قیمت نجومی گرانترین پنت هاوس ها در تهران | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت نجومی گرانترین پنت هاوس ها در تهران

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16838 بازدید
قیمت نجومی گرانترین پنت هاوس ها در تهران

به گزارش ملکیتا، گرانترین پنت هاوس تهران با قیمت نجومی و 16برابر بیشتر از میانگین ارزش خانه های کل تهران به فروش می رسد.

گرانترین پنت هاوس تهران احتمالاً لقب واحد 840متری در محله الهیه تهران است که فروشنده تصمیم گرفته رقم شگفت انگیز 650 میلیارد تومان را برای آن تعیین کند.

با شمردن قیمت های فعلی مسکن در بازار ارز، این پنت هاوس تقریباً معادل 16.5میلیون دلار قیمت گذاری شده و ارزش هر متر آن 773 میلیون تومان یعنی 16 برابر بیشتر از میانگین ارزش خانه های کل تهران است. از این دست فایل ها در تهران و مخصوصاً محله های گران قیمت شمال پایتخت زیاد است.

قیمت پنت هاوس 840 متری دیگری در همان محله الهیه تهران دقیقاً 600 میلیارد تومان اعلام شده است. یعنی تقریباً متری 715 میلیون تومان. این پنت هاوس در آخرین طبقه یک برج 18 طبقه واقع شده و داشتن چهار اتاق خواب مستر، فول فرنیش بودن واحد، استخر، سونا، جکوزی و ... قسمتی از امکانات خاص آن به شمار می رود. ردپای گران ترین پنت هاوس های تهران بیشتر در محله هایی گران قیمت منطقه یک می باشد و در محله نیاوران فروشنده پنت هاوس هزار و 600 متری آن را با قیمت 490 میلیارد تومان آگهی کرده است. 

با یک ضرب و تقسیم به عدد 306میلیون تومانی هر متر از این پنت هاوس می رسیم که برابر با قیمت کوییک اتوماتیک صفر در بازار خودرو است و باید ارزش کل این پنت هاوس را معادل هزار و 600 دستگاه کوییک اتوماتیک صفر کیلومتر بدانیم. در این پنت هاوس شش اتاق خواب ساخته شده و فروشنده داخل توضیحات ویژگی های آن به داشتن آسانسور داخل واحد، ارتفاع سقف هفت متری، 12 پارکینگ ،چهار تا تراس و ...اشاره کرده است.

پنت هاوس هزار و 100متری را در محله زعفرانیه تهران 400 میلیارد تومان می فروشند. این یکی دوسال پیش ساخته شده و در آن علاوه بر پنج اتاق خواب که چهارتا از آن ها به شکل مستمر ساخته شده، 250 متر تراس، استخر، سونا و جکوزی دیده می شود و حضور پرسنل و خدمه فعال در ساختمان و 11 پارکینگ آن را به یکی از گران ترین پنت هاوس های تهران تبدیل کرده است.

 از طرفی رقم 363 میلیون تومانی که فروشنده بابت هر متر مربع در نظر گرفته، تقریباً هفت برابر بیشتر از میانگین قیمت مسکن در کل تهران و حدود چهار برابر بیشتر از متوسط ارزش خانه های منطقه یک است که خودش گران ترین بخش در بازار مسکن تهران می باشد.

خرید پنت هاوس هزار و 200متری دیگری در محدوده زعفرانیه تهران 360میلیارد تومان می باشد که باید ارزش هر متر آن را با احتساب متراژ هزار و 200، تقریباً 300میلیون تومان در نظر بگیریم. این پنت هاوس که با اسم کلید نخورده آگهی شده، در طبقه چهاردهم برج قرار گرفته است، شش تا اتاق خواب دارد و در قسمت توضیحات آن به داشتن استخر بازی کودکان، سالن مخصوص اسکواش، بولینگ و سینما 30 نفره در ساختمان و استخر مجزا در واحد اشاره شده است.

در محدوده سعادت آباد تهران که قسمتی از منطقه پنج پایتخت است، قیمت پنت هاوس 490 متری را 300 میلیارد تومان اعلام کرده اند که به این ترتیب برای خرید هر متر از این پنت هاوس باید نزدیک 612 میلیون تومان به صاحب خانه پرداخت کرد. این پنت هاوس چهار اتاق خواب دارد و طبق عکس هایی که در آگهی دیده می شود، مجهز به استخر است.

فروشنده پنت هاوس 540متری که به شکل تریبلکس در کامرانیه تهران ساخته شده، آن را دقیقاً 200 میلیارد تومان می فروشد. اگر از ماشین حساب استفاده کنیم. به عدد 370میلیون تومانی هر متر مربع می رسیم که تقریباً هشت برابر بیشتر از میانگین قیمت مسکن در پایتخت است.

فروشنده در توجیه این ارقام شگفت انگیز به تراس 80 متری، استخر مجزا در واحد، چهار اتاق خواب مستر و پنج پارکینگ اختصاصی اشاره کرده است. با اینکه بیشتر پنت هاوس های گران قیمت تهران در شمال شهر واقع شدند، اما پای این مدل واحد ها حالا به جنوب تهران هم رسیده است. تازه ترین فایل های مربوط به فروش پنت هاوس در تهران نشان می دهد چنین واحدی را در یکی از جنوبی ترین نقاط تهران یعنی منطقه 20 آگهی کرده اند.

این پنت هاوس 250متری در آخرین طبقه یک آپارتمان پنج طبقه واقع شده است و فروشنده حاظر است آن را پنچ میلیارد تومان یعنی متری 20میلیون تومان بفروشد. این واحد نسبت به موردهای قبلی از اختیارات کمتری برخوردار است و داشتن آسانسور، انباری و پارکینگ تنها امکانات آن محسوب می شوند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support