اسکلت بندی طرح جهش تولید مسکن نهاوند 80درصد پیشرفت دارد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اسکلت بندی طرح جهش تولید مسکن نهاوند 80درصد پیشرفت دارد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15954 بازدید
اسکلت بندی طرح جهش تولید مسکن نهاوند 80درصد پیشرفت دارد

به گزارش ملکیتا، ضرغام احمدوند پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور استاندارد همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه فاز دوم شهرک امیر کبیر فاز سوم در مساکن مهر شهر فیروزان، برزول و گیان که به مسکن ملی تبدیل  و در انتظار مجوز سازمان ملی است، بیان کرد 21 هکتار برای ساخت مسکن ملی مشخص شده و در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد و مساکن مهر سال های قبل در شهرهای فیروزان 210 واحد، گیان 258 و برزول 276 واحد که در تلاشیم در زمینه طرح مسکن ملی اقداماتشان انجام شود، همچنین مسکن 144 واحدی فرهنگیان پیگیری شد و سند تک برگ صادر شد.

او بیان کرد: اعتبارات بهسازی و نوسازی روستاها 82 میلیارد تومان بود که در 102 روستا هزینه شده و در امسال 41 روستا در حال نوسازی است و 21 هزار واحد روستایی معادل 90 درصد کل مسکن روستایی شهرستان هم نوسازی شده است.

او گفت: نهر شعبان یکی از نهرهای مهم شهرستان نهاوند که حدود 14 کیلومتر طول و 460 دریچه آبگیری دارد کا تا الان 115 کیلو متر از آن با احتساب انهار فرعی بتنی شده است.

ادر ادامه گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری جهت ادامه ی بتنی شدن این نهر 60میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده و مشکلات حوزه کشاورزی و نهر شعبان در حال پیگیری است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support