18 ماه فرصت سوزی در تولید مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

18 ماه فرصت سوزی در تولید مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 18757 بازدید
18 ماه فرصت سوزی در تولید مسکن

سید البرز حسینی گفت:هنوز صحبت های آقای بذرپاش در زمینه اداره وزارت راه و شهرسازی را نشنیدیم و نمی توانیم اعلام نظر کنیم.

او تأکید کرد: وزارت راه و شهرسازی با سبک و سیاق گذشته آسیب های جدی را متحمل شد گرچه ما اعتقاد داریم که این وزارت خانه می توانست مدل کاریش این نباشد وزیر سابق هم این ظرفیت را داشت که در این وزارتخانه به درستی فعالیت کند.

ای نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاعات کاری خوبی به وزیر سابق نرسیده گفت: با این حال کمیسیون عمران هم فعالیت های این وزیر و وزارتخانه را مورد رصد قرار نداد.

او با بیان اینکه شخص رئیس جمهور باید در حوزه مسکن ورود می کرد بیان داشت: ما در این حوزه با دو ابر چالش مواجه هستیم یک بخش حمل ونقل و دیگری مسکن لذا رئیس جمهور در زمینه ابر چالش مسکن وعده هایی را به مردم داده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با اعتقاد بنده یه مقدار کم کاری در حیطه همراهی با آقای قاسمی اتفاق افتاد و خودش هم وقت زیادی نگذاشت تا زوایای این وزارتخانه را بفهمد.

او تأکید کرد: وزیر سابق از ظرفیت های درون این وزارتخانه به خوبی استفاده نکرد و تغییراتی در این وزارتخانه انجام شد که این تغییرات تقریباً ساختار فنی و اجرایی این وزارتختنه را کمی به هم ریخت و نتیجه معکوس داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد:وزیر بعدی راه و شهرسازی هر فردی باشد باید زوایای چالش های بخش مسکن را بفهمد و از ظرفیت های  بخش خصوصی در این زمینه استفاده کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با 17 الی 18 ماهی که در وزارت راه و شهرسازی سخت خواهد بود و باید در زمینه تحقق فرصت های این قسمت تلاش کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support