خرید و قیمت بلوک سبک هبلکس یا سیپورکس | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

خرید و قیمت بلوک سبک هبلکس یا سیپورکس

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17520 بازدید
خرید و قیمت بلوک سبک هبلکس یا سیپورکس

بلوک هبلکس یا سیپورکس جزء بلوک های ساختمانی است که به واسطه داشتن کاربردهای مختلف، می تواند جایگزین خیلی از مصالح های ساختمانی شود. اکنون در مورد خرید و قیمت بلوک هبلکس و سیپورکس و خصوصیات و مزایای استفاده از آن را بررسی می کنیم.

بلوک سیپورکس نوعی بلوک گازی است. این بلوک همان بلوک هبلکس است که به علت تجاری سازی، به سیپورکس تغییر نام داشته است. تنها هدف تغییر نام این بلوک، توسط شرکتی که آن را ارائه داده است، این بوده که این باور را در ذهن مردم به وجود بیاورند که محصولی تازه توسط این شرکت به بازار ارائه شده است.

بلوک سیپورکس همان بلوک هبلکس است که هر دو توسط مواد اولیه یکسان و همچنین در ابعاد هم اندازه و یکسان تولید می شوند.

بلوک هبلکس 

بلوک هبلکس با نام بلوک aaC شناخته می شود، با توجه به نیاز های ساختمان سازی استفاده از بلوک های سبک وزن بسیار زیاد شده است. این بلوک بر خلاف خیلی از مصالح ساختمانی که دارای درصد تخلخل پایینی هستند، با درصد تخلخل بالایی تولید می شود. همیقن باعث شده تا وزن بلوک هبلکس نسبت به بلوک های دیگر در بازار کم شده باشد. البته وزن سبک بلوک هبلکس دلیل بر بی کیفیت بودن این بلوک نیست و بلعکس تأثیر زیادی روی مقاوم سازی ساختمان ها و به خصوص در مقابل زلزله و آتش سوزی دارد و به همین دلیل بلوک هبلکس توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در بین مصالح ساختمان سازی پیدا کرده است.

مزایای استفاده از بلوک سیپورکس

بلوک سبک سیپورکس و هبلکس هر دو از لحاظ ساختار و خصوصیات یکسان هستند و تنها تفاوت آن ها در نام تجاری یا برند آن هاست. بلوک سیپورکس هم مانند بلوک هبلکس ساختار متخلخل دارد و به دلیل سبکی زیاد این بلوک جایگزین بسیاری از مصالح ساختمانی شده است. 

مزیت های بلوک سبک سیپورکس را نام می بریم:

1- افزایش مقاومت یک سازه در برابر شرایط مختلف

2-دارا بودن خاصیت عایق سازی حرارت و صدا 

3-استفاده از بلوک هبلکس و سیپورکس باعث سبکی و راحتی در حمل و نقل می شود

4-کاهش زمان اجرای سازه با بلوک هبلکس 

5-صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و اجرا 

خرید بلوک هبلکس و سیپورکس

برای خرید آن باید به سایز بلوک مورد نیاز خود توجه داشته باشید و باید به شرایط نگهداری آن توجه داشته باشید و باید دور از روغن و مواد مضر نگهداری کنید.

ارزان یا گران بودن قیمت بلوک هبلکس و سیپورکس 

این نوع بلوک ها به علت داشتن ویژگی های منحصر به فرد و متریال های خاص، قیمت بالاتری نسبت به بلوک های ساده در بازار ایران دارد.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support