پیشرفت صفر درصدی پروژه مسکن ملی پردیس در 6 ماه قبل! | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

پیشرفت صفر درصدی پروژه مسکن ملی پردیس در 6 ماه قبل!

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16928 بازدید
پیشرفت صفر درصدی پروژه مسکن ملی پردیس در 6 ماه قبل!

به گزارش ملکیتا، بر این قرار است حدود 7900 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس ساخته شود.پروژه 2043 واحدی با مشارکت بانک مسکن 2822 واحدی توسط تعاونی ها در گام اول و 3050 واحدی تعاونی ساز در گام دوم، در اقدام به ساخت پردیس است.

اواسط خردادماه سال جاری، اولین تصاویر از پروژه 2043 واحدی پردیس که از آخر سال 1399 شروع شد. مدیر نهضت ملی مسکن پردیس میزان پیشرفت پروژه در قسمت آماده سازی را حدود 40 درصد و بلوک ها را 32 درصد بیان کرد. او گفت که بلوک هایی به پیشرفت 40 درصد رسیده اند.

بعد از گذشت بیشتر از 6 ماه، ابراهیم نظری نیا، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفته که 2043 واحد در مشارکت شرکت عمران شهر جدید پردیس و بانک مسکن از سال 1399 در دست ساخت قرار گرفته که پیشرفت فیزیکی ایقن واحد ها در سات و آماده سازی 40 درصد است.

به گفته او، در برنامه است تا پایان سال حدود 200 واحد نهضت ملی مسکن در پردیس تکمیل و به تقاضا کنندگان تحویل داده شود.

نوزدهم آذرماه سال جاری اعلام کردند سرپرست وقت شرکت عمران پردیس به اتهام شائبه تخلفات مالی و اداری دستگیر و دفتر کار او پلمب شده است؛ در صورتی که تنها هفت ماه از مسئولیت او در این شهر می گذشته است.

علیرضا جعفری بیان کرد که تا قبل از ثابت شدن تخلف احتمالی و اثبات آن در دادگاه از مجموعه خود دفاع می حکنم.

روند کند ساخت پروژه های مسکن ملی

مسکن ملی و نهضت ملی مسکن که حالا با هم ادغام شده اند، بسیار کند و در مواردی طرح ها متوقف شده است. موضوع مرتبط به دیروز و امروز هم نیست. در زمان مدیر عامل بازداشت شده خیلی از تقاضاکنندگان نسبت به کم کاری و نداشتن پیشرفت بلوک های تمام نشده گله مند بودند.

از طرف دیگر، کمبود شدید سرانه های خدماتی، فرهنگی و آموزشی مثل مدرسه، درمانگاه ، مسجد ، کلانتری ، مجتمع های تجاری و خیلی از الزامات زندگی شهری در پردیس، ساکنان را اذیت می کند

گر چه رییس هیات مدیره عمران پردیس، تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی را وابسته به مشارکت و پرداخت آورده تقاضا کنندگان دانسته، بعضی تقاضا کنندگان دانسته، بعضی تقاضاکنندگان در پردیس، ضعف مدیریت را از عوامل متوقف ماندن طرح ها عنوان می کنند. 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support