قیمت مسکن امروز 15 آبان 1401/جایگاه جدید مستاجرها کجاست؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن امروز 15 آبان 1401/جایگاه جدید مستاجرها کجاست؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15725 بازدید
قیمت مسکن امروز 15 آبان 1401/جایگاه جدید مستاجرها کجاست؟

به گزارش ملکیتا، قیمت مسکن امروز 15 آبان 1401 آپارتمان های 15 تا 20 ساله را در تهران بازبینی کرده است .                                                                           

به نقل از ملکیتا،  جایگاه جدید مستاجرهای تهرانی شناسایی شد. بررسی ها و تحقیقات میدانی از جدیدترین وضعیت بازار اجاره در منطقه های مختلف شهر تهران از بررسی و شناسایی بازار واحدهای با عمربنای زیاد (آپارتمان های مسن) به عنوان جایگاه جدید مستاجرها خبر می دهد.

 بازبینی ها و بیانات واسطه های خرید و فروش های ملکی نشان می دهد پاییز سال جاری درخواست برای اجاره واحدهای مسکونی با عمربنای بالاتر میان جست و جوگرها و تقاضا کننده های این بازار افزایش یافته است. دلیل این موضوع زیاد شدن شدید اجاره بها و تلاش مستاجرها برای پیدا کردن آپارتمان های با اجاره بهای مناسب تر بسته به فایل های موجود در بازار است.

قیمت اجاره بها در پایتخت 

بعضی از مستاجرها که تمایلی به تغییر منطقه سکونت خود ندارند اما سال جاری توان تامین اجاره بهای پیشنهادی موجران را ندارند،سعی می کنند با ورود به بازار واحد های مسکونی مسن تر که سطح اجاره بهای آن به دلیل بالا بودن سن بنا، کمتر از واحدهای با عمربنای کم است، در منطقه محل سکونت خود باقی بمانند.

بخش دیگری از مستاجرها از ماه های قبل به دلیل ناتوانی در تامین اجاره بهای اعلام شده موجران در امسال، به مناطق پایین تر کوچ کرده و در واحدهرای با اجاره بهای کمتر مستقر شده اند. تحقیقات نشان می دهد اینک سطح اجاره بهای واحد های مسن تر (واحد های با عمربنای 15 سال به بالا)،نسبت به آپارتمان های نوساز و کم سن و سال بین 10تا 20درصد کمتر است.

بعلاوه بالاتر بودن عمر این بناها، از آنجا که بخش زیادی از این واحدها از یک یا چند امکانات بی بهره هستند که این امکانات شامل پارکینگ، آسانسور و... هستند، سطح اجاره بهای آنها با اجاره واحدهای دیگر فاصله دارد.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support