این منطقه خانه هایش بیشترین جذابیت را برای خریداران دارد. | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

این منطقه خانه هایش بیشترین جذابیت را برای خریداران دارد.

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 19656 بازدید
این منطقه خانه هایش بیشترین جذابیت را برای خریداران دارد.

به گزارش ملکیتا، بر پایه داده های بانک مرکزی در گزارش تحولات بازار مسکن در مهرماه 1401، بعد از منطقه 5، بیشترین خرید و فروش های مسکن با سهم 9.3درصدی به منطقه 10 تهران اختصاص دارد. به بیان کارشناسان مسکن، این منطقه به لحاظ دسترسی از موقعیت مناسبی برخوردار است چون که به خیابان آزادی، تونل توحید، بزرگراه نواب دسترسی دارد.

بعضی از مشاوران املاک این منطقه بر خلاف سایر مناطق که چندان از وضعیف خرید و فروش راضی نیستند معتقدند خرید و فروش در منطقه 10 نسبت به بقیه ی مناطق وضعیت خوبی برخوردار است بنا به گفته آنها، خانه های این منطقه مناسب سرمایه گذاری است. تحقیق در مورد فایل های موجود نشان دهنده ی آن است که، متراژ بسیاری از واحد های زیر 2 میلیارد تومان، زیر 60 متر مربع قرار دارد. بیشتر خانه ها در حدود قیمت 1 میلیارد و 500 تا 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هستند.

اغلب فایل ها در محدوده میانگین قیمت ملک های مشابه منطقه قرار داشتند. این چنین در بین فایل ها، خانه ای نوساز در منطقه 10 تهران، با متراژ 100 متر مربع و به قیمت 4 میلیارد و 400میلیون تومان مشاهده شد. امکانات وقدمت این بناها، نسبت به قیمتشان متغیر بود و بعضی از خانه های کم متراژ با قیمت زیر 2 میلیارد تومان، بالاتر از 15 سال سن داشتند ویا دارای یک اتاق خواب بودند. یک مشاور املاک می گوید با بالا رفتن قیمت دلار، مالک خانه ها رقمی حدود 100 تا 200 میلیون تومان قیمت ملک خود را زیاد کردند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support