اطلاع از آخرین اخبار املاک | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اطلاع از آخرین اخبار املاک

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:پشتیبانی ملکیتا

2 سال پیش 53064 بازدید
اطلاع از آخرین اخبار املاک

اطلاع از آخرین اخبار املاک

در زمانی که خریدن ملک و اجاره کردن خانه و منزل مسکونی بسیار دشوار شده است؛ همچنان اخبار املاک بسیار داغ است. بعضی ها می گویند که قرار است ملک ارزان شود و بعضی ها وعده های مختلفی برای وام های مختلف می دهند. به هر حال در ادامه با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار املاک مطلع شوید.

آخرین اخبار املاک؛ ملک در سال 1400 ارزان می شود!

آخرین اخبار املاک؛ ملک در سال 1400 ارزان می شود!

در حالی که روز به روز بر قیمت ملک افزوده می شود، در آخرین اخبار املاک مشاهده می کنیم که وعده هایی به مردم داده می شود که ملک در 6 ماهه دوم سال ارزان خواهد شد؛ اما آیا واقعا امکان ارزان تر شدن ملک در 6 ماهه دوم سال وجود دارد؟

به هر حال در حال حاضر قیمت خانه و ملک به خصوص در شهر تهران بسیار افزایش پیدا کرده است و به طور دقیق مشخص نیست که بالا رفتن قیمت مسکن و خانه تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد. دولت جدید سعی دارد که با روش ها و وعده هایی که می دهد بازار مسکن را تا حدی آرام کند و احتمال کاهش قیمت مسکن در سال 1400 و 1401 وجود خواهد داشت.

وام ودیعه مسکن مستاجران چه شد؟

وام ودیعه مسکن مستاجران چه شد؟

از قیمت خریداری ملک که بگذریم می رسیم به وام ودیعه مسکن که در دو سال اخیر قرار بود به مستاجران دارای شرایط داده شود. بسیاری از مستاجران دارای شرایط در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و ثبت نام آن ها نیز به درستی انجام شده است؛ اما هنوز هیچ وامی از سوی بانک ها پرداخت نشده است.

به هر حال هنوز زمان دقیقی برای پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران مشخص نشده است و مستاجرانی که در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند، باید منتظر باشند تا ببینند وام از سوی بانک به آن ها پرداخت می شود.

مهم ترین مانعی که برای دریافت وام ودیعه مسکن وجود دارد، چیست؟

مهم ترین مانعی که برای دریافت وام ودیعه مسکن وجود دارد، چیست؟

این روزها در اخبار املاک این موضوع بسیار تکرار می شود که مستاجران در هنگام دریافت اجاره نامه کد رهگیری خود را از مشاوران املاک دریافت کنند تا بتوانند برای ثبت نام وام ودیعه مسکن به سامانه جامع اقدام ملی مسکن مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خودشان را در این وام انجام دهند؛ اما متاسفانه وام ودیعه مسکن و الزام ثبت املاک در سامانه های ثبت املاک اجاره ای توسط املاک باعث شده است که بعضی از سوء استفاده گران، برای دریافت پول از مردم دندان تیز کنند.

در حال حاضر بسیاری از مردم برای دریافت وام ودیعه مسکن هیچ کد رهگیری از مشاوران املاک دریافت نکرده اند و بعد از اینکه به مشاوران املاک مراجعه می کنند تا کد رهگیری خودشان را دریافت می کنند، با درخواست پول توسط مشاوران املاک مواجه می شوند.

به همین خاطر توصیه می شود که مردم در هنگام دریافت اجاره نامه حتما از مشاوران املاک درخواست کنند تا کد رهگیری به آن ها تحویل داده شود. در غیر این صورت امکان ثبت نام در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای مستاجران وجود نخواهد داشت. تمامی مراحل مربوط به ثبت املاک و دریافت کد رهگیری به صورت رایگان انجام می شود و مشاوران املاک نباید هزینه ای را برای ارایه کد رهگیری از مردم درخواست کنند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support