اخبار در زمینه مسکن اولی ها | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اخبار در زمینه مسکن اولی ها

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:پشتیبانی ملکیتا

2 سال پیش 30302 بازدید
اخبار در زمینه مسکن اولی ها

اخبار در زمینه مسکن اولی ها

از زمانی که دولت جدید در سال 1400 روی کار آمد، اخبار در زمینه خانه اولی ها بسیار داغ شد و خبر دادن وام های مختلف به مسکن اولی ها و خرید خانه با قیمت مناسب برای افرادی که جزء مسکن اولی ها می باشند، بسیار دست به دست چرخید؛ اما واقعیت و پشت پرده های وام مسکن اولی ها چیست؟

وام خانه اولی ها 75 تا 100 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد است. این وام با مدت بازپرداخت 12 ساله توسط فرد دریافت کننده پرداخت می شود.

بایدها و نبایدهای وام مسکن اولی ها

بایدها و نبایدهای وام مسکن اولی ها

از زمانی که وام خانه اولی ها به یکی از اخبار مهم در زمینه املاک تبدیل شد، بسیاری از افرادی که در تب و تاب خرید خانه بودند علاقه مند شدند که اقدام به دریافت وام مسکن اولی ها کنند؛ اما آیا واقعا ثبت نام در مسکن ملی و دریافت وام خانه اولی ها به این سادگی انجام می شود؟

دولت برای ارایه وام به خانه اولی ها یک سری شرایطی را در نظر گرفته است که همه این شرایط در سامانه ثبت نام وام خانه اولی ها ذکر شده است. در ادامه شما را با بعضی از شرایط وام مسکن اولی ها آشنا می کنیم.

  • افراد متقاضی باید حداقل دارای 5 سال سابقه سکونت در 5 سال اخیر در شهر مورد تقاضا داشته باشند.
  • افرادی که از سال 1384 به بعد وام های مربوط به خرید مسکن از بانک های مختلف کشور دریافت کرده اند، نمی توانند در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند.
  • افرادی که دارای منع قانونی برای دریافت وام مانند چک برگشتی می باشند، نمی توانند برای دریافت وام مسکن اولی ها اقدام کنند.
  • متقاضی این وام می بایست یا سرپرست خانوار و یا متاهل باشد.
  • سرپرستان خانوار خانم این وام باید دارای حداکثر سن 35 سال برای ثبت نام در مسکن ملی باشند.

افرادی که دارای شرایط وام مسکن می باشند، به کجا مراجعه کنند؟

افرادی که دارای شرایط وام مسکن می باشند، به کجا مراجعه کنند؟

دریافت وام مسکن اولی ها و ثبت نام در طرح مسکن ملی پس از انجام انتخابات و روی کار آمدن دولت جدید بسیار داغ شده است و افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت این وام می باشند. برای ثبت نام در وام خانه اولی ها متقاضیان نیازی به مراجعه به بانک ها ندارند.

افراد می بایست که به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خودشان را از طریق گزینه «ثبت نام مسکن ملی» انجام دهند. تمامی مراحل ثبت نام وام مسکن اولی ها از طریق این سامانه انجام می شود و افراد متقاضی برای ثبت نام و مشاهده نتیجه نیازی به مراجعه حضوری به بانک ها و یا سازمان های خاصی را ندارند.

وام مسکن اولی ها چه زمانی پرداخت می شود؟

وام مسکن اولی ها چه زمانی پرداخت می شود؟

حالا که طرح مربوط به مسکن ملی روی کار آمده است، بسیاری از افراد واجد شرایط می خواهند بدانند که وام خانه اولی هایی که واجد شرایط لازم برای دریافت این وام می باشند، چه زمانی پرداخت می شود؟ در حال حاضر به طور دقیق زمان پرداخت وام خانه اولی ها مشخص نیست و معلوم نیست که این وام چه زمانی توسط بانک های ارایه دهنده این وام پرداخت شود.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support