خبر برای خریداران خانه؛ افزایش وام مسکن 500 میلیونی با سود کم | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

خبر برای خریداران خانه؛ افزایش وام مسکن 500 میلیونی با سود کم

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15333 بازدید
خبر برای خریداران خانه؛ افزایش وام مسکن 500 میلیونی با سود کم

به گزارش ملکیتا، وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ارائه این تسهیلات برای زیاد شدن قدرت مردم برای ساخت و ساز سریع تصویب می شود.

افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن از زیاد شدن قیمت ارز باعث شده است تا وزیر راه و شهرسازی میزان تسهیلات مسکن ملی را زیاد می کند.

سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در تهران 450 میلیون تومان است که البته به گفته ی بعضی سازندگان در شهرهای اطراف تهران، آن چه عملا از طرف بانک ها پرداخت می شود 300میلیون تومان است و از پرداخت متمم 150 میلیون تومانی دوری می کنند. با توجه به نوسانات قیمت مصالح ساختمانی، پرداخت نکردن به موقع وام در مراحل اجرای پروژه ها کند شدن اجرای بعضی پروژه ها را به وجود می آورد.

مبلغ وام طرح نهضت ملی مسکن در تهران 450میلیون تومان ، در کلان شهرهای بیش تر از یک میلیون نفر 400 میلیون تومان ، مراکز استانها 350میلیون، سایر مناطق شهری 300میلیون و در روستاها 250میلیون تومان با حداکثر مدت بازپرداخت 18 سال و طول دوره مشارکت ساخت 2 تا 3 سال است.

پروژه نهضت ملی مسکن از طریق آورده تقاضاکنندگان و تسهیلات بانکی روبه رشد است که بیشتر تقاضاکنندگان توانایی لازم برای تامین آورده را ندارند. موافقت دولت و شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بذرپاش می تواند پروژه نهضت ملی مسکن را حرکتی اساسی بدهد.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support