آشنایی با مشاور املاک گرگان | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آشنایی با مشاور املاک گرگان

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 81427 بازدید
آشنایی با مشاور املاک گرگان

در این مقاله چی میخوانیم؟


مشاور املاک گرگان

استان گلستان، یکی از استان های شمالی کشور است که در شمال شرق ایران و در حاشیه ی دریای خزر واقع شده است. این استان پوشیده از جنگل های انبوه می باشد. این موضوع باعث شده است تا استان گلستان و شهر گرگان، به عنوان استان و شهر هدف گردشگری در ایران شناخته شود. در این استان، خانه های ویلایی و آپارتمانی بسیاری وجود دارد که توسط مشاور املاک گرگان به فروش رسیده و یا به رهن و اجاره گذاشته می شوند. مشاور املاک های گرگان در زمینه ی ارائه ی خدمات مشاوره ای برای خرید و فروش املاک در این شهر و استان فعالیت های گسترده ای دارند. بسیاری از این مشاورین املاک، به تناسب فعالیت هایی که در این شهر و استان شمالی کشور دارند، میزان درآمد های زیادی در ماه دارند. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد در سطح این استان، به دنبال این شغل بروند.

این شغل نسبت به بسیاری دیگر از مشاغل دولتی و غیر دولتی برای افراد از درآمد بالاتری برخوردار است. روش انجام فعالیت های مشاور املاکی در سطح کشور و در شهر گرگان از گذشته تاکنون دچار تغییر و تحولاتی شده است. امروزه میزان استفاده از تکنولوژی برای خرید و فروش و رهن و اجاره ی ویلا ها و آپارتمان های مسکونی بسیار افزایش پیدا کرده است. استفاده از نرم افزار هایی که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج شده است، در بین مشاورین املاک بسیار رایج شده است. به عنوان مثال مشاور املاک گرگان برای این که بتواند تعداد واحد های آپارتمانی یا تعداد ویلا های بیشتری را در طی روز و هفته به مشتریان آن ها بفروشد، بایستی بتواند از این نرم افزار ها به درستی استفاده کرده و از آن ها در راستای کار خرید و فروش خود بهره بگیرد.

 

بهترین مشاور املاک گرگان

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، مشاورین املاک در شهر گرگان و استان گلستان، در زمینه ی خرید و فروش و رهن و اجاره ی واحد های مسکونی و تجاری و انواع ویلا ها و خانه های آپارتمانی و حیاط دار فعالیت می کنند. در این میان افرادی که قصد خرید و فروش این واحد های مسکونی و یا تجاری را دارند، به دنبال بهترین مشاور املاک گرگان می گردند تا از این طریق بتوانند بهترین ملک را خریداری کنند. اینجا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین مشاور املاک گرگان چه ویژگی هایی دارد؟

بطور کلی مشاورین املاک در همه جای کشور، بایستی یکسری ویژگی داشته باشند تا مورد اعتماد مردم قرار بگیرند. در سطح شهر گرگان نیز مشاورین املاکی که این ویژگی ها را دارند، از طرفداران بیشتری برخوردارند. از جمله ی مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های مشاورین املاک، می توان به خوشرویی و تواضع مالکین آن ها با مشتری اشاره کرد. هر چقدر که مالکین یک مشاور املاک در شهر گرگان، با مشتریان خود خوشرو تر و مهربان تر باشند، بدیهی است که تعداد مشتریان و طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب خواهند کرد.

علاوه بر این مشاورین املاک بایستی با عامه ی مردم و مشتریان خود صادق باشند. هر چقدر که صداقت در بین آن ها بیشتر باشد، کسب و کار آن ها حلال تر خواهد بود. کسب روزی حلال برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد. در صورتی که این افراد شغل مشاور املاک را برای خود انتخاب کنند، برای این که کسب و کار حلالی داشته باشند، بایستی بسیار دقت کنند و بیشتر از حق خود از مشتریان طلب نکنند. در صورتی که غیر از این باشد، اضافه ی پول اخذ شده بر مالکین مشاور املاکی حرام خواهد بود.

 

مشاور املاک اینترنتی گرگان

با شیوع و گسترش ویروس کرونا در جوامع مختلف بشری از جمله در کشور ایران، بسیاری از فعالیت های اقتصادی در جامعه دچار تغییر و تحول شدند و رنگ و بوی اینترنتی و مجازی به خود گرفتند. به عنوان مثال بسیاری از فروشگاه هایی که در گذشته فعالیت های خود را به صورت حضوری انجام می دادند، با گسترش این ویروس، فعالیت ها را به شکل اینترنتی و مجازی انجام می دادند. در زمینه ی مشاور املاک و خرید و فروش و رهن و اجاره ی املاک نیز قضیه به همین شکل است. مشاور املاک اینترنتی گرگان یکی از جدید ترین خدماتی است که توسط مشاورین املاک به مردم مناطق مختلف کشور که قصد خرید یا فروش ملک در شهر گرگان را دارند، ارائه می شود.

در روش خرید و فروش و رهن و اجاره ی املاک به صورت اینترنتی، مشاورین املاک از طریق اینترنت و برنامه ها و فضا های مجازی، املاک مورد نظر خود را در معرض دید مشتریان قرار می دهند. مشتریان می توانند از طریق مراجعه به این سایت ها و برنامه های اینترنتی، املاک مورد نظر خود را پیدا نمایند. سپس بر اساس اطلاعات تماس فروشنده ها یا اجاره دهنده های املاک با آن ها ارتباط بگیرند. معمولا اطلاعات تماس فروشنده ها و مشاورین املاک، در قسمت زیرین پست های تبلیغاتی برای فروش یا اجاره ی مسکن ها وجود دارد. به عبارت دیگر، مشاورین املاک برای راحتی کار خود، از برنامه ها و اپلیکیشن های به روز دنیا استفاده می کنند. از این طریق مشاورین املاک می توانند در مدت زمان کم تری مسکن ها و املاک مورد نظر خود را به فروش رسانده و یا آن ها را اجاره دهند.

لازم به ذکر است که مشاور املاک اینترنتی امروزه در مناطق مختلف کشور رایج می باشد که یکی از این شهر ها، شهر گرگان می باشد.

مشاور املاک آنلاین گرگان

مشاور املاک آنلاین گرگان

در گذشته برای انجام فعالیت های مختلف از جمله خرید و فروش و رهن و اجاره ی املاک و ساختمان ها، معمولا از روش های سنتی و قدیمی استفاده می شد. هر چند که امروزه نیز در بسیاری از موارد این روش های قدیمی و سنتی کاربرد دارند، اما روش های دیگری نیز برای خرید و فروش و رهن و اجاره ی املاک و مستغلات روی کار آمده اند. این روش ها تحت عنوان روش های نوین و جدید در علم اقتصاد شناخته می شوند. در این روش­ها از برنامه­هایی استفاده می­شود تا بتوان میزان سود و سرمایه خود را از فروش املاک یا رهن و اجاره آن­ها بالا برد.

استفاده از تکنولوژی در همه ی کار ها می تواند مفید و موثر واقع شود. در صورتی که بتوان از تکنولوژی به نحو احسن استفاده کرد، میزان خرید و فروش در هر زمینه ای رو به افزایش خواهد گذاشت. به عنوان مثال در مورد خرید و فروش مواد غذایی، در صورتی که از برنامه ها و اپلیکیشن های آنلاین استفاده شود، به طبع میزان فروش این مواد غذایی افزایش خواهد یافت. در مورد مشاور املاک نیز قضیه به همین ترتیب است. در صورتی که مشاورین املاک از برنامه های آنلاین و اینترنتی برای خرید، فروش، رهن و اجاره ی آپارتمان ها و خانه های ویلایی استفاده کنند، بدیهی است که میزان سود و درآمد آن ها در ماه بیشتر خواهد بود.

امروزه مشاورین املاک از برنامه ها و سایت های اینترنتی تبلیغاتی برای خرید و فروش و رهن و اجاره ی ساختمان ها استفاده می کنند. به کمک این برنامه ها و سایت های اینترنتی، فرآیند خرید و فروش این ساختمان ها و واحد های تجاری و مسکونی بسیار سرعت می گیرد. به این دلیل که مشاورین املاک طبق قانون موظف هستند تا مقداری از پول و هزینه ی دریافتی را به حساب دولت واریز کنند، لذا در صورتی که این کار را انجام ندهند، تخلف انجام داده اند و از طرف قانون و اتحادیه اصناف شهرستان مورد نظر با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

 

تعرفه مشاور املاک در گرگان

دستمزد مشاور املاک در گرگان و سایر شهر های دیگر مثل تمام شغل های دیگر باید پرداخت شود. منتهی برای هر کاری نرخی وجود دارد. بدین ترتیب که تمام مشاغل مطابق با تعرفه ای که برای آن ها تعیین شده است دستمزد دریافت می کنند. تعرفه مشاور املاک در گرگان و سایر شهر های دیگر معمولا تحت نظارت صنف مشاور املاک ها می باشد. هر معامله­ای که در بنگاه­های مشاور املاک گرگان و دیگر شهر­ها انجام می­شود، در قبال آن دستمزدی به مشاور املاک­ها پرداخت می­شود.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

نرخ دستمزدی که پرداخت می شود برای همه معامله ها یکسان نیست. به عبارت دیگر باید گفت در هر معامله ای با توجه به ارزش معامله و خدمات صورت گرفته تعرفه ای تعیین می شود که این تعرفه ها برای هر معامله طبق یکسری فاکتور هایی محاسبه و به مراجعه کننده ارجاع داده می شوند. در صورتی که همه جا طبق تعرفه های اعلام شده از طرف صنف مشاور املاک ها دستمزد دریافت نمی شود. در این گونه موارد با متخلفین برخورد جدی خواهد شد. اگر طبق تعرفه های تعیین شده دستمزد دریافت نشود، ممکن است در این شغل هرج و مرج به وجود آید. پس بهتر است بنگاه های مشاور املاک طبق قانون و تعرفه های تعیین شده پیش بروند تا حق کسی ضایع نشود.

تعرفه مشاور املاک­ها در گرگان معادل 5/0 درصد از ارزش ملک، ماشین و یا هر چیز دیگری است که مورد معامله قرار می دهند.

 

تلفن مشاور املاک در گرگان

از آن جا که زمان کاری تمام شغل ها و صنف ها مشخص است برای مراجعه به آن ها مشکلی وجود ندارد. اما از آن جا که ممکن است کیس معامله ای شما در شهر دیگری قرار داشته باشد، و یا طرف معامله شما ساکن شهر شما نباشد، باید برای انجام امور معاملاتی سفر کنید. برای درک بهتر باید گفت تلفن مشاور املاک در گرگان را به راحتی می­توانید سرچ کرده و برای انجام معاملات خود از قبل هماهنگ کنید. مثلا دیگر نیازی نیست برای انجام معاملات خرید و فروش در شهر گرگان حتما به صورت حضوری اقدام کنید و وقت خود را هدر دهید.

امروزه به دلیل هزینه های بالای زندگی، مردم به دنبال راحت­ترین و کم هزینه­ترین راه­ها برای رفع نیاز های خود هستند. مخصوصا نیاز به داشتن شماره مشاورین املاک در شهر های بزرگ بیشتر احساس می شود.

قبل از ارائه لیست تلفن مشاورین املاک در گرگان، داشتن تلفن مشاور املاک­ها در هر شهری در مواقع عدم دسترسی راحت به آن شهر ضروری است. در این مواقع ممکن است شناخت کافی از محلی که در آن قصد انجام معامله دارید را نداشته باشید. بنابراین ما یک لیست از تلفن و آدرس برترین مشاور املاک ها در شهر گرگان را برای شما به شرح زیر آماده کرده ایم:

  • املاک پرسپولیس

آدرس: ویلاشهر، خیابان ویلاشهر، خیابان ویلا 12

شماره: 09114200084

  • مشاور املاک ایری

آدرس: چهل ستون، خیابان گرگان جدید

شماره: 01732251907

 

کانال تلگرام مشاور املاک در گرگان

با پیشرفت علم، تکنولوژی و شبکه های مجازی، دیگر نیازی نیست برای انجام امور کاری و اداری خود به شهر های دیگر سفر کنید. بلکه از راه دور هم می توان آن ها را بررسی و کنترل کرد. قبل از اینکه درباره اهمیت شبکه های مجازی و نحوه استفاده از آن در پیشبرد کار ها بگوییم، دانستن این نکته که برای چه کاری می خواهید از شبکه های مجازی استفاده کنید سوالی است که بسیار ضروری به نظر می آید. امروزه تمام کسب و کار ها برای شناخته شدن و ارائه کسب و کار خود صفحه و یا اکانتی در شبکه های مجازی دارند.

این کسب و کار ها ضمن معرفی کار خود به عموم مردم، نمونه کارهای خود را نیز به نمایش می گذارند. کانال تلگرام مشاور املاک در گرگان نیز مثل سایر کسب و کار های دیگر صفحه ای در شبکه های مجازی برای خود دارد. برای دسترسی به این کانال عموم مردم به راحتی می توانند با یک سرچ ساده به آن صفحه دسترسی پیدا کنند.

همانطور که گفته شد، ایجاد یک صفحه و اکانت در کلیه شبکه های مجازی مثل تلگرام و واتس آپ امروزه برای هر شغلی، بسیار رایج شده است. به طور مثال مشاور املاک ها نیز دارای صفحه ای هستند که در آن کلیه اطلاعات خود از قبیل آدرس و شماره تماس شخصی و محل کار خود را درج کرده اند تا برای انجام معاملات خود دیگر لازم نباشد به صورت حضوری در رفت و آمد باشید.

به طور مثال قرار دادن کیس های معاملاتی چون ملک و کلیه کیس هایی که همه روزه مورد معامله قرار می گیرند در کانال تلگرام مشاور املاک در گرگان، نه تنها باعث می شود مردم آن شهر از این مورد ها با خبر شوند بلکه مردم تمام شهر های دیگر نیز مطلع می شوند.

ثبت نام مشاور املاک گرگان

ثبت نام مشاور املاک گرگان

در این مقاله قبل از پرداختن به بحث چگونگی ثبت نام مشاور املاک در گرگان و سایر شهرستان ها به سرفصل هایی که در ذیل مورد بررسی قرار داده ایم اشاره خواهیم کرد:

  • دریافت نامه و مجوز ثبت مشاور املاک
  • واجد شرایط بودن برای اخذ مجوز مشاور املاک
  • مدارکی که برای دریافت مجوز مشاور املاک مورد نیاز است.

برای ثبت نام مشاور املاک در گرگان نیاز به مدارک و یکسری پروسه کاری است که باید انجام و طی شود. در غیر این صورت شما نمی توانید مشاور املاک و هر کسب و کار دیگری را شروع کنید. این قوانین برای همه یکسان بوده و منوط به ارائه مدارکی است که به ارگان های مختلف باید ارائه کنید. تنها با داشتن مدارک تعیین شده افراد می توانند اقدام به کار کنند. وگرنه علاوه بر پلمپ کسب و کار مجبور به پرداخت جریمه نقدی و غیر نقدی خواهند شد.

از مهم ترین مراحل ثبت نام مشاور املاک در گرگان و سایر شهر ها، دریافت و اخذ مجوز این کار می باشد. این مجوز از طرف اعضای صنف اتحادیه مشاورین املاک و دیگر اماکن قابل دریافت است.

متقاضیان باید برای اخذ جواز ثبت نام مشاور املاک در گرگان پروانه کسب داشته باشند. ابتدا باید به سامانه این صنف مراجعه کرده و ثبت نام کنند. سپس مدارکی که تعیین شده را در مدت مورد مقرر تهیه و در این سامانه قرار دهند.

اگر متقاضی دریافت پروانه کسب مرد باشد، باید ابتدا مدارک زیر را تهیه کند:

  • داشتن کارت پایان خدمت سربازی
  • گواهی اشتغال به تحصیل و یا گواهی فارغ التحصیلی
  • ارائه مدارک دلیل بر سوابق کاری و اداری

 

حق الزحمه مشاور املاک گرگان

حق الزحمه یا دستمزد مشاور املاک­ها مبلغی است که مشاورین املاک در ازای خدماتی که به مراجعه کنندگان ارائه می دهند، دریافت می کنند. این حق الزحمه یکسان و از قبل تعیین شده است. یعنی همه مشاغل بر حسب تعرفه ای که صنف آن ها مشخص می کند در ازای خدمات خود از مشتری دستمزد دریافت می کنند. حق الزحمه مشاور املاک در گرگان و کلیه شهر ها نیز تعیین شده است. اما با این حال خیلی از کسب و کار­ها از جمله مشاور املاک ها بدون توجه به تعرفه ها دستمزد بیشتری دریافت می کنند. این کار خلاف قانون است و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

تعرفه­های از قبل مشخص شده با احتساب خدمات انجام شده، توسط صنف­ها، باعث شده است مراجعه کنندگان با اطلاع قبلی به مشاور املاک­ها بروند. همچنین این موضوع باعث شده­است تا این افراد در جریان باشند که چه مبلغی را باید به عنوان حق الزحمه به آن­ها پرداخت کنند. این کار باعث جلوگیری از هرج و مرج می شود.

امروزه با اعلام تعرفه ها طبق نرخ که معمولا در حال بروز شدن است و به صورت آنلاین نیز اعلام می گردد دیگر مشکلی در زمینه پیش نخواهد آمد.

بیشتر افراد که به مشاور املاک در گرگان و دیگر مناطق مراجعه می کنند، در جریان این نرخ هستند که باید به ازای ارزش کیس مورد معامله خود حق الزحمه پرداخت کنند. به عبارت دیگر یعنی 5/0 درصد از ارزش دارایی که به خرید و یا فروش گذاشته اند را به مشاور املاک ها می دهند. این مبلغ بین خریدار و فروشنده نصف می شود.

مشاور املاک حرفه ای گرگان

مشاور املاک حرفه ای گرگان

حرفه ای بودن در کار به معنای فراهم کردن کلیه تجهیزات و فرآیند هایی است که منجر به راحت تر کردن کار مشتری باشد. همانطور که از عنوان مشخص است مشاور املاک حرفه ای در گرگان کم نیست. ولی اطلاعات دقیق داشتن مشاورین املاک با در اختیار گذاشتن این اطلاعات در اختیار عموم مردم فرق دارد. امروزه به علت در دسترس بودن فضا های مجازی برای افراد، بیشتر مردم از طریق فضا های مجازی کار می کنند. همچنین برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و کاهش هزینه ها افراد بصورت آنلاین خرید و فروش های خود را انجام می دهند. در زمینه مشاور املاک ها هم اینگونه است. بطوریکه مشاور املاک­های حرفه­ای در گرگان کلیه ملک­های آماده خرید و فروش را در این شبکه­ها قرار داده و به مشتریان ارائه می­دهند.

در این زمینه حرفه ای بودن یعنی در دست داشتن ملک های مناسب از جهت قیمت و امکانات که به طور جزئی از آن ها عکس در دسترس باشد. مثلا مشاور املاک های حرفه ای در گرگان از کلیه ملک های فروشی، رهن و اجاره ای خود که در موقعیت مناسب و شرایط مناسب قرار دارند عکس هایی تهیه می کنند. افراد حرفه ای در این کار می دانند که برای به نمایش گذاشتن یک ملک به مردم و فروش، رهن یا اجاره آن ملک بهتر است از هر قسمت از آن ملک چندین عکس به اشتراک بگذارند. تا مشتری بتواند به راحتی تصمیم خود را در جهت خرید، رهن یا اجاره کیس به اشتراک گذاشته شده بگیرد.

از آن جا که خرید و فروش ملک در شمال کشور به دلیل آب و هوا و موقعیت مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است، حرفه ای بودن در این بخش منجر به خرید، فروش، اجاره و رهن بیشتر می شود.

 

اتحادیه صنف مشاور املاک گرگان

می توان گفت تقریبا در ایران و کلیه کشور ها هر شغلی دارای یک صنف یا اتحادیه مربوط به خود است. اتحادیه مربوط به هر شغل دارای وظایفی است که باید در قبال کلیه زیر شاخه های خود یعنی تمام مشاورین املاک انجام دهد. هر اتحادیه و صنفی دارای اعضای مربوط به خودش است. بطوریکه این اعضا برای انجام امور واسطه گری در خرید، فروش، رهن و اجاره اماکن تصمیم گیری می­ کنند و نتیجه نهایی را به اتحادیه کل اطلاع می دهند. اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان نیز برای خرید، فروش، رهن و اجاره ملک­های موجود در این شهر تصمیم گیری می کند. همچنین میزان نرخ حق الزحمه و کلیه امور مربوط به مشاورین املاک را بررسی می کند.

هر اتحادیه دارای چندین کمیسیون برای رفع اختلاف در اموری است که ممکن است در زمینه مشاور املاک پیش آید. کمیسیون های اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان به شرح زیر هستند:

  • کمیسیون اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان: کمیسیون پیگیری به شکایت
  • کمیسیون اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان: کمیسیون حل اختلاف بین مشاورین املاک
  • کمیسیون اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان: کمیسیون حل اختلاف بین مشتری با مشاورین املاک
  • کمیسیون اتحادیه صنف مشاور املاک در گرگان: کمیسیون بازرسی و سرکشی از مشاورین املاک

همانطور که از عنوان ها مشخص است کمیسیون پیگیری، شکایات مردم از مشاورین املاک را پیگیری می کند. کمیسیون های حل اختلاف نیز به بررسی و رفع اختلاف بین مشتریان با مشاورین املاک و بالعکس می پردازد. کمیسیون بازرسی از مشاورین املاک نیز جهت اطمینان از انجام امور ملکی توسط مشاور املاک ها به آن ها مراجعه کرده و در صورت عدم رعایت قوانین تعیین شده توسط صنف با آن ها برخورد خواهد کرد.

هزینه مشاور املاک گرگان

هزینه مشاور املاک گرگان

اگر گذرتان به مشاور املاک ها جهت خرید، فروش، رهن یا اجاره ملک افتاده باشد، قطعا کلمه حق الزحمه یا حق کمیسیون را شنیده اید. مشاور املاک ها در ازای کمکی که به دو طرف معامله می کنند حق الزحمه ای می گیرند. حق کمیسیون یا حق الزحمه در واقع در ازای تنظیم و یا نوشتن قرارداد بین دو طرف گرفته می شود. که مبلغ آن از قبل مشخص شده است. هزینه مشاور املاک در گرگان مانند سایر شهر های دیگر در ایران طبق قانون محاسبه شده است. این کار بر عهده اعضای کمیسیون اتحادیه صنف ها می باشد، که با یه نشست با اعضای کمیسیون هزینه ها را برآورد کرده و طبق نرخ روز آن را محاسبه و سپس به مشاور املاک ها اعلام می کنند. تجاوز به این قانون و اضافه گرفتن از مبلغ تعیین شده توسط اعضای کمیسیون اتحادیه نه تنها باعث منع از کار فرد دارای پروانه کسب مشاور املاک می شود که منجر به پرداخت جریمه نیز خواهد شد.

تعرفه و هزینه مشاورین املاک هر ساله توسط صنف مشاورین املاک محاسبه و تعیین می شود. تعرفه های مشخص شده برای کلیه املاک اعم از تجاری و مسکونی یکسان است. به طور مثال اگر ارزش ملک شما معادل 600 میلیون تومان باشد، بنگاه مشاور املاک 5/0 درصد از ارزش ملک شما را دریافت خواهد کرد.

از سوی اتحادیه صنف مشاورین املاک به تمام بنگاه ها اجازه اینکه در قرارداد های اجاره ای ملک 5/0 درصد از مبلغ اجاره ماهیانه را به عنوان حق الزحمه بگیرند داده شده است. البته 5/0 درصد را فقط از یک معامله نباید اخذ کرد بلکه از هر کدام 25/0 درصد دریافت می شود.

 

دوره های آموزشی مشاور املاک گرگان

دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان و دیگر شهر ها برای افراد علاقه مند به این حیطه وجود دارد. قبل از پرداختن به دوره های آموزشی مشاور املاک و سرفصل های موجود در این دوره ها باید گفت افراد علاقه مند قبل از هر چیزی باید هوش مالی بالایی داشته باشند. هوش مالی یکی از مهم ترین سرفصل ها در دوره های آموزشی مشاور املاک به شمار می رود.

اداره و تنظیم قرارداد و معامله ها کار راحتی نیست زیرا علم مشتری مداری و شناخت از امور ملکی را می طلبد. مثلا برای جلب مشتری در تنظیم قرارداد ابتدا باید حسن نیت داشت تا مشتری بتواند به مشاورین املاک اعتماد کند. به هر حال کسانی که به مشاورین املاک مراجعه می کنند به نوعی اموال خود را به آن ها سپرده اند. در دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان کلیه نکات کلیدی مربوط به رفتار با مشتری آموزش داده خواهند شد.

سرفصل های مهم در دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان و سایر شهر ها

در این بخش به سرفصل های مهم در دوره های آموزشی مشاور املاک اشاره کرده و درباره هر کدام توضیحاتی مختصر می دهیم:

  • سرفصل دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان: آشنایی با اسناد و قوانین ثبت اسناد
  • سرفصل دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان: آشنایی با امور حقوقی مشاور املاک ها و انواع قرارداد
  • سرفصل دوره های آموزشی مشاور املاک در گرگان: آشنایی با چگونگی تنظیم و نگارش قرارداد های ملکی

در این سرفصل باید با انواع اسناد و مدارکی که در اختیار شما قرار می گیرد آشنایی پیدا کنید.

در این بخش نیاز است با شرایط قرارداد ها و موضوع و نوع معامله ها آشنایی پیدا کنید.

آشنایی با نگارش انواع قرارداد ها و ثبت آن ها در سامانه در این سرفصل به شما آموزش داده خواهد شد.

 

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتادرزیرهمین مقاله به اشتراک بگذارید.

 
ثبت نظر
لیست نظرات 1 نظر
امیر
سلام من یه زمین دارم با موقعیت عالی می‌خوام خیلی زود بفروشمش قیمت زیر قیمت زمین های اطراف زدم که زودتر فروش بره ،لطفا راهنماییم کنید .یا اگه کسی رو میشناسید که زمین های شکار رو خریداری می‌کنه بهم معرفی کنید لطفاً ..
پشتیبانی ملکیتا
باسلام واحترام دوست عزیز وگرامی دراین سامانه امکان ثبت آگهی فروش املاک وجودداره لطفا اگهی کنید انشالله سریع به نتیجه می رسید
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support