وزیر پیشنهادی راه برنامه مشخص برای اجرای قانون جهش تولید مسکن داشته باشد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

وزیر پیشنهادی راه برنامه مشخص برای اجرای قانون جهش تولید مسکن داشته باشد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16318 بازدید
وزیر پیشنهادی راه برنامه مشخص برای اجرای قانون جهش تولید مسکن داشته باشد

عبدالجلال ایری، با انتقاد از گرانی مصالح ساختمانی گفت: علی رغم اینکه سیاست دولت حمایت از ساخت و ساز و افزایش تولید مسکن در کشور است در واقعیت گرانی چندین باره مصالح ساختمانی، نبودن همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات و ناهماهنگی میان ارگان های مختلف دولت حاکی از فاصله چند فرسخی حرف و عمل مسئولان دارد.

او ادامه داد: یکی از مهمترین مولفه های اجرای برنامه های مسکن سازی و ترغیب بخش خصوصی و انبوه سازان به ساخت خانه،کنترل بازار مصالح ساختمانی است. این بازار خالی از نظارت، ریسک سرمایه گذاری بخش خصوصی را به شدت زیاد شده و امکان برنامه ریزی را از سازندگان سلب می کند. این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به علت نابه سامانی در بازار نهاده های ساختمانی، دولتمردان پیش بینی دقیقی از بها تمام شده واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی نداشته و این آفت بزرگ برنامه ریزی ساخت مسکن و ترمیم اعتماد از دست رفته مردم به مسکن های دولتی به شمار می رود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: امیدواریم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه تعیین شده ای برای اجرای قانون جهش تولید مسکن و تحقق شعار دولت در ساماندهی بازار مسکن داشته باشد. مردم به ویژه متقاضیان مسکن های طرح نهضت ملی انتظار دارند اطلاعات و آمار این طرح کاملاً شفاف، واقعی و در زمان بندی تعیین شده اعلام شود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support