سازمان های دولتی فارس مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند. | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

سازمان های دولتی فارس مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند.

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 14647 بازدید
سازمان های دولتی فارس مجاز به خرید از فروشندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد نیستند.

به گزارش ملکیتا،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست شورای استاندارد فارس بیان کرد: رعایت استاندارد در محصولات و تولیداتی که با سلامت مردم سر و کار دارند، خط قرمز است و برای ما اهمیت ویژه ای دارد. سامانه تولید تا استفاده مصالح ساختمانی، باید مورد استفاده فروشندگان در استان فارس قرار گیرد؛ سازمان های دولتی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی که محصولات آنها استاندارد نیست،نباید خرید داشته باشند.

او با اشاره به اقدامات شاخص اداره کل استاندارد در مورد حفظ حقوق و منافع مردم، بازگو کرد : هر جا که موضوع سلامت مردم مطرح است وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی اداره کل استاندارد این است که از بروز تخلف جلوگیری و مقابل آن محکم ایستادگی کند.

استاندار فارس با بیان اینکه مصالح ساختمانی آن قسمتی که با سلامت مردم سرو کار دارد خط قرمز ماست و برای ما هامیت ویژه ای دارد، به راه اندازه ی سامانه تولید تا استفاده مصالح ساختمانی استاندارد اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان مصالح ساختمانی در صورتی که از خدمات این سامانه استفاده نکنند، در استان فارس حق فروش مصالح غیر استاندارد را ندارند.

ایمانیه تأکید کرد: سازمان های دولتی از تولید کنندگان مصالح ساختمانی که محصولات آنها استاندارد نیست، نباید خرید داشته باشند.

استاندارد مواد غذایی توسط سازمان های دولتی رعایت شود

نماینده عالی دولت در فارس بر اهمیت حساسیت لازم بر استاندارد مواد غذایی تأکید کرد و اضافه کرد:استاندارد لازم در این حوزه مخصوصاً توسط سازمان های دولتی باید رعایت شود.

استاندار فار در آخر این نشست در مورد مواد غذایی حلال پیشنهاد داد تا چهار سازمان گمرک ، صمت ، جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی بسته های تشویقی خود را ارسال کنند و اداره کل استاندارد نسبت به بسته شدن تفاهم نامه چند جانبه اقدام کند.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support