مشاوران املاک درباره بازار چه نظری دارند؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مشاوران املاک درباره بازار چه نظری دارند؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16471 بازدید
مشاوران املاک درباره بازار چه نظری دارند؟

به گزارش ملکیتا به نقل از ایسنا، گزارش های میدانی از سطح شهر حاکی از رکود شدید در بازار ملک است.طبق روایت بعضی مشاوران املاک در بعضی نقاط شهر تهران، بازار مسکن هم در بخش خرید و فروش و هم در بخش رهن و اجاره با افت شدید تقاضا مواجه شده است.

به بیان یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه 8 شهرداری تهران، حدود دو هفته است هیچ قراردادی ثبت نشده است. او می گوید  درباره بازار اجاره نیز می گوید: دراین قسمت هم فایل فراوان است اما به علت نبود تقاضا، مستاجران بدون عجله خاصی نسبت به جست و جوی ملک در نظر گرفته اقدام می کنند که این موضوع روند بازار را کند کرده است.

یکی دیگر از مشاوران املاک فعال در منطقه 5 نیز از کاهش شدید مراجعات می گوید. این فعال بازار مسکن درباره وضعیت بازار مسکن در مدت مشابه سال قبل هم گفت: اگر بخواهیم نسبی بگوییم، قطعاً سال پیش در همین مقطع شرایط بازار بهتر بود اما در حال حاضر میزان مراجعات با افت شدید روبه رو شده است.

به گفته بعضی مشاوران املاک، علت افت شدید تقاضا، وضعیت فعلی کشور است که بخش تقاضا را تحت تأثیر قرار داده است و مشتریان واقعی بازار، به گونه ای که عجله نداشته باشند،دست نگه می دارند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support