جزییات گزارش رسمی دولت از زیاد شدن قیمت مسکن/ ارزانترین خانه های تهران کجاست؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

جزییات گزارش رسمی دولت از زیاد شدن قیمت مسکن/ ارزانترین خانه های تهران کجاست؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15754 بازدید
جزییات گزارش رسمی دولت از زیاد شدن قیمت مسکن/ ارزانترین خانه های تهران کجاست؟

به گزارش ملکیتا ، تازه ترین گزارش بانک مرکزی از تغییرات قیمت واحد مسکونی در  مناطق 22 گانه تهران در آبان ماه در حالی منتشر شد که نشان می دهد در ماه مورد بررسی متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طرف بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 467 میلیون ریال بود که حاکی از زیادشدن 6.8 درصدی نسبت به ماه گذشته است.

متوسط قیمت خرید و فروش یک متر زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در آبان ماه امسال نسبت به سال قبل 45.9 درصد زیاد شده است.

در میان منطقه های 22 گانه شهرداری تهران،  بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل 951.1 میلیون ریال به منطقه 1 وکمترین آن با 230.9 میلیون ریال به منطقه 18 متعلق بوده است.

این رقم ها واعداد نسبت به ماه مشابه سال 1400به ترتیب 30.7 و59 درصد زیاد نشان می دهند.

تعداد آپارتمان های مسکونی معامله شده در شهر تهران در آبان ماه سال 1401، به 8 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه گذشته 47.8 و ماه مشابه سال قبل 9.6 درصد زیاد نشان می دهد.

ضمن اینکه بررسی شاخص کرایه مسکن اجاره ای در شهر تهران و کل مناطق شهری در آبان ماه سال 1401 نشان دهنده رشد به ترتیب معادل 39.8 و 45 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل است. لازم به توضیح است رشد ماهانه در آبان ماه در شهر تهران و کل مناطق شهری به ترتیب معادل 4.1و5 درصد است

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support