قیمت مسکن امروز 21 آبان1401/ در راه بازار مسکن با فایل های جدید | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن امروز 21 آبان1401/ در راه بازار مسکن با فایل های جدید

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 20414 بازدید
قیمت مسکن امروز 21 آبان1401/  در راه بازار مسکن با فایل های جدید

به گزارش ملکیتا، قیمت مسکن امروز 21 آبان 1401 به شرح زیر است.

کمبود فایل مشکل تکراری ماه های آخر بازار مسکن پایتخت بوده و همچنان هم جدی است؛ اما در روزهای آخر به دنبال کم شدن نسبی نا آرامی ها در پایتخت، بر تعداد تقاضاکنندگان فروش مسکن زیاد شده است. نکته تامل برانگیز در رفتار فروشنده های بازار مسکن این است که با وجود نوسان افزایشی دلار تصمیم به فروختن مسکن گرفته اند. از دید اول ممکن است این طور به نظر برسد که بعضی ها قصد خروج از بازار مسکن و ورود به بازار ارز را دارند؛ چون که چشم انداز افزایشی برای ارز قائل هستند و به همین دلیل می خواهند سرمایه خود را روانه این بازار کنند.

این در صورتی است که چنین تحلیلی چندان دقیق به نظر نمی رسد؛ چون که از یکسو سابقه حرکت رفت و برگشتی ارز وجود داشته و چشم انداز تغییرات آن به طور دقیق معلوم نیست و از طرفی دیگر ملک همچنان توسط بسیاری از صاحبان سرمایه مطمئن ترین پناهگاه تلقی می شود. با نگاه دقیق تر به تحولات بازار و تحقیق میدانی از پر کارترینهای بازار مسکن مشخص می شود آن چیزی که زمینه ساز زیاد شدن فایل در بازار مسکن شده، حضور پررنگ تر از گذشته تقاضاکنندگان تبدیل به احسن در این بازار است.این افراد معتقدند خرید ملکی در بازار نسبتاً آرام حتی اگر ثابت باشد به مراتب ساده از خرید در بازار ملتهب است؛ چونکه تجربه تغییرات ساعتی قیمت مسکن در جریان جهش سال 97 را داشته اند، می دانند در این صورت انجام دو معامله هم زمان بسیار سخت و پیچیده است.

ریسک فروش ملک درصورتی که خرید خانه جایگزین نهایی نشده و مربوط به پرداختی از محل بهای فروش خانه اول است، بسیار بالاست و در این شرایط خرید و فروش ها تبدیل به احسن به سادگی سر نمی گیرد. به همین خاطر برخی از تقاضاکنندگان تبدیل به احسن ملک با مشاهده التهاب در بازار ارز و با علم به تاثیرپذیری بازار مسکن از این مورد در صورت ادامه دار بودن زیاد شدن قیمت دلار، تصمیم گرفته اند هر چه زودتر معامله خود را انجام دهند. البته با وجود اینکه فایل های جدید راهی بازار مسکن شده.  واسطه های ملکی معتقدند هنوز اکثر فعالان بازار مسکن نسبت به تغییرات ارز واکنش محسوسی نشان نداده اند و اکثر ترجیح می دهند نظاره گر وضعیت بازار باشند و از عجله دوری کنند.

 

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support