هزینه 100 میلیون تومانی وام مسکن در تهران | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

هزینه 100 میلیون تومانی وام مسکن در تهران

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15702 بازدید
هزینه 100 میلیون تومانی وام مسکن در تهران

به گزارش ملکیتا، وام های مسکن تا همین چند سال قبل حدود 80 درصد از هزینه خرید ملک را پوشش می دادند اما حالا با زیاد شدن بی اندازه قیمت مسکن به خصوص در شهر تهران در دامنه این وام ها برای خرید مسکن تا 30 درصد و حتی کمتر از آن کم شده است.

یکی از این وام های مسکن تسهیلاتی است که با خرید اوراق تسثه پرداخت می شود و از تیر ماه 1401 هزینه دریافت آن در شیبی افزایشی واق شده است.

هزینه دریافت وام مسکن

مجردها برای دریافت 280میلیون تومان وام لازم به خرید 400برگه و متاهل ها لازم به خرید 800ورق تسه هستند و هزینه هر برگه از این اوراق حدوداً 120هزار تومان است.

بنابراین مجردها 48 میلیون توامان و متاهل ها 96 میلیون تومان باید برای این بپردازند. این در صورتی است که بعضی شعب بانک ها تعداد برگ ها را زیادتر از این اندازه اعلام می کنند.

لازم است بدانید هزینه اوراق تسه تنها هزینه برای دریافت این وام نیست. تقاضاکنندگان باید در محضرخانه ها هم هزینه ای بین 10 تا 1 میلیون تومان برای تحویل سند رهنی پرداخت کنند.

جزئیات وام مسکن

این وام برای مجردها ی تهرانی 280 میلیون، تشکیل شده از 200 میلیون تومان وام مسکن و 80 میلیون تومان وام جعاله  و برای متاهل های تهرانی به 480 میلیون تومان می رسد؛ 200 میلیون وام خرید مسکن و 80 میلیون تومان وام اجاره در این وام پرد اخت می شود.

مراحل اخذ وام مسکن در بانک ها

بعضی ها معتقدند دریافت وام در بانک ها سخت و زمانبر است و برخی شعب فیش حقوقی و کارت پرسنلی و بیمه و نامه کسر از حقوق درخواست می کنند.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support