تامین زمین برای ساخت 70هزار واحد مسکونی در خوزستان | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

تامین زمین برای ساخت 70هزار واحد مسکونی در خوزستان

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 17660 بازدید
تامین زمین برای ساخت 70هزار واحد مسکونی در خوزستان

او اضافه کرد: تا الان 11 هزار واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بعضی تعاونی ها عملیات اجرایی خود را شروع کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: همچنین تا اوایل سال 1402طرح سایر زمین ها نیز تهیه می شود و پس از تفکیک ، آماده واگذاری و شروع عملیات اجرایی می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان بیان کرد: همچنین زمین قابل واگذاری به ایثارگران فاقد مسکن در سال جاری و سال آینده برای 7400 نفر خواهد بود.

صدور سند برای اراضی تصرفی ساخت و ساز نشده هرمزگان؛ شایعه است

عباس کمالی با بیان اینکه واگذاری سند در اراضی تازه تصرف شده یک شایعه است بیان کرد: شیوه نامه اجرایی صدور اسناد مالکیت در اراضی تصرفی مرتبط به عرصه هایی است که تا قبل از سال 1394در بافت های فرسوده احداث شده اند و شامل زمین های تازه تصرف شده نمی شود.

او گفت: تصرف عدوانی اراضی ملی و دولتی فردی را صاحب خانه نمی کند بلکه عملی مجرمانه بوده و با سود جویان به شدت برخورد خواهد شد.

کمالی ادامه داد: زمین خواری بی راهه ای است که به خانه دار شدن مردم ختم نمی شود، دولت سیزدهم در مورد تامین مسکن اقشار کم درآمد در کنار وام های بانکی همچون ثبت نام وام ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن را برنامه ریزی کرده است و تقاضاکنندگان می توانند با ورود به سامانه ثمن نهضت مسکن، به نشانی اینترنتی saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هجوم عده ای از مردم برای گرفتن زمین های دولتی در بندر عباس

او در واکنش هجوم عده ای افراد برای تصرف زمین های اطراف شهرک پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: 33 محله نا کارآمد و بافت فرسوده مشخص و اعلام شده و شهرک پیامبر اعظم جزء بافت تازه و جدید تفکیک شده شهر است و در محلات اعلام شده نیست بنابرهمین سندی برای آن شهرک و متصرفین صادر نمی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان به رصد تمامی مناطق در نزدیکی عملیات این اداره بیان کرد: روبرویی با زمین خواران همواره در دستور کار راه و شهرسازی هرمزگان قرار دارد و با جدیت پیگیری خواهد شد، گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت پیوسته مشغول بازدید از حوزه محافظت شده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support