قیمت مسکن لحظه ای شد | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قیمت مسکن لحظه ای شد

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 14731 بازدید
قیمت مسکن لحظه ای شد

داده های بانک مرکزی در گزارش تحولات بازار خرید و فروش مسکن پایتخت در آذرماه سال جاری نشان می دهد، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در منطقه 14، 36 میلیون تومان و 619 فقره معامله در این ماه صورت گرفته است. 

یک مشاور املاک در محله پیروزی می گوید : با روند صعودی قیمت دلار ، رونق بازار مسکن زیاد شده است. در این ماه با توجه به اینکه شاهد زیاد شدن مجدد قیمت دلار بودیم ، متقاضی خرید مسکن نسبت به ماه قبل زیاد شده است؛ اما مبنی بر این نیست که تعداد خرید و فروش بالا رفته باشد چرا که بسیاری از خرید و فروش ها انجام نمی شود.

به بیان این مشاور املاک، الان مالکان قیمت ملک خود را به صورت لحظه ای تغییر می دهند؛ یعنی احتمال اینکه قیمت ملک با گذشت یک روز تغییر و زیاد شدن پیدا کند بالا است.

او با اشاره به اینکه قیمت مسکن در محله پیروزی، نسبت به ماه قبل بالاتر رفته است می گوید : (( برای مثال یک واحد آپارتمان با متراژ 130 متر مربع، عمر بنای هفت ساله، دارای پارکینگ ، انباری ، آسانسور و سه خواب ، که در ماه قبل متری 50 میلیون تومان به فروش می رسید، در این ماه با قیمت 55 میلیون تومان به ازای هر متر مربع قیمت گذاری شده و همچنان فروش نرفته است.))

در محله پیروزی ، با بودجه ای زیر یک میلیارد تومان هم می توان خانه خرید ، اما خانه ای با متراژ کمتر 30 متر مربع و عمربنایی بالاتر از 20 سال.

خانه ای دیگر با متراژ 55 متر مربع و قدمتی 30 ساله، یک میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت گذاری شده و همچنین در میان آگهی های واحدهای بزرگ متراژ یک واحد 193 متری و نوساز، با قیمت 16 میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروش ارائه شده است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support