پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش قیمت نخواهد داشت | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش قیمت نخواهد داشت

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15943 بازدید
پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش قیمت نخواهد داشت

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد، با اشاره به اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله یونولیت، سیمان و فولاد بر قیمت مسکن تأثیر گذار نیست و گفت: در حال حاضر سازندگان پروژه های نهضت ملی مسکن با همان قیمت و نرخ قبل شروع به ساخت و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن کرده اند و بعد از گذشت چند ماه دربرابرسازی قیمت و برنامه های سازمان برنامه و بودجه اعلام می شود.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین قیمت ساخت هر متر مربع از پروژه های نهضت ملی به 10 میلیون تومان هم نمی رسد گفت: کمبود مصالح ساختمانی مثل: یونولیت  و سیمان زمینه ساز کند شدن ساخت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن نشده است.

محبت خواه گفت:به هیچ عنوان اجرا و یا نوع ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن کند و یا متوقف نشده است بلکه اجرای این پروژه ها به ویژه در شهرهایی مانند دماوند، اسلام شهر، رباط کریم به پیشرفت های خوبی رسیده و در شهر تهران از جمله ایوانکی سرعت اجرا برای این پروژه ها مناسب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تأکید کرد: در حال حاضر ثبت نام برای پروژزه های نهضت ملی مسکن در ایوانکی وجود دارد و ساخت این پروژه ها به صورت ویلایی و حیاط دار است.

او اضافه کرد: تقاضاکنندگان می توانند با مراجعه به سایت ثمن اقدام به ثبت نام برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن کنند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support