قیمت تمام شده ساخت مسکن ملی به 10میلیون تومان می رسد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت تمام شده ساخت مسکن ملی به 10میلیون تومان می رسد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16340 بازدید
قیمت تمام شده ساخت مسکن ملی به 10میلیون تومان می رسد

ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن در صحبت های خود با اینکه زیاد شدن قیمت مصالح ساختمانی و همچنین زمین در رشد و زیاد شدن قیمت مسکن تأثیرگذار است گفت: به طور قطع قیمت زمین و رشد آن تأثیر بسیار زیادی در حوزه قیمت مسکن خواهد گذاشت.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه هدف دولت و انبوه سازان ساخت مسکن برای اقشار هدف، کم درآمد و کم توان است گفت: در حال حاضر پروژه های مسکن های حمایتی و نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و اجرای آن زمان بر است به طوری که بین 2تا 3 سال زمان می برد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر زیاد شدن قیمت هفتگی و ماهیانه داریم و قابل پیش بینی نیست بیان کرد: باید اجرای این پروژه ها به موقع تمام شود تا بیش از این شاهد زیاد شدن قیمت نباشیم و بیشترین زیاد شدن قیمت ها به دلیل شرایط اقتصادی کشور و ناشی از قیمت تورم است. 

او تأ کید کرد: همزمان با کم شدن قیمت تورم و بهبود شرایط اقتصادی شاهد کم شدن قیمت خواهیم بود اما در حال حاضر باید برای کنترل قیمت ها در این قسمت، دولت اقدام به تأمین کارت اعتباری مصالح ساختمانی و خرید مستقیم از کارخانجات کند، که در گذشته این موضوعات مطرح بود اما هیچ کدام از آنها به مرحله اجرایی و عملیاتی نرسیده است.

او گفت: باید برای پروژه های ساختمانی حمایتی از جمله نهضت ملی مسکن، مصالح ساختمانی از کانالی وارد شود که قابل کنترل باشد.

رهبر گفت: در ابتدا قیمت پروژه های نهضت ملی مسکن متری 2 میلیون و 700هزار تومان بود اما بعد از گذشت مدتی به 4 میلیون و 750 هزار تومان بعد از تعدیل نرخ های سازمان برنامه و بودجه رسید و الان هر چه جلوتر می رویم با این روند زیاد شدن قیمتی امکان حدس زدن قیمت ها وجود ندارد.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران توضیح داد: در حال حاضر با این روند افزایش قیمتی پیش بینی می شود قیمت هر متر تمام شده به 10میلیون تومان برسد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support