سیاست ساخت مسکن در شهرهای جدید | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

سیاست ساخت مسکن در شهرهای جدید

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17005 بازدید
سیاست ساخت مسکن در شهرهای جدید

به گزارش ملکیتا، تا به اینجا سالانه یک میلیون مسکن ملی ساخته نشده و این طرح با چالش هایی مواجه است. حالا معاون وزیر راه و مدیرعامل شهرهای جدید وعده می دهد که قرار است 600 هزار واحد برای مجموعه شهرهای جدید ساخته شود. باید دید آیا وعده ساخت 4 میلیون و 600 هزار واحد مسکن دولت سیزدهم عملیاتی می شود؟

به نقل از تحلیل بازار،معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه بازدید از شهر جدید ایوانکی و رویه ساخت نهضت ملی مسکن، بیان کرد: در راستای تعهدهای نهضت ملی مسکن و ساخت چهار میلیون مسکن در طی دولت سیزدهم حدود 600 هزار واحد در مجموعه شهرهای جدید تعریف شده است.

جعفری با بیان اینکه ساخت این اندازه مسکن با توجه به الگوی تازه و جدید که در حوزه سیاست الگوی زیست و مقوله ساکن شدن در شهرهای جدید دنبال می شود ،

اضافه کرد: سیاست تازه و جدید وزارت راه حاکی بر ساخت خانه با تعداد واحد و تراکم پایین است.

او با بیان اینکه این وزارتخانه به سمت ساخت خانه های ویلایی در نهضت ملی مسکن حرکت کرده است. گفت:در تلاشیم تا بتوانیم خانه های یک طبقه و حیاط دار با ظرفیت متناسب با ذائقه فرهنگ ایرانی و اسلامی و نگاهی که در حوزه شهرهای توسعه یافته داریم، بسازیم.

جعفری با بیان اینکه تمام تلاش وزارت راه در این سیاست جدید آن است که شهرهای جدید مانند ایوانکی با نگاه مبتنی بر سنت ها در کنار هوشمندسازی و جلوگیری از تلف کردن انرژی، توسعه متوازن و ... شکل بگیرد، بیان کرد: خوشبختانه عملیات ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید و تازه به خوبی پیش می رود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support