اجاره 99 ساله زمین در 900شهر | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اجاره 99 ساله زمین در 900شهر

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 21422 بازدید
اجاره 99 ساله زمین در 900شهر

به گزارش ملکیتا، محمد مخبر عصر شنبه در جلسه ای که در خصوص مسکن اجرا شد، با اشاره به برنامه ریزی و اقدامات دولت جهت سرعت دادن در اجرای نهضت ملی مسکن، وزارت راه وشهرسازی و سازمان برنامه و بودجه را مسئول کرد سازوکار دقیق و زمان بندی شده واگذاری زمین به مردم را تا دو هفته پیش رو تدوین و در جلسه بعدی ارائه کنند.

معاون اول رئیس جمهور، مخبر همچنین با اشاره به گزارش های ارائه شده در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی صدور پروانه ساخت مسکن، بر لزوم تدوین دستور العملی دقیق برای حل این مسأله تأکید کرد و گفت: حل مسئله صدور پروانه ساخت باید به فوریت حل و فصل شود،به نحوی که هیچ بهانه ای برای امتناع از صدور پروانه ساخت وجود نداشته باشد.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، نفت، علوم ،تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند، بر ضرورت احداث 200هزار واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی بر پایه تفاهم نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی تأکید و مقرر شد عملیات اجرایی آن شروع و بازپرداخت اقساط تسهیلات مربوطه در بودجه سال 1402 دوراندیشی کرد.

همچنین گزارشی از جلسات اجرا شده در خصوص تأمین تسهیلات ساخت مسکن ارائه و مقرر شد بانک مرکزی اجرای تعهدات بانک های عامل را بر پایه ی قانون جهش تولید مسکن به صورت ویژه پیگیری کرده و بانک هایی که به تعهدات خود عمل نکرده اند، را طبق قانون جهش تولید مسکن جریمه کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه وزارت راه و شهرسازی مأموریت یافت در حدود 900 شهر که امکان تأمین زمین وجود دارد، اراضی را با هزینه صفر بصورت اجاره 99 ساله برای ساخت مسکن تخصیص داده و در این زمینه با حمایت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اساتید دانشگاهی بدون مسکن در اولویت قرار گیرند.                                                                                                                

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support