وعده جدید آقای مسکنی وزیر کار برای کارگران | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

وعده جدید آقای مسکنی وزیر کار برای کارگران

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17222 بازدید
وعده جدید آقای مسکنی وزیر کار برای کارگران

تامین مسکن در قالب اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حق هر فرد و خانواده ایرانی اشاره شده و این مهم با رعایت اولویت برای افرادی که نیازمندی بیشتری در جامعه دارند و به طور خاص، اقشار کارگری مورد تاکید قرار گرفته است.

نگاهی به شرایط بازار مسثکن در دهه های قبل و بررسی شرایط امروز این کالای اساسی و پیش نیاز زندگی مردم در جامعه نشان از این دارد که راه رفته سیاست های مسکن در طی دهه های قبل منطقی نبوده است.

او در مورد تفاهم نامه ای که برای ساخت 200هزار واحد مسکن کارگران قبلاً امضا شده بود، بیان کرد: تفاهم نامه ای در  زمان وزیر سابق با وزارت راه و شهرسازی امضا شد که طی آن مقرر شد 200هزار واحد مسکونی برای کارگران توسط شرکت های تعاونی مسکن احداث شود.

20 هزار مسکن کارگری در حال ساخت است

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره مسکن کارگران می گوید: اولین گام مسکن کارگری از مشهد مقدس در شهر جدید گلبهار با عملیات اجرایی حدود 2 هزار واحد مسکونی برای کارگران، شروع شد و در کل کشور ساخت 20هزار واحد مسکونی برای کارگران شروع شده است.در سیستان و بلوچستان هم ساخت واحد های مسکونی شروع شده است.

مرتضوی طبق تفاهم نامه ای که به تازگی با دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت مسکن امضا شده است، گفت : براساس این تفاهم نامه قرار است در برنامه ای 2.5 ساله تعداد یکصد هزار واحد مسکونی به وسیله تعاونی های مسکن برای کارکنان و دانشگاه آزاد احداث شود و تحویل داده شود. 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support