بهترین مشاور املاک اراک برای رهن و اجاره و خرید و فروش ملک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

بهترین مشاور املاک اراک برای رهن و اجاره و خرید و فروش ملک

آژانس ها ومشاورین املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

9 ماه پیش 69234 بازدید
بهترین مشاور املاک اراک برای رهن و اجاره و خرید و فروش ملک

در این مقاله چی میخوانیم؟


مشاور املاک اراک

اراک به عنوان یکی از بهترین شهرهای کشور ایران برای سکونت شناخته می شود که در حال حاضر امکان رهن و اجاره ملک مسکونی و تجاری در این شهر وجود دارد. مهم ترین کاری که یک مشاور املاک اراک باید انجام دهد، ارائه پیشنهادهای مناسب به مردم است. بسیاری از مردم پس از اینکه قصد خرید و فروش مسکن و یا رهن و اجاره آن را دارند، نمی دانند دقیقا به چه شکل این امور را انجام دهند. در حالی که مشاور املاک اراک وظیفه دارد مردم را برای دریافت پیشنهادهای مختلف کمک کند.

مشاور املاک اراک خدمات خود را در زمینه های مختلف به مردم ارائه می کند. اولین خدمت ارائه شده توسط یک مشاور املاک خوب در اراک، دریافت پیشنهادهای فروشندگان و اجاره دهندگان ملک است. در واقع، مشاور املاک خوب در اراک می بایست که این پیشنهادها را دریافت کند و آن ها را طبقه بندی نماید.

دومین خدماتی که از سوی مشاور املاک در اراک ارائه می شود، ارائه پیشنهادهای مختلف برای خرید و یا رهن و اجاره ملک به مردم است. در صورتی که مردم شرایط خوبی برای خرید ملک و رهن و اجاره آن داشته باشند، مشاور املاک می بایست در رابطه با جزئیات ملک صحبت کند و به عنوان یک واسطه برای معامله عمل کند.

بنابراین، وجود مشاور املاک در اراک ضروری و حیاتی است. ولی افرادی که قصد خرید و فروش ملک و رهن و اجاره آن را دارند، می بایست تا حد امکان به مشاورین املاک خوب مراجعه کنند تا بتوانند از بهترین پیشنهادها برای خرید و فروش ملک بهره مند شوند. در حال حاضر، تعداد مشاورین املاک فعال در اراک کم نیست و همین موضوع دقت خاصی را برای انتخاب یکی از این مشاورین املاک می طلبد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

بهترین مشاور املاک اراک

 شاید برای شما این سوال مطرح شود که بهترین مشاور املاک در اراک کدام است؟ در حال حاضر، تعداد مشاورین املاکی که در شهر اراک اقدام به ارائه خدمات مختلف می کنند، کم نیستند. همین موضوع ایجاب می کند که افراد به دنبال بهترین مشاور املاک در اراک بگردند. بهترین مشاور املاک در اراک، می تواند خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کند و با کمترین بهره و سود، معامله را انجام دهد. برخی از مشاورین املاک در اراک هزینه بسیار زیادی برای انجام معامله های مسکن دریافت می کنند. ولی واقعیت این است که مشاورین املاک می بایست پیرو تعرفه هایی باشند که در اتحادیه صنف مشاورین املاک تعیین شده است.

بهترین مشاور املاک در اراک می بایست خدمات خود را به صورت دلسوزانه به مردم ارائه کند. افرادی که به علت شرایط خاص خودشان، قادر به خروج از منزل نیستند و می خواهند به صورت آنلاین اقدام به استفاده از خدمات مشاور املاک کنند، می بایست به سایت های اینترنتی مشاور املاک مراجعه کنند. ملکیتا به عنوان یکی از بهترین مشاورین املاک در کشور ایران محسوب می شود که خدمات خود را در شهرهای مختلف از جمله اراک ارائه می کند.

ملکیتا می تواند آگهی های مربوط به فروش ملک و اجاره و رهن آن ها را دریافت کند. سپس افرادی که قصد خرید و یا رهن و اجاره ملک را دارند، می توانند آگهی های موجود در ملکیتا را مشاهده کنند و در نهایت یکی از بهترین این آگهی ها را انتخاب کنند.

ملکیتا به عنوان یکی از بهترین مشاورین املاک در اراک توانسته است نظر بسیاری از افراد به را خود جلب کند. در حال حاضر، می توان به جای مراجعه حضوری به مشاورین املاک مختلف در اراک و سر زدن به محله های مختلف، از ملکیتا برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود کمک بگیرید.

 

مشاور املاک اینترنتی اراک

در گذشته هیچ کس تصور نمی کرد که بتوان خدمات مربوط به مشاورین املاک را به صورت غیر حضوری دریافت کرد. به هر حال در گذشته، همه خدمات مربوط به مشاور املاک اراک به صورت حضوری انجام می شد و همین موضوع زمان زیادی را از افراد می گرفت. حتی بسیاری از مردمی که قصد خرید و فروش ملک در اراک و یا رهن و اجاره ملک های مختلف در اراک را دارند، ساکن خود اراک نیستند و از یک شهر دور قصد ورود به اراک را دارند.

رفت و آمد کردن به شهر اراک برای پیدا کردن ملک مورد نظر، برای این افراد زمان بر و هزینه بر است. به همین خاطر، لازم است که افراد حتما از خدمات مشاورین املاک اینترنتی اراک کمک بگیرند. در حال حاضر، بسیاری از خدمات مربوط به مشاورین املاک اراک به صورت اینترنتی و غیر حضوری ارائه می شوند و همین موضوع محدودیت های لازم را برای دریافت خدمات از مشاورین املاک برداشته است.

یک مشاور املاک اینترنتی در اراک می بایست خدمات خود را به بهترین شکل ارائه کند. جلب اعتماد مردم یکی از وظایف اصلی مشاور املاک اینترنتی در اراک محسوب می شود که باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر، کلیه خدمات مربوط به مشاورین املاک اینترنتی در اراک در ملکیتا ارائه می شود. افرادی که برای مراجعه حضوری به اراک مشکل دارند و می خواهند در کمترین زمان ممکن، ملک مورد نظر خود را پیدا کنند می بایست به سراغ مشاور املاک اینترنتی اراک بروند.

لازم به توضیح است که مشاورین املاک در اهواز معمولا به صورت حضوری کار می کنند و کمتر مشاور املاکی را می توان پیدا کرد که به صورت غیر حضوری و آنلاین خدمات خود را ارائه نماید.

مشاور املاک آنلاین اراک

مشاور املاک آنلاین اراک

مشاور املاک آنلاین اراک مانند ملکیتا می تواند به بهترین شکل خدمات خود را به مردم ارائه کند. شاید در گذشته هیچ کس تصور نمی کرد که بتوان به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به خرید و فروش ملک در اراک نمود. ولی در حال حاضر، این موضوع امکان پذیر شده است. مشاور املاک آنلاین در اراک مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد که در ادامه به این مزیت ها اشاره می کنیم.

برای اینکه به آگهی های رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در شهر اراک دسترسی داشته باشید، نیاز است که حتما و حتما به مشاورین املاک مختلف مراجعه کنید. ولی با مشاور املاک آنلاین در اراک، این مشکل رفع شده است و شما بدون مراجعه حضوری به تک تک مشاورین املاک، به آگهی های مختلف دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که در یک شهر دیگر زندگی می کنید و در حال حاضر می خواهید به اراک سفر کنید، رفت و آمد برای شما جهت پیدا کردن یک ملک سخت می شود. ولی با ملکیتا می توان به صورت اینترنتی و غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ملک مورد نظر را پیدا کرد.

برای اینکه بتوانید ملک مسکونی و یا تجاری مورد نظر خود را رهن و اجاره و یا خرید و فروش کنید، می بایست به مشاورین املاک مختلف در اراک مراجعه کنید. این کار باعث می شود که هر روز نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی داشته باشید و رفت و آمد برای شما سخت باشد. همچنین، در صورتی که زمان کافی برای انجام این امور نداشته باشید، کار برای شما سخت می شود. این در حالی است که مشاور املاک آنلاین اراک، این مشکل را برای شما رفع کرده است.

 

تعرفه مشاور املاک در اراک

مشاور املاک در اراک به عنوان یک منبع درآمد، می بایست در وسط معامله قرار گیرد و هزینه دریافت کند. تعرفه مشاور املاک در اراک باید بر اساس نرخ و تعرفه ای باشد که از سوی اتحادیه صنف مشاورین املاک اراک تعیین شده است. در سال های گذشته، بسیاری از مشاورین املاک از این تعرفه ها تبعیت نمی کردند. ولی با وجود سامانه ثبت معاملات مسکن، در حال حاضر اکثر مشاورین املاک در اراک، مجبور هستند که از این تعرفه ها تبعیت کنند.

تمامی افرادی که قصد خرید و فروش ملک و یا رهن و اجاره منزل را دارند، می بایست در رابطه با تعرفه مشاور املاک در اراک اطلاعات کافی داشته باشند. زیرا به هر حال مشاورین املاک در اراک به منظور ارائه خدمات، می بایست بر اساس همین تعرفه از شما مبلغ دریافت کنند.

تعرفه مشخص شده برای هر یک از مشاورین املاک در اراک بستگی به نوع معامله دارد. معامله های خرید و فروش ملک مسکونی و یا تجاری، دارای تعرفه مشخصی می باشند و معامله های رهن و اجاره املاک دارای تعرفه خاص خودشان خواهند بود.

تعرفه مشاور املاک در اراک یک مبلغ مشخص است که از دو طرفین قرارداد دریافت می شود. در واقع، یک طرف قرارداد باید نیمی از کل تعرفه مشاور املاک و یک طرف دیگر قرارداد نیمی دیگر از کل تعرفه مشاور املاک را پرداخت کند. بنابراین، کل تعرفه توسط یک فرد قابل پرداخت نخواهد بود و لازم است که این مبلغ در میان دو طرف تقسیم شود.

در حال حاضر، بسیاری از مردم در رابطه با تعرفه های مشاورین املاک در اراک اطلاعات کافی دارند و همین موضوع برای آن ها مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. هزینه دریافت شده از سوی ملکیتا مطابق با تعرفه هایی است که از سوی اتحادیه صنف مشاورین املاک اراک تعیین گردیده است.

 

تلفن مشاور املاک در اراک

مشاور املاک در اراک می تواند با ارائه خدمات تلفنی به مردم، خدمات خود را راحت تر به مردم ارائه کند. بسیاری از مردم مشغله های کاری زیادی دارند و نمی توانند برای مشاهده هر آگهی و یا سوال پرسیدن در رابطه با جزئیات آن، با هر یک از مشاورین املاک در اراک به صورت حضوری مراجعه کنند. همین موضوع باعث شده است که افراد به دنبال مشاورین املاک مختلف در اراک باشند که خدمات خود را به صورت تلفنی ارائه می کنند.

ملکیتا به عنوان یکی از بهترین گروه های مشاورین املاک در کشور محسوب شده که خدمات خود را با روش های مختلفی به مردم ارائه می کند. کاربرانی که به علت شرایط خودشان قادر به استفاده از خدمات حضوری نمی باشند، می توانند با گروه مشاورین املاک در اراک کمک بگیرند. در حال حاضر، خدمات ارائه شده در ملکیتا به گونه ای هستند که هم برای خریدار و هم برای فروشنده سودمند می باشند.

تلفن مشاور املاک در اراک را در جدول زیر ذکر می کنیم. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه رهن و اجاره ملک در اراک و یا خرید و فروش مسکن در این شهر را دارید، می توانید با هر یک از تلفن های زیر در تماس باشید. همچنین، در صورت نیاز به در ارتباط بودن با کارشناسان ملکیتا، می توانید به صورت اینترنتی از شماره واتس آپ ملکیتا کمک بگیرید تا کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن، به سوال های شما پاسخ دهند.

در ارتباط بودن با ملکیتا در بسیاری از ساعات شبانه روز امکان پذیر است و همین موضوع محدودیت استفاده از خدمات حضوری مشاورین املاک در اراک را رفع می کند.

شماره تلفن های مشاورین املاک اراک

شماره تماس دفتر تهران ملکیتا

شماره تماس دفتر اصفهان ملکیتا

شماره واتس آپ ملکیتا

02141406424

03191009100

09391009100

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال تلگرام مشاور املاک اراک

کانال تلگرام مشاور املاک اراک

مشاور املاک اهواز به عنوان یک واسطه میان فروشنده و خریدار عمل می کند. در واقع، بدین گونه می توان توضیح داد که فرد فروشنده ملک مورد نظر خودش را به مشاور املاک اراک ارائه می کند. پس از آن، مشاور املاک اراک می بایست پیشنهاد ملک را طبقه بندی کند و در لیست آگهی های خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک قرار دهد. در صورتی که همه این مراحل به درستی انجام شود، می توان انتظار داشت که به سرعت کار خرید و فروش ملک انجام شود. در حال حاضر، امکان دسترسی به این خدمات از طریق برخی از کانال های تلگرام مشاور املاک در اراک وجود دارد.

بسیاری از افراد علاقه مند هستند که به جای ارتباط تلفنی با مشاورین املاک اینترنتی اراک، از طریق کانال تلگرام و یا گروه واتس آپ، به بسیاری از خدمات دسترسی داشته باشند. همین موضوع ایجاب می کند که افراد به کانال تلگرام مشاور املاک اراک دسترسی داشته باشند.

ملکیتا به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان آگهی های رهن و اجاره و خرید و فروش ملک در اراک محسوب می شود که خدمات خود را در حوزه های مختلف ارائه می کند. بسیاری از افراد علاقه مند هستند که از کانال تلگرام مشاور املاک اراک کمک بگیرند و آگهی های مربوط به رهن و اجاره و خرید و فروش ملک را از طریق این کانال تلگرام دریافت کنند. ولی در حال حاضر، ملکیتا دارای کانال تلگرام نمی باشد. افرادی که علاقه مند هستند اخبار و اطلاعیه های مربوط به ملکیتا را از شبکه های اجتماعی دریافت کنند، می توانند از صفحه اینستاگرام ملکیتا استفاده نمایند. در جدول زیر آدرس مربوط به صفحه اینستاگرام ملکیتا را ذکر کرده ایم. شما می توانید با دنبال کردن این صفحه، از بسیاری از اطلاعات مفید برای رهن و اجاره و خرید و فروش ملک، بهره مند شوید.

آدرس پیج اینستاگرام ملکیتا

melkita.ir

 

ثبت نام مشاور املاک اراک

در حال حاضر، روند مربوط به دریافت خدمات از مشاورین املاک اراک سخت شده است و همین موضوع ایجاب می کند که مشاورین املاک حرفه ای در این زمینه روی کار بیایند. برای اینکه یک دفتر مشاور املاک در اراک تاسیس شود، لازم است که تمامی مراحل مربوط به دریافت مجوزها انجام شود. در غیر این صورت، امکان ثبت دفتر مشاور املاک در اراک وجود ندارد.

موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد این است که ثبت نام مشاور املاک در اراک، باید با روش های اصولی و از طریق سایت های معتبر انجام شود. با توجه به اینکه ملکیتا در شهرهای مختلف کشور فعالیت می کند، نیاز به نمایندگان مختلف دارد. از این رو افرادی که به شغل مشاور املاک علاقه مند هستند و یا در حال حاضر در این شغل فعال می باشند، می توانند در سایت ملکیتا ثبت نام نمایند.

ثبت نام در سایت ملکیتا باعث می شود که شما بتوانید به راحتی در یک مجموعه فعال در زمینه مشاورین املاک فعالیت کنید. این کار موجب می شود که روند رسیدن به سود برای شما بسیار سریع تر انجام شود. بنابراین، اگر مشکلی برای شروع فعالیت خود در این شغل دارید، می توانید از طریق ملکیتا کار خودتان را آغاز کنید.

در حال حاضر، امکان ثبت نام مشاور املاک در اراک برای بسیاری از افراد وجود دارد. هر چند که ملکیتا برای ارائه خدمات به مردم حساس است و درخواست ثبت نام تمامی مشاورین املاک را تایید نمی کند. با این حال می توان با دسترسی راحت تر به خدمات غیر حضوری ملکیتا، کار خود را در حوزه مشاور املاک در اراک آغاز نمود. پس اگر علاقه مند به کار مشاور املاک در اراک می باشید و می خواهید درآمد خوبی داشته باشید، ثبت نام در ملکیتا را فراموش نکنید!

 

حق الزحمه مشاور املاک اراک

یکی از سوالاتی که برای خریداران و فروشندگان ملک مسکونی و یا تجاری در اراک پیش می آید این است که حق الزحمه مشاور املاک در اراک چقدر است؟ به طور کلی، هر یک از مشاورین املاک یک حق کمیسیونی را از سوی طرفین قرارداد دریافت می کنند. این حق کمیسیون به عنوان حق الزحمه مشاور املاک اراک محسوب می شود. لازم است که هر یک از طرفین قرارداد در رابطه با حق الزحمه مشاور املاک اراک مطلع باشند تا هزینه زیادی پرداخت نکنند.

حق الزحمه مشاور املاک در اراک برای خرید و فروش ملک متفاوت از رهن و اجاره ملک مسکونی می باشد. در صورتی که افراد به دلایل مختلفی قادر به پرداخت حق الزحمه نباشند، معامله ای صورت نخواهد گرفت. زیرا این حق الزحمه حق مشاورین املاک می باشد.

حق الزحمه خرید و فروش ملک باید توسط فرد خریدار و فروشنده پرداخت گردد. در حال حاضر، امکان خرید و فروش ملک بدون پرداخت این هزینه وجود ندارد. برای ملک هایی که تا سقف یک و نیم میلیارد تومان به فروش می روند، هر یک از طرفین قرارداد می بایست 0.20 درصد از کل مبلغ معامله را به عنوان حق کمیسیون پرداخت کنند.

در صورتی که خرید و فروش ملک بیش از مقدار تعیین شده باشد، حق الزحمه به اندازه 0.15 درصد از کل مبلغ قرارداد و معامله برای هر یک از طرفین می باشد.

حق الزحمه اجاره ملک مسکونی، تجاری و اداری در اراک باید بر اساس نرخ نامه اتحادیه دریافت شود. طبق نرخ نامه جدید مشخص شده است که حق الزحمه اجاره ملک برابر یک چهارم کل اجاره ملک در یک ماه است. البته این مبلغ، برای یکی از طرفین قرارداد تعیین می گردد. بنابراین، در کل لازم است که نیمی از اجاره یک ماه به صورت جمعی توسط فرد مستاجر و موجر پرداخت شود. ولی با این تفاوت که فرد موجر باید به اندازه 60 درصد حق کمیسیون و فرد مستاجر می بایست به اندازه 40 درصد حق کمیسیون را پرداخت کند.

مشاور املاک حرفه ای اراک 

مشاور املاک حرفه ای اراک

مشاور املاک اراک می بایست بتواند خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه کند. در حال حاضر، بسیاری از شهرها و استان های کشور دارای تعداد زیادی مشاورین املاک می باشند. به حدی که هر یک از محله های شهر حداقل دارای یک دفتر مشاور املاک خواهد بود. از این رو لازم است که افراد تا حد ممکن، به دفاتر مشاورین املاکی مراجعه کنند که خدمات خود را به صورت حرفه ای به مردم ارائه می کنند.

در گذشته، دفاتر مشاورین املاک به صورت حرفه ای تاسیس می شدند و افراد در این زمینه تجربه کافی داشتند. ولی با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای کسب درآمد به این شغل وارد شده اند، ارائه حرفه ای خدمات عملا امکان ناپذیر شده است. زیرا این افراد تجربه و دانشی برای ارائه خدمات حرفه ای به مردم ندارد!

یک مشاور املاک حرفه ای در اراک می بایست خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه کند. در واقع، یک مشاور املاک می بایست در رابطه با شرایط فرد خرید و فرد فروشنده اطلاعات کافی کسب کند و بر اساس تک تک این شرایط، به افراد ملک پیشنهاد دهد. بسیاری از مشاورین املاک فقط مردم را سردرگم می کنند و نمی توانند بهترین خدمات را به مردم ارائه نمایند.

در حال حاضر، مشاور املاک اراک ملکیتا به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین مشاورین املاک به شما خدمات ارائه می کند. در صورتی که با دغدغه خاصی مواجه هستید و به دنبال یک ملک تجاری، منزل مسکونی، آپارتمان و ... در هر یک از محله های اراک می باشید، می توانید از خدمات مربوط به ملکیتا کمک بگیرید. ملکیتا با کمک به مردم جهت پیدا کردن ملک مورد نظرشان، توانسته است به عنوان یکی از حرفه ای ترین مشاورین املاک در اراک محسوب شود.

 

اتحادیه صنف مشاور املاک اراک

هر یک از مشاورین املاکی که در کشور ایران وجود دارند، دارای یک اتحادیه صنف مشاور املاک می باشند. شهر اراک نیز مانند دیگر شهرهای کشور ایران دارای اتحادیه صنف مشاور املاک اراک می باشد. افرادی که علاقه مند هستند از خبرها و اطلاعیه های مربوط به مشاور املاک اراک بهره مند شوند، می توانند از اتحادیه صنف مشاور املاک اراک کمک بگیرند. در حال حاضر و در بسیاری از موارد می توان از بهترین خدمات مشاورین املاک استفاده کرد. زیرا همه مشاورین املاک در اراک، زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کنند.

اتحادیه صنف مشاور املاک اراک دارای خدمات مختلفی است. این اتحادیه به عنوان یک نظارت گر بر روی مشاورین املاک در اراک عمل می کند و بر روی تعرفه ها و هزینه های دریافتی توسط مشاورین املاک نظارت می کند. کلیه طرفین قراردادها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرخ نامه کمیسیون مشاورین املاک به سایت اتحادیه صنف مشاور املاک در اراک مراجعه کنند.

در حال حاضر، بسیاری از خدمات مربوط به اتحادیه صنف مشاورین املاک اراک از طریق سایت اتحادیه انجام می شوند. افرادی که به علت شرایط خودشان می خواهند بیشتر در رابطه با این اتحادیه و خدمات آن اطلاعات کسب کنند، می توانند به سایت اتحادیه صنف مشاور املاک در اراک مراجعه کنند.

در حال حاضر، امکان دریافت نرخ نامه و ثبت شکایات در اتحادیه صنف مشاور املاک اراک وجود دارد. برای این کار لازم است که افراد به سایت arakamlak.com مراجعه نمایند و به هر یک از خدماتی که به آن نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند. امکان دسترسی به اخبار، گالری تصاویر و موضوعات مختلف دیگر از طریق سایت این اتحادیه برای افراد وجود دارد.

 

هزینه مشاور املاک اراک

مشاورین املاک اهواز بر اساس حق کمیسیونی که از افراد دریافت می کنند، دارای درآمد می باشند. به همین خاطر، لازم است که افراد حتما هزینه مشاور املاک اراک را پرداخت کنند. طبق توضیحات داده شده در بخش حق الزحمه مشاور املاک اراک، هزینه مشاور املاک اراک باید طبق همین حق الزحمه پرداخت شود. در واقع، هیچ یک از مشاورین املاک در اراک، حق دریافت بیش از مقدار ذکر شده را ندارند.

البته در برخی از موارد، برخی از مشاورین املاک از این نرخنامه پیروی نمی کنند و یا 9 درصد مالیات را به هزینه ذکر شده اضافه می کنند. طبق توضیحات داده شده، هزینه مشاور املاک اراک می تواند بر اساس نوع ملک و مبلغ ملک متفاوت باشد.

در مواردی که خرید و فروش ملک به صورت قولنامه ای انجام شود، مشاورین املاک حق دریافت 60 درصد از کل حق کمیسیون را دارند. به همین خاطر، بسیاری از مشاورین املاک علاقه مند به معامله ملک های قولنامه ای نمی باشند. موضوع حائز اهمیتی که وجود دارد، هزینه مشاور املاک در اراک در صورت فسخ کردن قرارداد می باشد.

در صورتی که قرارداد با رضایت طرفین 24 ساعت قبل از قرارداد، فسخ شود هم فرد خریدار و هم فرد فروشنده می بایست به اندازه 50 درصد از حق کمیسیون را به مشاور املاک پرداخت کنند. بنابراین، فسخ کردن قرارداد هم دارای هزینه می باشد و نمی توان با هزینه محدود، قرارداد را فسخ کرد.

طبق همه توضیحات داده شده، فروشنده و خریدار می بایست همکاری لازم را با فرد مشاور املاک برای پرداخت هزینه ها داشته باشند. زیرا به هر حال این فرد در این حوزه فعالیت می کند و همچنین، در این حوزه درآمد دارد. البته در صورتی که یک مشاور املاک مبلغ بسیار زیادی را برای عقد قرارداد میان دو طرفین معامله، دریافت کرد، می توانید از طریق اتحادیه صنف مشاور املاک در اراک، از آن دفتر مشاور املاک شکایت کنید.

دوره های آموزشی مشاور املاک اراک

دوره های آموزشی مشاور املاک اراک

برخی از افراد تصور می کنند که شغل مشاور املاک اراک، یک شغل ساده است و می تواند توسط هر فردی انجام شود. ولی واقعیت این است که این شغل نیز مانند شغل های مختلف دیگر سختی ها و دشواری های خاص خودش را دارد. بدیهی است که هر چقدر یک دفتر مشاور املاک اراک، خدمات خود را به صورت حرفه ای تر ارائه کند؛ مردم بیشتر به آن دفتر مراجعه می کنند.

یک فرد که در حوزه مشاور املاک در اراک فعالیت می کند، می بایست در رابطه با روش های مختلف برای جلب اعتماد فروشنده و خریدار اطلاعات کافی کسب کند. بسیاری از علاقه مندان به شغل مشاور املاک به این موضوع توجهی ندارند و متاسفانه، همین موضوع یک دغدغه برای آن ها ایجاد خواهد کرد.

دوره های آموزشی مشاور املاک اراک برای افرادی که علاقه مند به این شغل می باشند، برگزار می شوند. لازم است که افراد متقاضی برای شرکت کردن در هر یک از این دوره ها، اقدام به ثبت نام در این دوره ها نمایند. ملکیتا به عنوان یکی از برگزار کننده دوره های آموزشی مشاور املاک در اراک، می تواند باعث تربیت نیروهای حرفه ای برای کار مشاور املاک در اراک شود.

در صورتی که به شغل مشاور املاک علاقه مند هستید و قصد تاسیس یک دفتر و یا ثبت نام در ملکیتا را دارید، توصیه می کنیم که ابتدا اقدام به ثبت نام در دوره های آموزشی مشاور املاک در اراک نمایید. با توجه به اینکه هیچ فردی بدون دانش و تجربه، در این شغل حرفه ای نمی شود؛ این دوره ها می توانند گامی موثر برای بهبود روند کسب و کارهای شما باشند. به خصوص اگر شرایط شما برای داشتن این شغل خوب باشد و بتوانید در آینده علم خود را با تجربه خودتان آمیخته کنید.

 

هموطنان گرامی لطفاًنظرات خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

 
ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support