اگر 5 میلیارد دارید، می توانید در این مناطق خانه بخرید | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اگر 5 میلیارد دارید، می توانید در این مناطق خانه بخرید

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 15754 بازدید
اگر 5 میلیارد دارید، می توانید در این مناطق خانه بخرید

باغ فیض تهران یکی دیگر از محله های زیبا و سرسبز غرب تهران است. این محله یکی دیگر از محله های غرب تهران در میان شهروندان غرب تهران در میان شهروندان غرب پایتخت و خریداران وسرمایه گذاران است.

برای خرید واحد آپارتمانی 18 ساله در این محله با متراژ 88 متر و 2 اتاق خواب، به بودجه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد دیگری در همین منطقه با متراژ 73 متر و سنی حدود 13سال در حالی که این واحد 2 خوابه است قیمتی بر 5 میلیارد تومان دارد.

با 5 میلیارد تومان سرمایه میتوانید آپارتمانی 84 متری در محله گیشا (کوی نصر) با سنی حدود 30 سال  و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

در محله فاطمی با متراژ 100متر و 2 اتاق خواب با توجه به اینکه 30سال از ساخت واحدآن گذشته باشد.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ 73 متر در حالی که22 سال از ساخت این واحد میگذره و 2 اتاق خواب دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری در محله بلوار کشاورز را دارید، می توانید آپارتمانی 20 ساله با متراژ 94 متر و 2 اتاق خواب را با سرمایه ای بالغ بر 4 میلیارد و 950 میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله پونک با متراژ 68 متر و 2 اتاق خواب با سنی حدود 16 سال ارزشی بر 4 میلیارد و 990میلیون تومان دارد. و اگر تمایل به خرید خانه ای نوساز دارید، می توانید آپارتمانی تک خوابه با متراژ 68 متر را با سرمایه ای معادل 4 میلیارد و 950میلیون تومان خریداری کنید.

این ارقام بر پایه و اساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده است و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های ذکر شده بازگو نمی کند قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و ... متفاوت خواهد بود.

 

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support