چه اشخاصی از طرح مسکن ملی حذف شدند؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

چه اشخاصی از طرح مسکن ملی حذف شدند؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 19576 بازدید
چه اشخاصی از طرح مسکن ملی حذف شدند؟

به گزارش مکلیتا، به دلیل عدم توانایی زیاد متقاضیان مسکن ملی برای آورده در گام نخست نهضت ملی مسکن تولید با مشکل روبه رو شد، ازاین رو برای ساخت طرح های مکمل مدنظر گرفته شده است.

به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بازگو کرد: هنوز وارد این مرحله نشده ایم که اشخاصی را از طرح نهضت ملی مسکن حذف کنیم و اشخاصی دیگر را جایگزین کنیم. امیدوار هستیم به هیچ عنوان وارد این مرحله نشویم. زیراکه امیدواریم هزینه ساخت را مدیریت کنیم و تا جایی که می توان کاهش دهیم.

علیرضا جعفری اضافه کرد: ما به شرایط اقتصادی متقاضیانی که در دهک های متعدد جامعه هستند تسلط کامل داریم. بنابراین نباید انتظار بیشتر از توانشان را از آنها داشته باشیم. 

طرح مکمل مسکن ملی چیست؟

جعفری تاکید کرد:  برای کم شدن هزینه های ساخت واحد های مسکن ملی به جستجوی طرح های مکمل هستیم. به همین صورت که بتوانیم با استفاده از کارهایی در بخش های مدیریت منابع، مصالح ساختمانی و ایجاد ظرفیت در خصوص مقیاس تولید انبوه مسکن هزینه را کم تر کنیم و تا جایی که بشود فشار واریزی آورده متقاضیان را کم کنیم.

او با بیان اینکه بسته 100هزار واحدی گام نخست بر اساس منابع و بودجه متقاضیان شکل گرفته است، گفت:  تحلیلی که از وضعیت گام نخست داشتیم بر پایه آورده بود که به دلیل عدم توانایی زیاد متقاضیان در بعضی استان ها، مانعی در تولید مسکن به حساب می آمد.  بدین سبب امیدوار هستیم در طرح های مکمل بتوانیم نیاز هموطنان به مسکن را جوابگو باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید صریح بیان کرد: تا آخر امسال باید عرضه قابل توجه مسکن را در کشور داشته باشیم. در نشستی  که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم قول آن را دادیم که علاوه بر طرح های مسکن مهر و اقدام ملی، به منظور تایید توانایی و  اراده انقلابی 1000واحد نیز از پروژه های نهضت ملی مسکن که امسال کلنگ اجرای آنها زده شده را تا پایان همین سال تحویل دهیم.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support