تامین مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص 15 درصد هزینه ها را کم می کند. | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

تامین مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص 15 درصد هزینه ها را کم می کند.

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16471 بازدید
تامین مصالح ساختمانی توسط کارگروه های متخصص 15 درصد هزینه ها را کم می کند.

حسین محمد زاده، اضافه کرد: مجموعه کنسرسیوم وندور لیست در زمره بزرگترین شرکت های تامین و تجهیز کالای ساختمانی در ایران بوده که صفر تا صد تأمین مصالح ساختمانی را بدون هیچ محدودیت جنس و برند برای کارفرما تأمین می کند.

او بیان کرد: تأمین مصالح ساختمانی توسط کارفرما بیشتر زمان و هزینه زیادی را به دنبال دارد در صورتی که اگر تأمین و تجهیز این مصالح توسط کارگروه های متخصص انجام شود، 15 درصد هزینه های تمام شده کارفرما و 20درصد زمان تحویل کالا کاهش پیدا می کند.

مدیر عامل این شرکت تأمین و تجهیز کالای ساختمانی، ادامه داد: از دیگر مزایای تأمین مصالح ساختمانی از طریق شرکت های تامین کننده این است که مصالح ساختمانی خریداری شده از نظر کیفی و کمی توسط مجموعه کنترل می شود و نیاز به حضور کارفرما در پروژه نیست.

محمد زاده،با اشاره به اینکه بیش از دو هزار تامین کننده مصالح ساختمانی داخلی و خارجی عضو مجموعه وندور لیست هستند، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر تأمین کننده های مصالح ساختمانی دغدغه فروش دارند، شرکت های تأمین کننده مصالح علاوه بر اینکه شرایط فروش را برای واحد های تولیدی فراهم می کند، بستری فراهم کرده که بر پایه آن، تولید کنندگان و تأمین کنندگان مصالح ساختمانی در زمینه کیفیت مصالح با یکدیگر رقابت کنند.

او اضافه کرد: بعضی از مصالح ساختمانی داخلی در مقایسه با نمونه های شبیه به خارجی کیفیت بالاتری دارند بلکه با توجه به سنتی بودن صنعت ساختمان، تولید بعضی از مصالح نوین در ایران مقرون به صرفه نیست، در صورتی که دستمزد ساعتی نیروی کار در ایران یک هشتم دستمزد نیروی کار در اروپا می باشد.

مدیرعامل شرکت وندور لیست ایران، گفت: سبک سازی ساختمان یکی از مباحث مهم و روز دنیاست که پتانسیل پیاده سازی آن در صنعت ساختمان کشور وجود دارد و قادر به تولید مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت هستیم.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support