورتی که بودجه زیادی برای رهن و اجاره آپارتمان و خانه های ویلایی در اصفهان ندارید، می توانید اقدام به رهن و اجاره سوئیت کنید. در حال حاضر، بیشتر سوئیت های اصفهان برای دانشجوها و یا زوجین تازه ازدواج کرده به اجاره رفته اند. اجاره سوئیت در اصفهان به صورت روزانه نیز بسیار متداول می باشد.

رهن و اجاره سوله اصفهان

رهن و اجاره سوله اصفهان

سوله به عنوان یکی از احتیاجات مزرعه داران، کشاورزان و تاجران تبدیل شده است. در صورتی که قصد رهن و اجاره سوله در اصفهان را دارید، می توانید از ملکیتا کمک بگیرید. در حال حاضر، امکان رهن و اجاره سوله های مختلف با اندازه های متنوع در استان اصفهان وجود دارد.

 

رهن و اجاره مغازه اصفهان

مغازه های تجاری در بسیاری از محله های استان اصفهان به اجاره می روند. رهن و اجاره مغازه در محله های پر رفت و آمد، با قیمت بالاتری انجام می شود. قبل از اینکه اقدام به رهن و اجاره مغازه کنید، محله مورد نظر خود را بررسی کنید. به طور مثال، محله احمد آباد اصفهان، جزء بهترین محله ها برای کسب و کارهای مربوط به گوشی و لپ تاپ می باشد.

رهن و اجاره شیخ صدوق اصفهان

رهن و اجاره شیخ صدوق اصفهان

محله شیخ صدوق مانند محله چهار باغ بالا، جزء محله های لوکس و گران قیمت استان اصفهان محسوب می شود. از لحاظ دسترسی محله شیخ صدوق، به مترو، اتوبوس و فروشگاه های مختلف دسترسی دارد. همچنین، از این محله می توان به محله های مختلفی که در اصفهان لوکس هستند و امکانات رفاهی بسیار عالی دارند، دسترسی داشت.

طبق توضیحات داده شده، قیمت رهن و اجاره شیخ صدوق پایین نیست و لازم است که افراد بر اساس بودجه خودشان، یکی از محله های استان اصفهان را برای رهن و اجاره ملک انتخاب کنند.

 

 رهن و اجاره خانه دو طبقه در اصفهان

بسیاری از صاحبان منازل، فقط یک واحد از آپارتمان خود را اجاره می دهند. ولی برخی از افراد نیاز به اجاره خانه دو طبقه در اصفهان دارند. اگرچه رهن و اجاره خانه دو طبقه در اصفهان به سادگی امکان پذیر نمی باشد، ولی با ملکیتا می توان بهترین خانه های دو طبقه را اجاره کرد.

 قیمت رهن و اجاره اصفهان

 قیمت رهن و اجاره اصفهان

یکی از سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که قیمت رهن و اجاره در اصفهان چقدر است؟ به طور کلی، قیمت رهن و اجاره ملک مسکونی و قیمت رهن و اجاره ملک تجاری با هم تفاوت های زیادی دارند. به غیر از این موضوع عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت نهایی رهن و اجاره ملک در اصفهان اثر می گذارند.

محله واقع شده ملک، متراژ ملک، کاربری ملک، دسترسی به امکانات رفاهی و وسایل حمل و نقل و ... از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت رهن و اجاره در اصفهان تاثیر می گذارند. همچنین، قیمت رهن و اجاره ملک های تجاری در اصفهان بیشتر از قیمت رهن و اجاره ملک های مسکونی است.

 

رهن و اجاره ویلایی اصفهان

بسیاری از افراد به جای اینکه علاقه مند به اجاره ملک به صورت آپارتمان باشند، علاقه مند به رهن و اجاره ویلایی در اصفهان می باشند. خوشبختانه، امکان رهن و اجاره ویلایی در استان اصفهان در بسیاری از محله ها فراهم شده است. البته در برخی از محله های استان اصفهان، کمتر می توان خانه های ویلایی پیدا کرد. اگر هم خانه های ویلایی پیدا شوند، به صورت زمین به فروش می روند.

خانه های رهن و اجاره در اصفهان

خانه های رهن و اجاره در اصفهان

خانه های رهن و اجاره ای در استان اصفهان در مناطق مختلفی وجود دارند. در حال حاضر، قیمت خرید ملک پایین آمده است و بازار رهن و اجاره ملک در اصفهان بسیار داغ تر شده است. از جمله محله هایی در استان اصفهان که امکان رهن و اجاره ملک را فراهم کرده اند، شامل موارد زیر می باشند.

  • رهن و اجاره در محله کاوه

  • رهن و اجاره در محله نظر

  • رهن و اجاره در محله فلاطوری

  • رهن و اجاره در محله آبشار

  • رهن و اجاره در محله آپادانا

  • رهن و اجاره در محله باهنر

  • رهن و اجاره در محله بزرگمهر

  • رهن و اجاره در محله نورباران

  • رهن و اجاره در محله سهروردی

  • رهن و اجاره در محله وحید

  • رهن و اجاره در محله آتشگاه

  • رهن و اجاره در محله پروین

  • رهن و اجاره در محله عسگریه

رهن و اجاره یک خوابه در اصفهان

 رهن و اجاره یک خوابه در اصفهان

خانه های یک خوابه اصفهان، جزء خانه های لوکس و در عین حال نقلی در اصفهان محسوب می شوند که طرفداران بسیار زیادی دارند. رهن و اجاره ملک یک خوابه در اصفهان در محله های مختلفی امکان پذیر است. اینکه افراد کدام محله را برای رهن و اجاره منزل مسکونی انتخاب کنند، بستگی به شرایط آن ها دارد. ولی خوشبختانه، امکان رهن و اجاره یک خوابه در اصفهان به راحتی وجود دارد.

 

 

 

 

هموطنان وهمراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات خودتان رازیرهمین پست بامابه اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support