آغاز دور جدید نشست های تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آغاز دور جدید نشست های تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16695 بازدید
آغاز دور جدید نشست های تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن

به گزارش ملکیتا ارسلان مالکی سر پرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه سلسله نشست های سازمان ملی زمین و مسکن به منظور پایش آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن برگزار می شود، بیان کرد: دستور کار این جلسات بررسی آخرین وضعیت تأمین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در بانک زمین،بررسی اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه های آماده سازی شده یاآماده ساخت، بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع در آمدی اجرای طرح، برنامه های استان در مورد مولدسازی و مشارکت و همچنین آخرین وضعیت اتمام پروژه های مسکن مهر باقیمانده در هر استان است.

مالکی با اشاره به راهکار های موجود برای تأمین زمین در استان ها، گفت: بر این باوریم موثرترین راه در تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، الحاق اراضی موجود در حریم شهرها و تصویب ساخت شهرک هاست. او از توافق با بخش خصوصی و فروش اراضی مازاد سایر دستگاه های دولتی نیز به عنوان راهکارهای دیگر در تأمین زمین برای ساخت 4 میلیون مسکن در کشور نام برد و خواستار تسریع روند تأمین زمین در استان ها شد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن همچنین بیان کرد: در این نشست مدیر کل راه و شهرساری و استان به همراه معاونان املاک و حقوقی، مسکن و بازآفرینی شهری، شهرسازی و معماری، عامل ذی حساب و مسئول بانک زمین هر استان حضور خواهند یافت تا موارد مد نظر به صورت پروژه به پروژه و به تفکیک هر شهر در استان بررسی شود.

باید بیان کرد این جلسات با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی از 20 آذرماه شروع شده و تا سوم دی ماه در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار خواهد شد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support