اعلام شرایط دریافت وام تعمیرات 200 میلیونی | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اعلام شرایط دریافت وام تعمیرات 200 میلیونی

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16081 بازدید
اعلام شرایط دریافت وام تعمیرات 200 میلیونی

وام تعمیرات مسکن یا وام جعاله نمونه ای از تسهیلات مربوط به بخش مسکن است که بانک های مختلف شرایط گوناگونی برای پرداخت و بازپرداخت آن دارند و اینکه معمولا این وام ها در انواع سپرده و غیر سپرده پرداخت می شوند.

وام جعاله مسکن

یکی از مشهورترین وام های تعمیرات، وام جعاله تعمیرات مسکن است. این وام به صاحبان خانه پرداخت می شود و و لازم است که شما سند خانه ای که خریده اید را به بانک ارائه کنید.افرادی که در صندوق پس انداز مسکن حساب دارند و کسانی که از طریق خرید اوراق شروع به دریافت این وام می کنند، می توانند از وام جعاله استفاده کنند. هر صاحبخانه ای با احراز سند ملک خود به یکی از شعبه های بانک های پرداخت کننده می تواند مراجعه کند و وام تعمیرات مسکن دریافت کند.

شرایط دریافت وام تعمیرات مسکن

مبلغ درخواستی برای وام تعمیرات مسکن باید متناسب با درآمد تقاضاکننده باشد و بسته به سیاست های بانک عامل ، متفاوت است. اما تسهیلاتی که به وام مسکن 200 میلیونی بیان شده است وامی است که به تعمیر مسکن روستایی تعلق می گیرد. بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به بانک مسکن، سقف فردی وام های روستایی به ازای هر واحد مسکونی به مبلغ 200میلیون تومان رسیده که نرذخ سود این این وام ها 18 درصد(5 درصد سهم متقاضی و 13 درصد سهم صندوق ملی مسکن است.)

کل دوران ساخت و بازپرداخت تسهیلات ذکر شده 20ساله(3 سال دوران مشارکت با 17 سال دوران فروش اقساطی است.در اجرای مصوبه مرتبط سهم بانک مسکن در اعطای تسهیلات مسکن روستایی 30 هزار فقره می باشد.)

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support