انشعاب ساختمان های ناایمن قطع می شود | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

انشعاب ساختمان های ناایمن قطع می شود

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17104 بازدید
انشعاب ساختمان های ناایمن قطع می شود

به گزارش ملکیتا، قطع شدن انشعاب ساختمان های ناایمن یکی از اقدامات مهمی است که کمیته ایمنی شورای شهر این موضوع را در صدر کار خود قرار داده است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در  صورت نداشتن اقدام صاحبان ساختمان های ناایمن به ایمن سازی، انشعاب این ساختمان ها قطع می شود و اخیراً نیز انشعاب یک ساختمان نا ایمن در منطقه 11 قطع شده است.

مهدی بابایی با اشاره به برگزاری جلسات ایمن سازی هفتگی در مناطق 22 گانه تهران، بیان کرد: بر پایه و اساس گزارشات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آخرین وضعیت ساختمان های ناایمن و همچنین ارائه گزارش پیشرفت ایمن سازی، پویایی بیشتری را در رسیدگی به وضعیت ساختمان های ناایمن شاهد هستیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران پیش از این موضوع ایمن سازی در اولین مناطق 22 گانه نبوده است، یادآور شد: بعضی مدیران گواهی می کنند که برای اولین بار در جایگاه پاسخگویی در مورد ساختمان های نا ایمن قرار دارند و همین پاسخگویی ها سبب شده سرعت کار زیاد شود.

او بیان کرد: نکته بسیار مهم این است که در برنامه چهار ساله چهارم توسعه، برای ایمن سازی ساختمان های ناایمن عدد و رقم مشخص کردیم؛ به گونه ای که بر پایه ی آمار این ساختمان ها، باید تعداد معینی از آنها ایمن سازی شوند. به عبارتی میزان پیشرفت را درصد قرار نداده ایم که پاسخگویی شفاف نباشد.

بابایی بیان کرد که با این که اخطار وارد شده در ایمن سازی تأثیر گذار بوده است و بیان کرد: روال به این شکل است که در اول خودمان به مالکان این ساختمان ها اخطار می دهیم و بعد به قوه قضائیه ابلاغ می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تا الان موارد زیادی باعث قطع انشعاب شدند برای مثال ساختمانی در منطقه 11 بوده که به تازگی قطع انشعاب آن انجام شده است.

بابایی گفت: نکته مهم این است که باید آموزش مدیران در موقع روبه رویی با ساختمان های ناایمن در اولین ردیف باشد و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و آتش نشانی این آموزش را در اولین و مهم ترین ردیف قرار داده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support