آیا خریداران میکرو آپارتمان ها،دلال ها یا زوج های جوان هستند؟ | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

آیا خریداران میکرو آپارتمان ها،دلال ها یا زوج های جوان هستند؟

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16299 بازدید
آیا خریداران میکرو آپارتمان ها،دلال ها یا زوج های جوان هستند؟

در وضعیت اقتصادی فعلی، بیشتر جامعه قدرت خرید مسکن بزرگ متراژ یا حتی متوسط را ندارند، از این رو بعضی به خرید و یا اجاره خانه های ریز متراژ با زیربنایی در محدوده 30 متر مربع روی می آورند.

یک مشاور املاک می گوید: خریداران این نوع آپارتمان ها دو دسته هستند، دسته اول دلالان خانه که هدف نوسان گیری و فروش با سود بیشتر دارند و دسته دوم زوج های جوانی هستند که خودشان صاحب ملک هستند یا مستاجر و قصد سکونت در این خانه ها ندارند و به جهت سرمایه گذاری و اجازه دادن این خانه های ریز متراژ را خریداری می کنند.

البته بعضی از خریداران به دنبال خرید خانه های دارای رهن و یا وام هستند؛ چرا که با بودجه ای برای مثال یک میلیارد تومان می توان صاحب خانه شد و 250 میلیون تومان باقیمانده به عنوان رهن پس از یک سال پرداخت کرد. 

به بیان این مشاور املاک، کسانی که این خانه ها را برای سکونت اجاره می کنند بیشتر مجرد یا زوج های جوان هستند که بودجه بیشتری برای اجاره بالاتر ندارند.

به گفته او، سرعت نقدشوندگی خانه های ریز متراژ و نقلی بالا است و به دلیل رنج قیمتی مناسب تر آنها نسبت به خانه های با متراژ بالاتر تمایل به خرید این خانه ها زیاد است.

این مشاور املاک منطقه 7  و8 تهران میگوید: بیشتر میکرو آپارتمان های این منطقه در محله های سبلان و نظام آباد قرار گرفته است.

بر پایه ی بررسی آگهی های فروش خانه در  پلتفرم های خرید و فروش مسکن، بعضی از این خانه ها بدون اتاق،زیر همکف یا بدون آسانسور هستند .

سن این آپارتمان ها بالاتر از 10 سال است اما واحدهای نوساز تر و زیر 10سال هم موجود است.

یک خانه 35 متری زیر همکف با 11 سال قدمت بنا و نطقه 4 تهران 420میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک خانه 29 متری با عمر بنا 3 سال در محله سبلان شمالی ، یک میلیار د و 250 به فروش می رسد و در خیابان طوس یک خانه با متراژ30 متر مربع و 30ساله ،890میلیون تومان پیشنهاد شده است.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support