خبر تازه برای متقاضیان وام مسکن روستایی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

خبر تازه برای متقاضیان وام مسکن روستایی

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18504 بازدید
خبر تازه برای متقاضیان وام مسکن روستایی

به گزارش ملکیتا، معاون بنیاد مسکن گفت: تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی که شهریورماه به تصویب رسید شرایطی داشت که دریافت وام را مقداری سخت تر می کرد، بنابراین پیشنهاد تسهیل شروط را به دولت دادیم که 8 آبان به تصویب رسید و منتظر ابلاغ آن هستیم.

ایسنا نوشت، مجید جودی بیان کرد:  شهریورماه سال جاری تسهیلات 200میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در هیات دولت به تصویب رسید. اما شروطی داشت که مقداری شرایط دریافت را برای تقاضا کنندگان سخت می کرد. سابقه سکونت پنج ساله و معرفی ضامن از شرایط آن بود. بنابراین ما پیشنهاد دادیم برخی از شروط تسهیل شود که روز 8 آبان1401 درهیات دولت مصوب شد.

او افزود: در حال حاضرپرداخت وام بر پایه و اساس مصوبه شهریورماه است که تا کنون 10 هزار نفر به سیستم بانکی معرفی و حدود 180 نفر تسهیلات را دریافت کرده اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن روشن ساخت: در مصوبه جدید شرط سکونت پنج ساله حذف شده است. هم چنین تقاضا کنندگان می توانند با ضمانت زنجیره ای وام را دریافت کنند. به ساکنان شهرهای کمتر از 25 هزار نفر پرداخت تسهیلات نیز تایید شده است.

جودی بیان کرد:  این مصوبه در دولت است که منتظر اعلام آن هستیم. فعلاً تسهیلات براساس مصوبه شهریورماه اجرا می شود. یعنی 200 میلیون تومان پرداخت می شود اما همان طور که گفتم شرایط خاصی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر اعلام کردیم تقاضاکنندگان وام 100 میلیون تومانی را دریافت کرده اند 100میلیون تومان دوم برسد. بنابراین 110هزار نفر اقدام به دریافت وام 100 میلیون تومانی کردند.از قبل هم حدود 70هزار نفر هم این تسهیلات را دریافت کرده بودند که مجموع واحد های در حال نوسازی تحت نظر بنیاد مسکن به 180هزار واحد رسیده است. انشاءالله امیدوار هستیم در صورتی که تسهیلات 200 میلیون تومانی برسد، نوسازی شتاب بیشتری به خود می گیرد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support