لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17859 بازدید
لزوم برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف

احمدرضا دالوند در جلسه شورای استاندارد با تاکید بر همکاری و هماهنگی بین اداره کل استاندارد و سازمان صمت، بیان کرد: مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی ملزم به رعایت استاندارد را رعایت نمی کنند و مصالح غیر استاندارد و بی کیفیت دارند از طریق مراجع ذیربط برخورد جدی شود.

او در ادامه با تاکید بر کنترل و نظارت دقیق و برخورد با متخلفین ، اضافه کرد : کارگاه هایی که حائز اهمیت هستند مانند سدسازی ، بیمارستان ،مراکز آموزشی و...می بایست از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده کنند، همچنین در صورت استفاده از مصالح غیر استاندارد باید برخورد شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت در اجرای طرح پایش کم فروشی اگر نظارت مستمر باشد قطعاً مثمر ثمر خواهد شد، کالاهایی که در مغازه ها به فروش می رسد باید از لحاظ حجم و وزن استانداردهای لازم را داشته باشند.

دالوند به آسانسورهای مراکز کلیدی و مهم استان مانند بیمارستان ها اشاره کرد و با بیان اینکه ساختمان هایی که از آسانسور استفاده می کنند  حتما باید استانداردها را رعایت کنند.

گفت: لازم است بازدید های دوره ای توسط سازمان صمت و اداره کل استاندارد صورت گیرد و مراکزی کهن رعایت نکرده اند ؛ پلمپ شوند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support