اعطای تسهیلات اجاره مسکن به بیشتر از 16 هزار مستاجر در قم | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

اعطای تسهیلات اجاره مسکن به بیشتر از 16 هزار مستاجر در قم

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 14369 بازدید
اعطای تسهیلات اجاره مسکن به بیشتر از 16 هزار مستاجر در قم

به گزارش ملکیتا، حسینی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم گفت: از زمان آغاز طرح وام کمک ودیعه مسکن در مجموع از میان 80 هزار ثبت نام کننده به 6 هزار 500 متقاضی، تسهیلات داده شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم گفت: در سال قبل در دو نوبت فاز یک و فاز دوم ثبت نام انجام شد که در فاز یک بیش از شش هزار و در فاز دو حدود پنج هزار فقره وام تسهیلات کمکی برای ودیعه مستاجرین از طرف بانک های عامل به تقاضا کنندگان داده شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: از زمان شروع طرح وام کمک ودیعه مسکن به 16 هزار و 500 تقاضاکننده، وام داده شده است.

حسینی در بیانات خود اشاره کرد و گفت:در فاز سوم این طرح که از خرداد ماه سال جاری شروع شده است 23964 متقاضی تا الان در سامانه موفق به نام نویسی شده اند.

حسینی توضیح داد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان این فاز، 7928 تقاضا کننده هایی که واجد شرایط شناخته شده اند و 5168 درخواست نیز در مرحله تعیین و معرفی به شعبه و بانک است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم تا الان 5514 فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن در فاز سوم به تقاضاکنندگان داده شده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support