وام 500 میلیونی مسکن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

وام 500 میلیونی مسکن

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 14740 بازدید
وام 500 میلیونی مسکن

نوسانات ایجاد شده در بازار مصالح ساختمانی باعث شده تا لازم زیاد شدن رقم وام نهضت ملی مسکن احساس شود و وزیر راه و شهرسازی از امکان 500 میلیون تومانی شدن این وام خبر داده است.

سقف وام طرح نهضت ملی مسکن در تهران 450میلیون تومان است که به بیانات بعضی سازندگان از طرف بانک ها 300میلیون تومان پرداخت می شود و بانک ها از پرداخت متمم 150 میلیون تومان دوری می کنند. پرداخت نکردن مبلغ کامل وام و پرداخت نکردن به موقع و زیاد شدن قیمت مصالح باعث ضعیف شدن بعضی پروژه ها شد.

مبلغ وام طرح نهضت ملی مسکن در تهران 450 میلیون تومان خواهد بود. در کلان شهرهایی که بیش تر از یک میلیون نفر جمعیت دارد، 400میلیون تومان و در مراکز استان ها 350 میلیون تومان است. این مبلغ در مناطق شهری 300میلیون تومان و در روستاها 250میلیون تومان است که حداکثر زمان بازپرداخت آن ها 18 سال و طول دوره مشارکت ساخت 2 تا 3 سال است.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی،درباره زیاد شدن قیمت وام توضیح داد: در شهرهایی که جمعیت کمتر از 25 هزار نفر دارد زمین 250متری و در روستاها زمینی 500 متری به ساخت مسکن تعلق می گیرد که اندازه متراژ بسته به شرایط است.

بذر پاش گفت: ارائه وام باعث رشد و تقویت ساخت و ساز می شود و همه انتظار دارن که وام 350میلیون تومان به 500میلیون تومان افزایش پیدا کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 1 نظر
پریجان مختار نژاد
سلام وام مسکن میخوام زنگ بزن مادر همین شماره تلفن
پشتیبانی ملکیتا
باسلام واحترام ببخشید ما درزمینه دادن وام مسکن کاری ازمون برنمیاد ما پلتفرم ثبت اگهی هستیم لطفا به بانک شهرستان تون مراجعه نمایید
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support