قیمت مسکن امروز 17 آبان 1401/ منطقه 9 و 10 تهران در ریز متراژها | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن امروز 17 آبان 1401/ منطقه 9 و 10 تهران در ریز متراژها

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 20119 بازدید
قیمت مسکن امروز 17 آبان 1401/ منطقه 9 و 10 تهران در ریز متراژها

به گزارش ملکیتا،قیمت مسکن امروز 17 آبان 1401 در منطقه 9 و 10 تهران به شرح زیر است.

بررسی ها از تازه ترین وضعیت بازار خرید و فروش مسکن در دو منطقه بورس عرضه آپارتمان های ریزمتراژ غرب تهران نشان می دهد در حال حاضر سطح متوسط قیمت آپارتمان در این مناطق، در محدوده32 تا 33 میلیون تومان به ازای هر متر مربع، می باشد. به این دلیل تقاضاکنندگان خرید آپارتمان در این دو منطقه برای یک واحد 45مترمربعی به طور متوسط باید بودجه ای پیرامون یک میلیارد و 500میلیون تومان را در نظر داشته باشند.

این سطح قیمت البته بر مبنای آمار رسمی از سطح متوسط قیمت واحد های مسکونی فروش رفته در این مناطق ( مناطق 9 و 10 شهر تهران) در مهرماه است. براساس اعلام بانک مرکزی، در مهرماه امسال متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه 9 شهر تهران پیرامون 33 میلیون تومان و هر مترمربع آپارتمان در منطقه 10معادل 32 میلیون تومان بوده است.بررسی فایل های ارایه شده به بازار مسکن این دو منطقه مصرفی واقع در نیمه جنوبی شهر تهران نشان می دهد اینک عمده واحدهایی که به بازار این دو منطقه عرضه شده اند نیز سطح قیمتی پیرامون آمارهای رسمی اعلام شده دارند.

البته در این بین فایل های با عمربنای بالاتر یا فایل هایی که فاقد یک یا چند مورد از امکانات مانند پارکینگ،انباری،آسانسور و ... هستند با سطوح قیمتی کمتر و پایین تر و بعضاً کمتر از 30میلیون تومان به ازای هر مترمربع نیز پیدا می شوند. اما تعداد این فایل ها محدود است. در زیر مشخصات بعضی از فایل هایی که روز قبل به بازار مسکن دو منطقه 9 و 10شهر تهران واقع در جنوب غربی پایتخت ارایه شد، آمده است.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support