افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15416 بازدید
افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی از هفته گذشته

به گزارش ملکیتا، در چند روز قبل خبر رسید که قیمت یونولیت و دیگر مصالح ساختمانی زیاد شده است. با توجه به اینکه این زیاد شدن قیمت ها می تواند ساخت و سازها به سختی انجام می شود و از طرفی دیگر قیمت مسکن زیاد می شود در این مورد ایرج رهبر عضو کانون انبوه سازان گفت:

افزایش 5 برابری قیمت یونولیت در یک هفته 

ایرج رهبر؛ عضو کانون انبوه سازان در مورد زیاد شدن قیمت مصالح ساختمانی گفت: هر مصالحی ساختمانی گران شود بر بازار مسکن تاثیر مستیقم دارد وحتی روی ساخت و سازها تأثیر می گذارد.

او در ادامه از زیاد شدن قیمت یونولیت گفت: یقونولیت یک نوع سقف است که بین طبقات گذاشته می شود و بتن ریزی ها بر روی یونولیت  انجام می شود. از هفته قبل قیمت یونولیت 5 برابر شده است از طرفی دیگر از اوایل سال که 7تومان بوده 400هزار تومان شده است.

او در ادامه از گرانی ها گفت: فولاد و سیمان هم از مصالحی هستند که گران شده است با توجه به اینکه مسؤولان آلارم اشتباه می دهند و همین نشان دهنده  آن است که گرانی به وجود نیامده و ارزان شده است ولی قیمت های بازار چیز دیگری را می گوید با این وضع گرانی مصالح ساختمانی مشکلات ساخت و ساز همچنان ادامه دارد.

احتمال توقف پروژه های حمایتی 

ایرج رهبر در آخر از احتمال توقف ساخت و سازهای حمایتی گفت :با این گرانی ساختمان های خود مالکی که تکلیفشان معلوم است هر چه مصالح گران بخرند گران می فروشند اما مسکن های حمایتی مثل مهر، ملی و ... که قراردادها بسته شده است و انبوه ساز با گرانی نمی تواند بسازد اعلام ورشکستگی می کند یا پروژه را متوقف می کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support