آشنایی با مشاور املاک گیلان | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آشنایی با مشاور املاک گیلان

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 30218 بازدید
آشنایی با مشاور املاک گیلان

در این مقاله چه می خوانیم؟


مشاور املاک گیلان

سفر و اقامت در استان همیشه سرسبز گیلان از آرزوهای هر ایرانی است زیرا در این استان می توان علاوه بر بهره بردن از یک طبیعت بکر به بناهای تاریخی، دریا، جنگل و .... دسترسی داشت. در کنار محاسن ذکر شده، آب و هوای همیشه دلپذیر استان گیلان سبب شده است که بسیاری به فکر خرید ملک در این استان همیشه زیبا بیفتند. همچنین بسیاری از گیلانی های عزیز تمایل به خرید، فروش، رهن و یا اجاره زمین و خانه های خود دارند. تمامی موارد ذکر شده موجب شده است که مشاور املاک گیلان از اهمیت بسیاری برخوردار باشد.

دسترسی پیدا کردن به مشاور املاک در استان گیلان کار چندان دشواری نیست اما بدون شک نمی توان در این حوزه به هر کسی اعتماد کرد. در فرایند تعیین ارزش ملک فاکتور های گوناگونی لازم است مورد بررسی قرار گیرد. از این رو مشاور املاک باید بسیار منصف باشد به گونه ای که در طی معامله حق خریدار و فروشنده ضایع نشود. این امر برای رهن و اجاره ی ملک و زمین نیز قابل بسط است.

از طرف دیگر ارزش ملک در شهرستان و روستاهای استان گیلان متفاوت است. همچنین میزان دسترس پذیری به دریا، جنگل، بنای تاریخی و ... نیز می تواند بر ارزش ملک اثرگذار باشد. بنابراین اگر مشاور املاک گیلان از تخصص و دانش کافی برخوردار نباشد نمی تواند به درستی ملک را ارزش گذاری کند. این امر مصادف با ضایع شدن حق فروشنده و خریدار است.

 تمامی موارد ذکر شده به خوبی گویای اهمیت انتخاب یک مشاور املاک قابل اعتماد در استان گیلان است. در همین راستا مراجعه به سایت ملکیتا توصیه می شود. این سایت شرایطی را فراهم کرده است که هر کسی به ملک و مشتری مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. همچنین امکان مقایسه قیمت ها نیز در این سایت وجود دارد. بنابراین هر کسی می تواند با فراغ بال ملک مورد نظر خود را خریداری یا اجاره کند.

بهترین مشاور املاک گیلان

خرید و فروش املاک در استان گیلان بسیار متعارف است. از طرفی بسیاری تمایل به اجاره زمین، ملک، باغ و ... در این استان دارند. اما متاسفانه سودجویی برخی از مشاورین املاک موجب شده است که بسیاری در انتخاب یک مشاور املاک مناسب دچار سرگردانی شوند. این دغدغه برای کسانی که ساکن استان گیلان نیستند و شناختی از مناطق مختلف این استان ندارند، بیشتر است.

شرایط جغرافیایی استان گیلان موجب ارزشمند شدن زمین های تمامی شهرها و روستاهای این استان شده است. اما بدون شک مقدار دسترس پذیری و منطقه ملک یا زمین بر روی قیمت آن اثرگذار است. بسیاری تمایل دارند به دریا نزدیک باشند، برخی دیگر جنگل را ترجیح می دهند و بسیاری دیگر دغدغه مالی دارند و ارزان بودن یک ملک برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مشاور املاک در استان گیلان باید به درستی و با در نظر گرفتن منافع خریدار و فروشنده، ملک را ارزش گذاری کند. همچنین باید تنوع سلیقه ای و محدودیت های مالی را نیز در نظر بگیرد. از طرف دیگر رعایت انصاف در گرفتن دستمزد و پرهیز از سوء استفاده از عوامل دیگری است که مشاور املاک گیلان باید در نظر داشته باشد. از طرف دیگر باید شرایطی را برای مقایسه قیمت ها و محله ها فراهم کند تا مشتریان آگاهانه دست به انتخاب زنند.

بهترین مشاور املاک گیلان یعنی سایت ملکیتا شرایطی را برای انتخاب آگاهانه مشتریان فراهم کرده است. یعنی آنها فارغ از هر گونه مداخله گری، کیفیت و شرایط جغرافیایی ملک را مورد بررسی قرار دهند. همچنین قیمت آن را با سایر ملک های مشابه مقایسه کنند. با مراجعه به این سایت می توان فارغ از مسافت و زمان به تمامی ملک ها، زمین ها و ... دسترسی پیدا کرد. همچنین ارزش و قیمت گذاری املاک در این سایت کاملا منصفانه انجام شده است. به همین دلیل با اطمینان می توان آن را بهترین مشاور املاک گیلان دانست.

 

مشاور املاک اینترنتی گیلان

استان سرسبز گیلان همواره مورد توجه تمام مردم ایران و حتی جهان بوده است. بدون شک کمتر کسی می تواند از این حجم سرسبزی و زیبایی چشم پوشی کند. علاوه بر زیبایی های بکر و طبیعی، خلق و خوی مردم این استان موجب محبوبیت بیش از پیش آن شده است. از این رو بسیاری از مردم ایران تمایل دارند در یکی از شهرستان ها یا روستاهای این استان ملکی را اجاره و یا خریداری کنند. همچنین بسیاری از مردم گیلان نیز به خرید و فروش و یا اجازه املاک، زمین و ... نیازمند هستند.

زندگی پر دغدغه انسان امروز مانع از این می شود که همچون گذشته ملک های مختلف را حضوری مورد بررسی قرار دهند و آنها را از نزدیک ببیند. این امر برای کسانی که در خارج از استان گیلان زندگی می کنند به مراتب سخت تر است. بهترین گزینه برای انسان پر مشغله امروز، انجام تمامی معاملات از جمله خرید، فروش و اجاره خانه به صورت اینترنتی است.

در مشاور املاک اینترنتی گیلان شرایطی فراهم شده است که تمامی گیلانی های عزیز بتوانند ملک خود را معرفی و عرضه کنند. از طرف دیگر کسانی که قصد خرید و یا اجاره دارند نیز به صورت اینترنتی می توانند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند. این امر نه تنها نوعی صرفه جویی در وقت است بلکه موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. زیرا دیگر نیازی نیست که تمامی کوچه پس کوچه های یک شهر در جستجوی یک ملک مناسب طی شود.

همچنین در مشاور املاک اینترنتی گیلان ارزش هر ملکی بسیار منصفانه و با توجه به منافع خریدار و فروشنده تعیین شده است. یعنی تمامی کسانی که قصد خرید و اجاره زمین و یا ملک را دارند می توانند بدون دغدغه و با طیف خاطر به ملک مورد نظر خود در مشاوره املاک ملکیتا دسترسی پیدا کنند. بدون شک با مراجعه به این سایت می توان انصاف و حرفه ای بودن، را مشاهده کرد.  

مشاور املاک آنلاین گیلان

مشاور املاک آنلاین گیلان

بر همگان آشکار است که تعیین ارزش یک ملک امری تخصصی است زیرا برای ارزش گذاری آن ملاک های مختلفی مد نظر قرار داده می شود. استان گیلان از تعداد زیادی شهر و روستا تشکیل شده است بنابراین تعداد املاک در معرض فروش و یا اجاره آن بسیار بالا است. از آنجایی که این استان به واسطه جاذبه های طبیعی و گردشگری مورد توجه است، خرید و فروش املاک در آن رونق بسیاری دارد. همین امر موجب افزایش تعداد مشاور املاک در گیلان شده است. اما در این بازار پر رونق نمی توان به هر مشاور املاکی اعتماد کرد.

تعداد افراد غیر بومی که قصد خرید یا اجاره ملک در استان گیلان را دارند بیش از افراد بومی است. همین امر موجب شده است که بسیاری از مشاوران املاک از عدم آگاهی آنها سوء استفاده کنند. این سوء استفاده گری برای افراد بومی نیز قابل بسط است. بسیاری از افراد از قیمت واقعی املاک اعم از خانه، آپارتمان، زمین کشاورزی، باغ و ... آگاهی کافی ندارند. از طرف دیگر زندگی انسان ها آنقدر پر مشغله است که نمی توانند زمان زیادی را صرف جستجوی ملک کنند.

معامله املاک به صورت آنلاین بسیاری از محدودیت های موجود در خرید و فروش املاک را از بین برده است. در مشاور املاک آنلاین گیلان می توان به طیف وسیعی از اطلاعات در خصوص املاک مختلفی همچون خانه، آپارتمان، زمین کشاورزی، باغ و ... دسترسی پیدا کرد. همچنین انجام معامله و بررسی شرایط ملک در آن هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد و فرد می تواند در بازه زمانی خالی، ملک خود را انتخاب کند. این امر برای فروش و یا اجاره

 دادن املاک نیز قابل بسط است. یعنی صاحبان ملک نیز می توانند در فضایی امن اقدام به معرفی ملک خود کنند. بنابراین با مراجعه به سایت ملکیتا می توان با طیف خاطر و در نهایت اطمینان به جستجوی ملک مورد نظر خود پرداخت. در این سایت تمامی مالکین، املاک خود را با قیمتی مناسب عرضه کرده اند و از طرفی امکان مقایسه قیمت ها نیز در آن وجود دارد. به همین دلیل بسیاری سایت ملکیتا را مرجعی امن برای معاملات مهم خود می دانند.

تعرفه مشاور املاک در گیلان

مشاوره املاک در گیلان یکی از مشاغل مورد توجه و پولساز است. علت این امر به موقعیت استان گیلان مربوط می شود. بدون شک دسترسی داشتن به محاسنی همچون دریا، جنگل، آثار تاریخی و ... می تواند برای هر کسی در هر جای ایران وسوسه کننده باشد. به همین دلیل مشتریان خرید و یا اجاره ملک در استان گیلان، به افراد بومی محدود نمی شوند. بسیاری از ایرانیان برای داشتن یک ملک مناسب به مشاور املاک گیلان مراجعه می کنند.

رونق بازارخریدوفروش ملک وانواع اجاره ملک اعم از زمین کشاورزی، خانه، آپارتمان، باغ و ... در استان گیلان موجب شده است که بسیاری از افراد سوء استفاده گر به این حوزه راه پیدا کنند. ورود این افراد نه تنها عاملی برای عدم قیمت گذاری مناسب املاک شده، بلکه موجب تعریف تعرفه های غیر متعارف نیز شده است.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

بسیاری از افراد فعال در حوزه مشاور املاک درصد بالایی از پول مبادله شده در معامله را حق خود می دانند. با توجه به اینکه بسیاری از خریداران و فروشنده ها دانش کمی در این خصوص دارند، به این سوء استفاده گری تن می دهند. در جهت مبارزه با قیمت های نامتعارف بازار ملک، سایت مشاوره املاک آنلاین در گیلان با نام ملکیتا راه اندازی شده است. در این سایت تمامی خانه ها، زمین های کشاورزی، باغات و ...با قیمت مناسب عرضه می شوند. تمام افرادی که قصد اجاره یا خرید ملک در استان گیلان را دارند کافیست که به این سایت مراجعه کنند.

 بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت نام اولیه، فروشنده ها و خریداران می توانند با بهترین قیمت پیشنهادی پای میز معامله بنشینند. همچنین این سایت تعرفه های کاملا منصفانه ای را با توجه به سایر مشاوران املاک فعال در استان گیلان، تعریف کرده است. از طرفی معاملات در فضای مجازی محدودیت های مالی و زمانی معاملات حضوری را ندارند. این بدان معنا است که می توان در کمترین زمان به بهترین دستاورد رسید.

کانال تلگرام مشاور املاک گیلان

 گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی نه تنها موجب تغییر سبک زندگی انسان امروز شده، بلکه بر معاملات گوناگونی همچون معامله مسکن نیز اثر گذار بوده است.  استان گیلان یکی از استان های مورد توجه ایرانیان است به همین دلیل معامله املاک  در آن بسیار بازار گرم و پررونقی دارد. زیرا علاوه بر بومیان آن منطقه بسیاری از افراد دیگر از سایر نقاط ایران نیز تمایل به داشتن ملک در این استان دارند.

معامله ملک در تمامی روستاها و شهرستان های استان گیلان مورد توجه است. اما بدون شک ارزش این املاک بسته به منطقه قرار گیری آن و نوع بافت محل می تواند متفاوت باشد. از طرف دیگر هر فردی که به دنبال یک ملک می گردد شرایط ویژه و خاصی را مد نظر دارد. همچنین صاحبان املاک نیز در جستجوی مشتریان خاص خود هستند. به همین دلیل همیشه مراجعه حضوری به مشاور املاک گزینه مناسبی نیست. زیرا دسترسی پیدا کردن به ملک مورد نظر، مستلزم صرف هزینه و وقت بسیاری است. این امر با زندگی پر مشغله انسان امروز در تضاد است.

گسترش شبکه های اجتماعی همچون تلگرام شرایطی را فراهم کرده است که هر فردی به راحتی بتواند بدون دغدغه به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. این امر برای معاملات مسکن نیز قابل بسط است. مشاور املاک ملکیتا تمامی اطلاعات مربوط به املاک قابل معامله را در کانال تلگرام خود عرضه کرده است. این اطلاعات شامل خانه، آپارتمان،زمین، زمین کشاورزی، باغ و ... می شود. بنابراین هر فردی می تواند با مقایسه قیمت ها و با توجه به شرایط مورد نظر خود بهترین ملک را انتخاب کند.

بدون شک معامله در چنین فضایی نه تنها با صرفه جویی در زمان و هزینه همراه است، بلکه شرایطی را نیز برای تن دادن به یک معامله منصفانه فراهم می کند. مراجعه به کانال تلگرام ملکیتا تنها مختص خریداران و یا مستاجران نیست بلکه فروشنده ها نیز می توانند املاک خود را در سایت و یا کانال مشاوره املاک گیلان معرفی کنند.

ثبت نام مشاور املاک گیلان

ثبت نام مشاور املاک گیلان

استان گیلان مهد گردشگری ایران زمین است. نزدیکی به دریا، جنگل های سرسبز، آثار تاریخی ارزشمند، مردم خونگرم و مهربان و ... موجب شده است که بسیاری از ایرانیان تمایل به زندگی در این شهر سرسبز داشته باشند. از این رو می توان شاهد بود که بسیاری از ایرانیان سرمایه خود را خرج خرید و یا اجاره ملک در این استان سرسبز می کنند. اما شرایط مالی و اقتصادی هر فردی متفاوت است. از طرفی انسان ها از یک ملک با ارزش تعریف متفاوتی دارند. تمامی موارد ذکر شده در کنار تنوع ارزش ملک های استان گیلان، موجب اهمیت یافتن بهره بردن از خدمات مشاوره املاک شده است.

مشاور املاک  در ازای دریافت یک مبلغ مشخصی به شکل گیری یک معامله کمک می کند. در واقع فروشندگان املاک خود را به مشاور املاک معرفی می کنند تا بهترین خریدار را پیدا کنند. خریداران نیز برای یافتن ملک مورد نظر خود به مشاور املاک مراجعه می کنند. اما مشاوران املاک تنها قادر به فعالیت در یک محدوده خاصی هستند و همین امر موجب محدود شدن حق انتخاب مشتریان و فروشندگان شده است. به همین دلیل شکل گیری معاملات املاک در فضای اینترنتی و مجازی مورد توجه بسیاری واقع شده است.

در سایت مشاور املاک ملکیتا فارغ از محدوده جغرافیایی، املاک گوناگونی اعم از خانه، آپارتمان، زمین کشاورزی، باغ و ... عرضه شده است. بنابراین هر فردی با مراجعه به این سایت می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین ملک را بر اساس بودجه خود انتخاب کند. همچنین در این سایت امکان مقایسه محل و قیمت های مختلف وجود دارد.

برای بهره بردن از این خدمات کافیست مراحل ثبت نام اولیه پشت سر گذاشته شود. بعد از این مرحله مشاوران و بازاریابان فعال در این سایت بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنند. همچنین شرایطی را برای شکل گیری یک معامله منصفانه فراهم می کنند. این امر برای کسانی که قصد اجاره یا فروش ملک خود را دارند نیز قابل بسط است.  آنها نیز می توانند بهترین مشتری را با توجه به خواست و نیاز خود داشته باشند. پس تنها با ثبت نام در سایت ملکیتا می توان بهترین معامله ملک را تجربه کرد.

حق الزحمه مشاوره املاک گیلان

افراد زیادی از سراسر کشور به معامله ملک در استان گیلان علاقمند هستند. بسیاری به زندگی در روستاهای این استان سرسبز علاقمند هستند و برخی دیگر زندگی در دل جنگل یا در کنار دریا را ترجیح می دهند. همین امر موجب شده است که آمار معاملات استان گیلان به نسبت سایر استان ها افزایش چشمگیری داشته باشد. در واقع استان گیلان علاوه بر معاملات افراد بومی شاهد معاملات افراد غیر بومی نیز هست. همین محبوبیت استان گیلان موجب شده است که بسیاری به شغل مشاور املاک روی آورند. از طرفی عدم دانش کافی در خصوص معامله املاک، شرایطی را برای سوء استفاده و کلاهبرداری افراد سودجو فراهم کرده است.

تمامی مشاوران املاک درصد مشخصی از مبلغ معامله را به عنوان دستمزد خود تعیین می کنند. بنابراین با توجه به ارزش ملک این مبلغ می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل بسیاری در جهت دستیابی به درآمد بیشتر ارزش ملکی را بیهوده بالا و یا پایین می آورند. از طرف دیگر هر ساله پورسانت دریافتی خود را افزایش می دهند. همین عوامل موجب شده است که انتخاب یک مشاور املاک قابل اعتماد کار مشکل و دشواری باشد.

از طرف دیگر تمام اطلاعات مربوط به املاک استان گیلان نمی تواند در یک دفتر مشاور املاک ثبت گردد. بنابراین برای دسترسی داشتن به آمار املاک قابل معامله در کل شهر ها و روستاهای استان گیلان لازم است که فرد به یک مرجع قابل اعتماد و جامع همچون سایت مرکز مشاور ملکیتا مراجعه کند.

در سایت ملکیتا اطلاعات جامعی از تمامی املاک قابل معامله در استان گیلان ارائه شده است. از طرف دیگر میزان حق الزحمه دریافتی این سایت در مقایسه با مشاوران املاک بسیار ناچیز و اندک است. در واقع با مراجعه به این سایت می توان با کمترین هزینه ملک مورد نظر خود را پیدا کرد. این امر برای فروشندگان نیز قابل بسط است. آنها نیز با کمترین بهای پرداختی، مشتریان خود را می یابند.

مشاور املاک حرفه ای گیلان

در استان گیلان املاک بسیار زیادی قابل معامله هستند. بدون شک در سراسر ایران نیز افراد بسیار زیادی تمایل به خرید و یا اجاره ملک در استان گیلان دارند. اما دفاتر مشاور املاک تنها بخش محدودی از املاک را می توانند پوشش دهی کنند. در واقع هر دفتر مشاور املاکی تنها در محدوده تعریف شده خود قادر به معامله است. این امر شاید از نظر افراد بومی بلامانع باشد اما وقتی معاملات مشمول طیف وسیعی تری می شود بدون شک مشکل زا خواهد بود.

افرادی غیر بومی که قصد انجام معامله ملک در استان گیلان را دارند نمی توانند به درستی رنج و کیفیت یک ملک را ارزیابی کنند. در واقع آنها افرادی با بودجه مشخص هستند که می خواهند به بهترین ملک دسترسی پیدا کنند. این دست از افراد اگر بخواهند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند باید هزینه و وقت بسیار زیادی را صرف جستجو کنند.  

بسیاری از افراد فعال در شغل خرید، فروش و اجاره املاک،  تخصص کافی در حوزه کاری خود ندارند. آنها تنها به منظور سودآوری، این شغل را انتخاب کرده اند. به همین دلیل خدمات ارائه شده توسط آنها چندان مورد تایید نیست. از طرف دیگر همانطور که گفته شد زمانی یک مشاور املاک را می توان حرفه ای دانست که برای تمامی مشتریان خود با توجه به بودجه و .... ملک مناسب داشته باشد. همچنین برای تمامی املاک مشتری مناسب داشته باشد. وجود چنین مشاور املاکی در فضای واقعی غیر ممکن است زیرا هیچ مرکز مشاور املاکی نمی تواند به اطلاعات املاک یک استان دسترسی داشته باشد.

 بنابراین برای دسترسی پیدا کردن به اطلاعات جامع املاک قابل معامله در استان گیلان باید به سایت ملکیتا مراجعه کرد. سایت ملکیتا یک مرکز مشاور کاملا حرفه ای آنلاین است. در این سایت به تمامی درخواست های عرضه و تقاضای املاک به خوبی پاسخ داده می شود. به همین دلیل می توان مدعی شد که هیچ مشتری دست خالی بر نمی گردد. همچنین در این سایت امکان مقایسه محله ها و قیمت ها وجود دارد. این امر می تواند حق انتخاب مشتریان و فروشندگان را بیش از پیش کند.

اتحادیه صنف مشاور املاک گیلان

اتحادیه صنف مشاور املاک گیلان

کمتر کسی پیدا می شود که یک بار به استان گیلان سفر کرده باشد و عاشق این استان نشده باشد. دسترس پذیری آسان به دریا و جنگل در کنار بافت تاریخی آن موجب شده است که تمامی ایرانی ها شیفته ی این استان همیشه سرسبز باشند. به همین دلیل افراد بسیاری به منظور بهره بردن از طبیعت بکر و آب و هوای عالی قصد خرید ملک را در این استان دارند. این در حالی است که بومیان منطقه نیز به طور مداوم در حال معاملات ملکی هستند. همین امر موجب افزایش تعداد مشاوران املاک استان گیلان شده است. مشاوران در ازای دریافت درصد مشخصی سود از معامله، به شکل گیری آن کمک می کنند. اما میزان دستمزد و شیوه فعالیت آنها مستلزم نظارت دقیق و موشکافانه ای است. زیرا معامله املاک بستر مناسبی را برای سودجویی افراد سودجو فراهم کرده است.

اتحادیه صنف مشاور املاک گیلان علاوه بر تعیین تعرفه های معامله، اصول اخلاقی مربوط به این شغل را نیز تعریف کرده است. بنابراین تمامی مشاوران املاکی که در این اتحادیه عضو هستند موظفند علاوه بر پیروی از نرخ تصویب شده از قوانین اخلاقی این مجموعه نیز تبعیت کنند. این امر شامل فعالیت های مجازی مشاوران املاک نیز می شود. سایت مشاور املاک ملکیتا یکی از اعضای اتحادیه صنف مشاور املاک گیلان است. بنابراین می توان به قانونمند بودن معاملات این سایت ایمان داشت.

 از طرف دیگر با توجه به شرایط ناپایدار اقتصادی، این سایت کمترین دستمزد را نسبت به سایر مشاوران املاک دریافت می کند. همچنین تمامی هزینه های مربوط به بازاریابان را نیز خود مجموعه پرداخت می کند. بنابراین کسانی که قصد اجاره، خرید و فروش خانه، آپارتمان، زمین کشاورزی، باغ و ... را دارند می توانند با مراجعه به این سایت از یک معامله ارزان و حرفه ای بهره ببرند.

هزینه مشاور املاک گیلان

همواره سکونت در مناطق توریستی و پر جاذبه وسوسه کننده است. بسیاری از استان های ایران جنبه توریستی دارند اما در این بین استان گیلان یک استثناء به تمام معنا است. داشتن یک طبیعت بکر همچون جنگل، دریا، آبشار و ... در کنار یک تاریخ عمیق و جامع  از ویژگی های این استان همیشه سبز است. بنابراین در بازار معاملات املاک استان گیلان می توان شاهد معاملات گوناگون توسط افراد غیر بومی بود. اصولا افراد بومی از نرخ و یا ارزش املاک در مناطق مختلف آگاهی دارند. اما افراد غیر بومی در این حوزه تخصص کافی ندارند به همین دلیل به راحتی طعمه افراد سودجو می شوند.

پتانسیل بالای معامله املاک در استان گیلان موجب شده است که افراد زیادی در حوزه مشاور املاک مشغول به فعالیت باشند. در واقع مشاوران املاک وظیفه دارند که املاک مختلف را بر اساس مساحت، مکان قرار گیری و ... قیمت گذاری کنند و برای آنها بهترین مشتریان را پیدا کنند. از طرف دیگر به خریداران و مستاجران نیز در جهت دستیابی به یک ملک ارزان و باکیفیت مشاوره دهند. بدون شک ارائه این خدمات با دریافت دستمزد همراه است. هزینه مشاور املاک اصولا درصدی از مبلغ معامله است.

اما این درصد در بسیاری از مواقع توسط افراد سودجو تغییر داده می شود. به همین دلیل در بازار معاملات ملک در استان گیلان می توان شاهد دستمزدهای مختلفی بود. بنابراین لازم است که مراجعه به یک مرکز مشاور معتبر همچون ملکیتا در اولویت هر امری قرار گیرد.  دستمزد ارائه خدمات مشاوره در این سایت، در مقام مقایسه با دیگر دفاتر مشاور املاک، بسیار ناچیز و اندک است. از طرفی معامله در سطح اینترنتی محدودیت های زمانی و مکانی را از بین برده است. پس هر کسی می تواند به راحتی طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به اجاره، خرید و فروش ملک دسترسی پیدا کند.

 دوره های آموزشی مشاور املاک گیلان 

دوره های آموزشی مشاور املاک گیلان

زندگی در استان گیلان بدون شک یک تجربه دلنشین و جذاب است. این تجربه برای هر فردی بنا بر سلیقه فردی می تواند متفاوت باشد. به طور مثل برخی از افراد تمایل دارند اوقات خود را در نزدیکی دریا سپری کنند و برخی دیگر به جنگل علاقه دارند. این در حالی است که بسیاری زندگی روستایی را می پذیرند و برخی دیگر زندگی شهری را . این تفاوت سلیقه ای موجب شده است که تمامی املاک استان گیلان خواهان داشته باشند. اما بدون شک ارزش این املاک با یکدیگر برابر نیست. هرگز نمی توان قیمت یک باغ پر میوه را با یک زمین بکر یکی دانست. یا خانه های مناطق خوب هرگز با خانه های مناطق پایین در یک رنج قیمتی نیستند.

ارزش گذاری ملک امری کاملا تخصصی است که کمتر کسی از پس آن بر می آید. همچنین علاوه بر دانش نظری و تجربی لازم است که افراد فعال در این حوزه از انصاف بالایی نیز برخوردار باشند. در واقع آنها نباید منافع شخصی خود را در ارزش گذاری املاک دخیل کنند. بنابراین بر خلاف باور عمومی آغاز فعالیت در حوزه مشاور املاک مستلزم پشت سر گذاشتن دوره های مختلف آموزشی است. در این دوره ها شیوه های ارزش گذاری املاک، جذب مشتری، شکل دهی به معامله، تعیین دستمزد منصفانه و ... آموزش داده می شود. در واقع افراد حاضر در این دوره ها می آموزند که چگونه یک معامله منصفانه را در درست ترین جهت ممکن پیش ببرند.

تنوع ملکی استان گیلان بسیار بالا است، همچنین برای تمامی املاک این استان مشتریان بومی و غیر بومی وجود دارد. بنابراین می توان گفت حضور در دوره های آموزشی مشاور املاک گیلان امری الزامی و ضروری است. در سایت ملکیتا نه تنها شرایط برای معاملات املاک اعم از خانه، زمین، باغ و ... فراهم شده است بلکه می توان به آموزش های جامعی در خصوص مشاور املاک دست یافت. در واقع این سایت به صورت دوره ای جلسات آموزشی برگزار می کند که با حضور در آن می توان شیوه های حرفه ای بودن را آموخت. بدون شک فعالیت در سطح حرفه ای نه تنها موجب افزایش اعتبار می شود بلکه میزان درآمد زایی را چندین برابر می کند.

 

 

 

هموطنان عزیزوگرامی لطفاًنظرات خودتان را باماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support