افزایش مداوم قیمت مسکن/نهضت ملی مردم را خانه دار خواهد کرد؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

افزایش مداوم قیمت مسکن/نهضت ملی مردم را خانه دار خواهد کرد؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17198 بازدید
افزایش مداوم قیمت مسکن/نهضت ملی مردم را خانه دار خواهد کرد؟

سید محمود فاطمی، کارشناس ارشد مسکن در مورد پیش بینی خود از بازار گفت : با توجه به سیاست های دولت مخصوصاً شروع ساخت مسکن ملی است که از شیب تناد بازار کاسته و تعادل برقرار شود، 

او گفت: اگر طرحد نهضت مسکن ملی چه به صورت تحویل زمین و چه به صورت تحویل واحد آپارتمانی شروع شود مخصوصاً در شهرهای بزرگ امکان دارد زیادشدن قیمت متعادل تر شود و سرعت آن کم شود.

بازار در چه شرایطی به سر می برد؟

قیمت مسکن در پایتخت، هر متر واحد مسکونی 48 میلیون و 70 هزار تومان برآورد شده است. تعداد خرید ئ فروش ها هم با وجود اینکه در تمام مناطق افزایش داشته است. خرید و فروش ها در وضعیت مناسبی به سر نمی برد.

افزایش هزینه وام مسکن 

وام مسکن یکی از راه هایی است که مردم با کمک آن می توانند مقداری از هزینه خانه را آماده کنند. تا حدودی هزینه وام افزایش داشته است. برای مجرد های ساکن تهران هزینه خرید اوراق 70 میلیون و 952 هزار تومان می رسد و زوج های تهرانی خرید اوراق مسکن 121 میلیون و 632 هزالر تومان پرداخت می کنند.

وضعیت شروع پروژه نهضت ملی مسکن

عامل عرضه و ساخت مسکن های ملی نیز تاثیر زیادی بر متوسط قیمت نمی گذارد؛ عواملی مانند تورم عمومی، تورم مصالح ساختمانی و زیاد شدن قیمت دلار، هر روز از توان مردم برای خرید مسکن و قدرت سازندگان برای تولید آن می کاهند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support