مصالح ساختمانی/معرفی با چند نوع از فوم ها | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

مصالح ساختمانی/معرفی با چند نوع از فوم ها

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15742 بازدید
مصالح ساختمانی/معرفی با چند نوع از فوم ها

انواع فوم ها

1-فوم سقفی خلخال

2_فوم عایق گرمایش از کف

3-فوم بتن

1-فوم سقفی خلخال

فوم سقفی خلخال در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی شناخته می شود، مورد توجه خیلی از خریداران قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانیم بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید و هم اینکه از لحاظ کیفیتی هم رضایت کامل داشته باشید.

اولین نکته توجه کردن به نوع مواد تشکیل دهنده آن است که فوم بتن کف باید کمترین وزن و بیشترین مقاومت را داشته باشد و مهم ترین این است که باید در نظر داشت که وزن و ضخامت بتن با کاربرد آن در دوگانگی نباشد.

2-فوم عایق گرمایش از کف

باید بدانیم این محصول مرتبط به چیست که در پاسخ باید گفت که مدرن ترین سیستم گرمایش تا الان سیستم گرمایش از کف است.

این فوم ها یکی از اجزای مهم و کاربردی در نصب سیستم گرمایشی است که باعث به تقسیم اصولی حرلارت در محیط می شود، به این صورت باید در تهیه آن دقت بسیار زیادی کرد.

3-فوم بتن 

فوم بتن جایگزین بسیار خوبی برای پوکه ریزی شده است و از لحاظ قیمت هم بسیار عالی است و از ویژگی مهم فوم بتن جلوگیری از هدر رفتن زمان است، چون تنها به زمان بسیار کمی برای اجرا نیاز دارد و شما می توانید با کمترین زمان عالی ترین اجرا و نتیجه را داشته باشید.

این فوم بسیار منحصر به فرد است به دلیل خواص فیزیکی که دارد. فوم بتن از آب ، سیمان، ماسه نرم یا ماسه بادی و هم از فوم ( ماده شیمیایی تولید کننده برای کف ) با دستگاه های بسیار پیشرفته ساخته می شود که به علت چگالی آن کم است وزن سبکی دارد.

مهم ترین کاربرد فوم بتن در کف سازی است به این طریق است که بعد از انجام تاسیسات ساختمانی روی آن را باید با پوششی سبک و با کیفیت عالی و مسطح انجام شود و فوم بتن برای کف بهترین گزینه است.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support